Daar houden we je aanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:00 schreef MeuL het volgende:
Heb vandaag een Canon EOS 1000D gekocht, dus vele foto's zullen volgen!!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:09 schreef LekkerApart het volgende:
Ohh ze zijn zo schattig heDat wil je niet weten!
Maar bengalen (en heel veel andere rassen) lijken me ook super hoor!
We hebben zelf ook nog een noorse boskat maar die kijken gewoon wat stoerder
[ afbeelding ]
Boris! Maar van je vakantie mag ookquote:Op zondag 14 juni 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Vooral vanaf dinsdag, na twee fijne telefoontjesIk PM je morgen even, dan praat ik je bij! Nu in bedje!
Foto's waarvan?
Hier staan wat vakantiefoto'squote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Boris! Maar van je vakantie mag ook
De laatste tijd eigenlijk niet. (Voor de meelezers: Remco was de supertoffe meneer van het Asiel Zwolle die heel begaan met Boris wasquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:39 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je eigenlijk nog steeds contact met Remco?
Het is er eentje die je om de deurpost klemt met een veertje! Ik hang hem maar af en toe op, anders loop ik er zelf heel de tijd tegenaan als ik naar de keuken ga. Dus alleen af en toe, als speelmomentje. Anders is hij er zo op uitgekeken. Maar lief dat je er aan denktquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:39 schreef LekkerApart het volgende:
Kijk je uit met dat elastiekdingetje aan de deur??
Straks komt ie er vast in te zitten als je er niet bent..
Oh ja, doe! Het kost je een tientje, maar dan heeft ie er vast heel veel plezier van!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:22 schreef Cat22 het volgende:
Boris.![]()
Naartjie heeft ook een plastic tassen fetish, ik denk dat ik hem maar eens ga verblijden met een knispertunnel. Hij mag wel wat extra verwend worden nu mijn andere poezel er niet meer is.
En? En? En?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:50 schreef Itt het volgende:
Nieuw hier!
[knip]
Als het goed is kan ik haar rond begin juli ophalen, ik ben echt zo blij, heb ook veel voorpret met alle spulletjes kopen voor het katje.
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:59 schreef tonja het volgende:
Ik heb ook zo'n kraaktunnel. Ik speel er circusje mee met de katten, ik hou het ding omhoog en ze springen erin. Misschien kan Boris dat ook?
Oh, dat doen we op de grond wel inderdaad! Heel erg op tijd je hand weer wegtrekken!quote:Op zondag 21 juni 2009 15:23 schreef tonja het volgende:
Het helpt om ze door de tunnel heen aan te kijken en met je vingers te bewegen. Niet zonder risico voor je vingers overigens
Boris schopt heul niet!quote:
Bronquote:Wat is de meest voorkomende doodsoorzaak bij katten?
Bijna alle katten die geregeld buitenkomen, krijgen vroeg of laat een dodelijk ongeluk. De meeste katten worden overreden door een auto, maar sommigen worden ook aangevallen door een hond of een vos of ze worden vergiftigd door de buren. Bij katten die binnen blijven is de ....... etc.
Dat heb ik ook een keer gedaan, maar die was heel erg mager en liep al een week in een bosje en toen heb ik hem gevoerd en weer terug gezet op dezelfde plek en daarna nooit meer gezienquote:Op woensdag 23 september 2009 19:44 schreef heartwork het volgende:
Om maar niet te spreken over de mensen die gelijk bij loslopende katten denken dat ze verdwaald zijn en ze dus mee naar huis mogen nemen! (zo ben ik mijn blauwe rus kwijt geraakt, die is zo hup uit de tuin geplukt)
Ik zou mijn Bengaal echt nooit los laten lopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:24 schreef saskiaschrijvers het volgende:
super bedankt voor alle reacties! heel fijn.
Ik vind bengalen prachtig ik zit al zo'n 3 jaar van alles te lezen en te bekijken op internet.
Maar twijfel nog steeds. Kan ik een begaal wel aan! hihi
Ik woon in een woonwijk in een kleindorp tegenover ons huis zitten weilanden enzo,
maar dan moet je eerst de straat over, gewoon 50km. Buiten de weg om dus een geweldige plek om heerlijk buiten te lopen voor een kat. Maar als het ECHT zulke prachtige roekeloze SUKKELS zijn,...
Oooh toch nog maar weer nadenken. ik ben er nog niet uit.
Misschien past een bengaal niet bij mij thuis,.
groet saskia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |