Nieuw hier!
Ik ben gisteren naar Amsterdam gereden om mijn toekomstige Bengalinnetje uit te zoeken. Ze waren prachtig! De moeder was heel lief en ik heb een spotted bengaaltje uitgezocht, het waren 4 poesjes waarvan 1 marbled. Die was ook heel erg mooi maar bijna zwart ook al verandert dat als ze ouder worden maar mn vriend heeft iets tegen zwarte katten...( ik heb vroeger altijd zwarte katten gehad en ik vind ze mooi) mij maakt het dus niet echt uit!
Anyways we hebben een aanbetaling gedaan van 100 euro en als we dr gaan ophalen begin juli zijn we nog eens een boel geld kwijt. iedereen verklaart ons voor gek en het is ook wel een groot bedrag, maar als je eenmaal iets graag wilt heb je dat er wel voor over.
Het is de eerste keer dat ik een raskat neem, daarvoor altijd huis-tuin-keuken katten gehad uit het asiel.
We hadden ook asielen gebeld in limburg maar of ze hadden niets, of ze waren te jong het verbaasde me echt dat ik geen kitten kon krijgen hier want normaal zit alles stampvol.
Nou toen kwam toch de Bengaal weer ter sprake, mn vriend en ik zijn net gaan samenwonen en we hadden zoiets van ach we hebben het geld nu en zo vaak koop je nou ook weer geen kat. (ja je probeert het enorme bedrag toch een beetje te relativeren voor jezelf hahaha). Ik die man gebeld ja ze hadden nog 2 poesjes! wij blij want we waren al een maand ofzo bezig eentje te vinden, ik wilde perse een poes heb ook nog nooit een kater gehad dus.Wij meteen naar Amsterdam gereden en een lieverd uitgezocht. Het verbaasde me hoe mooi die poezen waren, de moeder was mooi slank en zo zacht als zijde met een prachtige gloed als het zonnetje op de vacht valt. De man die het nestje had was eigenlijk een architect en had daarvoor nog maar 1 keer een nestje gehad met de tante van mijn kitten. Ik vond het wel fijn om te weten dat het niet zo'n mega-fokkerij was en dat ze gewoon lekker in huis werden geboren zonder teveel toestanden. Ik heb foto's gemaakt en de man zou me nog af en toe wat fotootjes sturen hoe ze groeiden etc.
Als het goed is kan ik haar rond begin juli ophalen, ik ben echt zo blij, heb ook veel voorpret met alle spulletjes kopen voor het katje.
![]()
![]()