quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:33 schreef Californium het volgende:
@ tt....Klopt
heb net een half uur in de keuken staan kleppen met mensen en kwam echt! heel toevallig nu terug
ik ging een kopje thee halen en toen waren daar mensen....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:34 schreef Puala het volgende:
[..]
jaja
Maar kleppen is geen stageverslag he
Handigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ging een kopje thee halen en toen waren daar mensen....en toen bleef ik ef hangen
quote:
Ben ik nie met je eens, het was gewoon allemaal net niet. Death Magnetic is wat St. Anger had moeten zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, zeer goede plaat
Je proeft de gewoon de pure frustratie en agressie om alle shit die ze met elkaar, verliezen van de bassist, onderlinge ruzies, Hetfields afkicken en dergelijke, meegemaakt hebben. Het is van voor tot achter een bonk agressieve emotie. Heerlijk.
Ja, je kan zeuren over de productie, geen solo's en weet ik veel wat, maar het past perfect bij de plaat en de stemming waarin de band was toen ze hem opnamen. Echt een superplaat
Death Magnetic was ook onder complete andere omstandigheden en mind-set geschreven en opgenomenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik nie met je eens, het was gewoon allemaal net niet. Death Magnetic is wat St. Anger had moeten zijn
Nja, wil hem je eigenlijk niet verkopen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Bedoel je dat je me een kaartje gaat geven? Ik wil best betalen
Dan drinkt ie maar koffiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef Puala het volgende:
Collega gaat hier helemaal door het lint omdat er geen fris meer is
Ja leuk en aardig die mindset, goede nummers, ben ik met je eens, en als Machine Head het album had opgenomen was het geweldig geweest. Mijn mening, sorry. Mind-set is leuk en aardig maar ik wil goede muziek, en dat is Death Magnetic wél en de manier waarop St. Anger is opgenomen niet.. In mijn mening.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Death Magnetic was ook onder complete andere omstandigheden en mind-set geschreven en opgenomen
Ik weet dat het er bij St. Anger hier en daar aan schort, maar ik vind dat niet erg. Ik weet ook dat het kwa nummers an sich echt een steengoed album is, die nummers zitten goed in elkaar, heerlijke riffs, lekker bruut, snel, agressief... heerlijk
Thee?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:54 schreef Puala het volgende:
[..]
dat lust ik niet
& de melk is op, dus velen klagen daar ook al weer over
Waterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Thee?
En anders moet er maar even iemand naar de winkel heen.
Haha, ieder zijn eigen tochquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja leuk en aardig die mindset, goede nummers, ben ik met je eens, en als Machine Head het album had opgenomen was het geweldig geweest. Mijn mening, sorry. Mind-set is leuk en aardig maar ik wil goede muziek, en dat is Death Magnetic wél en de manier waarop St. Anger is opgenomen niet.. In mijn mening.
Stuur je even een stageloper naar de winkel voor een paar pakken melk en flessen fris...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:54 schreef Puala het volgende:
[..]
dat lust ik niet
& de melk is op, dus velen klagen daar ook al weer over
Ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, ieder zijn eigen toch
Ik zal je er verder niet over oordelen hoor
Maarja, verder is het ook wachten op het eerste mindere album van Machine Head. Je kan niet elke plaat beter laten zijn dan je vorige, op een gegeven moment is je inspiratie enzo gewoon even op. Niet erg, en zal vast een goede plaat zijn, maar veel beter als de eerste twee en laatste twee kan het even niet worden denk ik.
Al hadden ze met Supercharger ook al wat een dipje. Goeie plaat, maar lang niet hun sterkste werk als je het mij vraagt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stuur je even een stageloper naar de winkel voor een paar pakken melk en flessen fris...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rennen voor die studiepunten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |