Ik pruts maar wat en Boris is een geduldig model!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:28 schreef Harajuku. het volgende:
Wat ben jij sinds Boor ineens een fotografe geworden
Nou als ik terugdenk aan pre Boor lijkt het toch echt wel vooruit te zijn gegaan hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pruts maar wat en Boris is een geduldig model!![]()
Wacht maar tot het mooiere weer! Dan jumpt Tha Boor van tak tot tak!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:33 schreef Adelante het volgende:
Ik heb niet het idee dat Bengalen het meest actieve ras isIk zie alleen maar slapende en relaxte katten en weinig actiefoto's.
Ach gutquote:Op zondag 18 januari 2009 21:21 schreef HoneyTrap het volgende:
zag gewoon twee bengalen op een herplaats site ..
pas op! adoptie gevaar
ik ben helemaal verliefd op die zwart witte oosterse korthaar :#
Ik ben 9,5 van de tien keer gewoon te laat! Op het moment dat ik afdruk is nèt die gaap of die gekke sprong of die rare pose voorbij!quote:Op maandag 19 januari 2009 13:15 schreef MissBliss het volgende:
Actiefoto's zijn makkelijker te maken als je flitst! Dan heb je kans dat het niet een rare bewegende vlek wordt.
herkenbaar, mijn vrouwtje is allergisch.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:16 schreef afivi het volgende:
Het is dat mijn vriend allergisch is, anders had ik zeker al een stel van deze prachtige poezenkinderen rondlopen![]()
(/smeltmodus)
Hehe, ja dat kan ook nogquote:Op maandag 19 januari 2009 @ 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben 9,5 van de tien keer gewoon te laat! Op het moment dat ik afdruk is nèt die gaap of die gekke sprong of die rare pose voorbij!
Ik ben ook allergisch voor katten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:16 schreef afivi het volgende:
Het is dat mijn vriend allergisch is, anders had ik zeker al een stel van deze prachtige poezenkinderen rondlopen![]()
(/smeltmodus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |