abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65102790

Wie doet wat?
Yesse -> Duaal studente bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles
Californium --> Afstudeerstage op Universiteit van Edinburgh van 1 september 2008 tot eind juni 2009
PieterBas -> Afstudeerstage bij een multinational om de hoek
jslavenburg --> Loopt stage bij de IT Brug te Rotterdam, opleiding ICT-Beheerder
Puala --> Loopt stage bij Bever Automatisering, opleiding ICT-Beheerder
mash_ --> stage afgelopen maar vind het wel gezellig hier.
Bravebart -> Verveelde zich en vond z'n hoop in de SC;
KaheemSaid -> Het breekt zijn vrije tijd zo mooi;
HostiMeister -> Liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant;
Psychonikeo -> Heeft op zijn werk ook niets beters te doen.
G.Fawkes --> Afgestudeerd en aan het werk bij grote ICT dienstverlener, onderzoek naar verbetering dienstverleningstrajecten
Piles --> Liep stage op de financiele afdeling van een woningcooperatie tot eind juni. En was daarna niet meer weg te slaan hier...
Cuegirllie --> Stage net afgerond en werkt nu vooral bij Defensie
Eer-ik --> Hij vindt ons gewoon leuk
Houniet --> Vindt ons leuk en wacht op het moment totdat hij zelf stage mag lopen
vrolijke-frits --> Vindt ons ook gewoon leuk
Bootje84 --> Loopt stage bij een trostomatengroothandel. Is met een beetje geluk begin juni klaar met scriptie.
motorbloempje --> anderhalfstejaars Informatiekunde in Nijmegen. Queen of SOG, maar moet wel echt wat gaan doen. Geen stage, gewoon Slowchat... maar dat kan dus eigenlijk niet... meer...

Handige linkjes
Historie Stage SC en SES SC-topics (met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (met dank aan Bootje...)
Vrij om aan te vullen

(de OP)
pi_65102821
@ tt....Klopt

heb net een half uur in de keuken staan kleppen met mensen en kwam echt! heel toevallig nu terug
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:33:47 #3
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_65102857
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:33 schreef Californium het volgende:
@ tt....Klopt

heb net een half uur in de keuken staan kleppen met mensen en kwam echt! heel toevallig nu terug
jaja

Maar kleppen is geen stageverslag he
pi_65102880
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:34 schreef Puala het volgende:

[..]

jaja

Maar kleppen is geen stageverslag he
ik ging een kopje thee halen en toen waren daar mensen.... en toen bleef ik ef hangen
pi_65102902
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef Californium het volgende:

[..]

ik ging een kopje thee halen en toen waren daar mensen.... en toen bleef ik ef hangen
Handig
pi_65102912
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef Puala het volgende:

[..]

Handig
pi_65103109
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:28 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Ja, zeer goede plaat

Je proeft de gewoon de pure frustratie en agressie om alle shit die ze met elkaar, verliezen van de bassist, onderlinge ruzies, Hetfields afkicken en dergelijke, meegemaakt hebben. Het is van voor tot achter een bonk agressieve emotie. Heerlijk.

Ja, je kan zeuren over de productie, geen solo's en weet ik veel wat, maar het past perfect bij de plaat en de stemming waarin de band was toen ze hem opnamen. Echt een superplaat
Ben ik nie met je eens, het was gewoon allemaal net niet. Death Magnetic is wat St. Anger had moeten zijn
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_65103331
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:41 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ben ik nie met je eens, het was gewoon allemaal net niet. Death Magnetic is wat St. Anger had moeten zijn
Death Magnetic was ook onder complete andere omstandigheden en mind-set geschreven en opgenomen

Ik weet dat het er bij St. Anger hier en daar aan schort, maar ik vind dat niet erg. Ik weet ook dat het kwa nummers an sich echt een steengoed album is, die nummers zitten goed in elkaar, heerlijke riffs, lekker bruut, snel, agressief... heerlijk
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_65103344
muziek
pi_65103398
Collega gaat hier helemaal door het lint omdat er geen fris meer is
pi_65103513
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:31 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Bedoel je dat je me een kaartje gaat geven? Ik wil best betalen
Nja, wil hem je eigenlijk niet verkopen.

Ik heb een regulier zitvakkaartje voor mezelf zeg maar, maar kon via via die veldkaart regelen... het betreft een e-ticket via Seatwave, een soort zwarte handel site die Mojo ook niet ondersteunt en die ten tijde van Il Divo jongstleden ook ter sprake kwam. Vandaar vertrouw ikzelf het niet echt. Stel ik verkoop hem jou, en dan kom je erachter dat jij al binnen bent met die code, en hij dus aan meerdere verkocht is, of dat Mojo alle nummers die van die site verkocht zijn blokkeerd... sta je daar met je goede gedrag en ben ik de kwaaie lul die jou die dure kaart verkocht heeft.

Dat risico wil/wou ik zelf ook niet lopen, vandaar die zitvakkaart ernaast, gewoon voor de zekerheid dat ik er heen kan terwijl ik even achter dat Seatwave kaartje aanga. Dat is een veldkaart, en dat zou wel echt meesterlijk zijn als ik er daarmee op kon

Nja, tot die tijd....
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:51:32 #13
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_65103516
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef Puala het volgende:
Collega gaat hier helemaal door het lint omdat er geen fris meer is
Dan drinkt ie maar koffie .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_65103567
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:47 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Death Magnetic was ook onder complete andere omstandigheden en mind-set geschreven en opgenomen

Ik weet dat het er bij St. Anger hier en daar aan schort, maar ik vind dat niet erg. Ik weet ook dat het kwa nummers an sich echt een steengoed album is, die nummers zitten goed in elkaar, heerlijke riffs, lekker bruut, snel, agressief... heerlijk
Ja leuk en aardig die mindset, goede nummers, ben ik met je eens, en als Machine Head het album had opgenomen was het geweldig geweest. Mijn mening, sorry. Mind-set is leuk en aardig maar ik wil goede muziek, en dat is Death Magnetic wél en de manier waarop St. Anger is opgenomen niet.. In mijn mening.
pi_65103674
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef MPG het volgende:

[..]

Dan drinkt ie maar koffie .
dat lust ik niet

& de melk is op, dus velen klagen daar ook al weer over
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:04:34 #16
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_65104006
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:54 schreef Puala het volgende:

[..]

dat lust ik niet

Thee?
En anders moet er maar even iemand naar de winkel heen.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_65104078
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:04 schreef MPG het volgende:

[..]

Thee?
En anders moet er maar even iemand naar de winkel heen.
Water

Maar komt wel goed, ik vond het alleen maar echt prachtig. Een vent van bijna 60 die als een klein kind een discussie voert er over
pi_65104094
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja leuk en aardig die mindset, goede nummers, ben ik met je eens, en als Machine Head het album had opgenomen was het geweldig geweest. Mijn mening, sorry. Mind-set is leuk en aardig maar ik wil goede muziek, en dat is Death Magnetic wél en de manier waarop St. Anger is opgenomen niet.. In mijn mening.
Haha, ieder zijn eigen toch
Ik zal je er verder niet over oordelen hoor

Maarja, verder is het ook wachten op het eerste mindere album van Machine Head. Je kan niet elke plaat beter laten zijn dan je vorige, op een gegeven moment is je inspiratie enzo gewoon even op. Niet erg, en zal vast een goede plaat zijn, maar veel beter als de eerste twee en laatste twee kan het even niet worden denk ik.
Al hadden ze met Supercharger ook al wat een dipje. Goeie plaat, maar lang niet hun sterkste werk als je het mij vraagt.
pi_65104143
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:54 schreef Puala het volgende:

[..]

dat lust ik niet

Stuur je even een stageloper naar de winkel voor een paar pakken melk en flessen fris...
pi_65104225
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:06 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Haha, ieder zijn eigen toch
Ik zal je er verder niet over oordelen hoor

Maarja, verder is het ook wachten op het eerste mindere album van Machine Head. Je kan niet elke plaat beter laten zijn dan je vorige, op een gegeven moment is je inspiratie enzo gewoon even op. Niet erg, en zal vast een goede plaat zijn, maar veel beter als de eerste twee en laatste twee kan het even niet worden denk ik.
Al hadden ze met Supercharger ook al wat een dipje. Goeie plaat, maar lang niet hun sterkste werk als je het mij vraagt.
Ben ik helemaal met je eens En ik respecteer jouw mening ook, ik snap wel wat je in St. Anger ziet hoor, het had allemaal gewoon zoveel beter kunnen zijn.

Maar ik had het er met een vriend over, de cover van Battery van Machine Head, zo zou het nummer gewoon moeten klinken als Metallica goede versterkers had destijds.

Maarja, iedereen natuurlijk een andere smaak...

Ken je Bloodbath?
pi_65104242
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:07 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Stuur je even een stageloper naar de winkel voor een paar pakken melk en flessen fris...
geen denken aan dus he.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:11:21 #22
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65104257
Goedemorgen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_65104295
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:10 schreef Puala het volgende:

[..]

geen denken aan dus he.
Rennen voor die studiepunten
pi_65104319
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:11 schreef Houniet het volgende:
Goedemorgen.
Hou, goeiemiddag Alles oké?
pi_65104370
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:12 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Rennen voor die studiepunten
die krijg ik toch wel, heb er al 35 dankzij de leerlingenraad & heb er dus nog 7 nodig die ik wel via projecten op school krijg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')