Ik ga nu iedereen PMen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:09 schreef basst2005 het volgende:
De eerste doos kan dus al besteld worden
quote:Beste Heren en Dames,
Recentelijk hebben jullie aangegeven dat jullie intresse hebben in een Poken. De eerste 12 mensen hebben zich nu aangemeld. Dit is het desbetreffende topic: [Inkoopactie]DoYouPoken?
Als je besteld ga je akkoord met het volgende:
-De organisator van Poken actie gaat pas bestellen als jouw geld me je username als beschrijving.
-Ik ga er van uit dat iedereen betaald. Betalen er minder dan 8 van de 12. Dan stort ik iedereens geld terug.
-De Pokens worden verdeeld aan de hand van het lijstje in het topic. Deze verdelen geschiedt nadat ik de Poken thuis heb gekregen.
Ik zou jullie alleen willen vragen om een antwoord op deze pm te sturen zodat ik weet dat jullie nog intresse hebben en er dus door gegaan kan worden naar het volgende statium: De betaling
quote:Sir/Madam,
I want to buy a set of 12 Pokens for me and my friend. I understand the 12-pack is randomly selected but do we get at least one of each Poken? How many different Poken are there exactly, anyway. I'm hoping to hear from you soon, so I can order.
-- With kind regards,
Rozequote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Owjee ze heeft iets wat roze is gezien
Mjah ik zie nu dat plaatje ook bij buy Pokenpack. Ik heb geen idee wat we dan krijgen. Hmm apart...
Je kunt maar 1 coupon gebruiken. Maar de eerste bestelling is nu vol. Wil je als 2e voor bestelling 2 op de lijst?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:01 schreef Placenta het volgende:
Ik doe mee, heb trouwens ook een coupon voor 10% korting, dus dan kunnen we nog goedkoper/zonderverzendkosten bestellen
PLDFYYWA2OULPXLMSLPX
Als ik vrij vooraan op de 2e lijst kan komen, doe ik zeker mee!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je kunt maar 1 coupon gebruiken. Maar de eerste bestelling is nu vol. Wil je als 2e voor bestelling 2 op de lijst?
Ik heb nog geen PMquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je kunt maar 1 coupon gebruiken. Maar de eerste bestelling is nu vol. Wil je als 2e voor bestelling 2 op de lijst?
Check de PM die ik je gestuurd heb. Ik wil eerst geld voordat ik ga bestellen. Anders zit in zometeen met 5 Pokens en geen euro'squote:Op zondag 18 januari 2009 10:17 schreef basst2005 het volgende:
Je kunt het ook alvast bestellen, heeft KaasManiak nog genoeg tijd om op je PM te reageren
Mocht KaasManiak toch geen interesse hebben, dan kan de eerste van de 2e batch hem toch "vervangen"?
Uit je PM kan ik opmaken dat je ze gaat bestellen als je minimaal 8 betalingen binnen hebt, dit haal je vast wel toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 10:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Check de PM die ik je gestuurd heb. Ik wil eerst geld voordat ik ga bestellen. Anders zit in zometeen met 5 Pokens en geen euro's
Het is niet mijn ambitie om Poken reseller te gaan worden. Maar ik ga even een pm opstellen voor de betaling.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:43 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Uit je PM kan ik opmaken dat je ze gaat bestellen als je minimaal 8 betalingen binnen hebt, dit haal je vast wel toch?
Er zijn vast wel meerdere wegen om er dan toch vanaf te komen
(Twitter/Hyves/Marktplaats)
abo nemen, heb je een langere edittijdquote:
Je hebt het ook wel zwaar héquote:
Jaquote:Op zondag 18 januari 2009 17:21 schreef Misan het volgende:
je had een tikfout in het rekeningnummer gemaakt ofzo?
Hoi.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 17:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ja
En er is iemand die het overgemaakt heeft. Godver, dat is niet prettig.
Er is iemand in Almere heel blij nu.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 12:09 schreef Oksel het volgende:
Heel vreemd, wil het geld overmaken naar meneer X in Rotterdam voor de Token (volgens instructies in PM), zegt de Postbank dat meneer X geen meneer X heet, maar meneer Y. En dat meneer Y niet in Rotterdam woont, maar in Almere..
Over een Hr.? Heb alweer de verkeerde gestuurd?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:31 schreef gr8w8 het volgende:
Postbank had het over ene "Hr." Klopt dat?
Geld is overgemaakt!
Kunnen we dat beter niet via de postbank spelen? Dat zij contact opnemen met rekeninghouder om te vragen het geld terug te storten...quote:Op zondag 18 januari 2009 18:00 schreef Peter het volgende:
Maak 1 cent over naar het verkeerde rekeningnummer met als omschrijving:
'onterechte overboeking 10,50
onverschuldigde betaling
Gelieve binnen 10 dagen
bedrag terug te storten.'
Kan ook..quote:Op zondag 18 januari 2009 18:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Kunnen we dat beter niet via de postbank spelen? Dat zij contact opnemen met rekeninghouder om te vragen het geld terug te storten...
Pcies, zoiets. Lief vragen in elk geval.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:00 schreef Peter het volgende:
Maak 1 cent over naar het verkeerde rekeningnummer met als omschrijving:
'onterechte overboeking 10,50
onverschuldigde betaling
Gelieve binnen 10 dagen
bedrag terug te storten.'
?
Ik heb net gekeken. Ik zag er 2 met de voorletter A.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:05 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Pcies, zoiets. Lief vragen in elk geval.Goed, het is Almere, maar ook daar wonen normale mensen.
Iemand al in het telefoonboek gekeken?
Hoeveel mensen met een vaste telefoon ken jij nog?quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 18:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken. Ik zag er 2 met de voorletter A.
Genoeg. Maar het waren niet de goede personenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel mensen met een vaste telefoon ken jij nog?.
Ah, bellen kan natuurlijk ook, ik dacht aan hele andere middelen!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken. Ik zag er 2 met de voorletter A.
Mjah ik sta nu bij eentje voor de deurquote:Op zondag 18 januari 2009 19:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ah, bellen kan natuurlijk ook, ik dacht aan hele andere middelen!
Ja, de twee die te vroeg betaald hebben hebben de garantie dat ze de roze krijgen.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef VixenFromHell het volgende:
Heb geen postbank, dus hoop dat je het nog een beetje snel binnen hebt![]()
En mooi dat er een oplossing gevonden is!
Matig zeg.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ja, de twee die te vroeg betaald hebben hebben de garantie dat ze de roze krijgen.
Het enige wat het op je pc doet is een HTML bestand openen geloof ik..quote:
quote:Hi Eyup,
Actually the 12-pack is not randomly selected. You will get 3 of each of the 4
designs currently in production (bee, alien, voodoo, and panda). Have a great day!
Cheers,
Asena
De lijst van 12 mensen die mee doen aan de eerste batch, staan in de OP. Wie zich als eerst heeft opgegeven mag als eerst kiezen...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:45 schreef 16meter het volgende:
Maar je krijgt wel een random poppetje als je meedoet?
Eenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik kan al die dingen niet meer doen. Een mod moet dat doen. Kan een mod vanaf bladzijde 2 lezen en de aangrvraagde wijzigingen doorvoeren?
quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 23:12 schreef qu63 het volgende:
Je kan btw al wel je account aanmaken op www.doyoupoken.com
Kan je meteen beginnen als je je poken binnenkrijgt!
Kan dus niet?quote:Do you poken?
You can... If you have a poken.
We are currently in beta so you can only create an account if you have a poken. But stay tuned, the revolution is coming...
Cool.quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 12:29 schreef qu63 het volgende:
Huh
Ik heb gisteren gewoon een account aangemaakt!
Ah, via deze link werkt het wel: http://www.doyoupoken.com/PokenWeb/corporate/vip.jsf (en dan op "lick here to create an account" klikken)
Dit zijn de mensen die nu betaald hebben.quote:Oksel
Memento-Mori
gr8w8
VixenfromHell
Basst2005
Peter
PouwelZ
Q.
Dikgedrukt = betaald.quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 13:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dit zijn de mensen die nu betaald hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |