abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65092869
quote:
DEN HAAG - Een 18-jarige vrouw en haar ongeboren baby zijn donderdagochtend omgekomen bij een verkeersongeluk op de Hengelolaan in Den Haag.

Een vrouw (18) en haar ongeboren baby zijn donderdagochtend omgekomen bij een verkeersongeluk op de Hengelolaan.
De vrouw zat als passagiere in de auto bij haar vriend (19). De politie vermoedt dat het stel op weg was naar het ziekenhuis omdat de bevalling aanstaande zou zijn.

Het ongeluk ontstond toen de vriend ter hoogte van de Hertenrade twee stadsbussen van HTM wilde inhalen. Toen hij naast de achterste bus reed, moest hij volgens een politiewoordvoerder plotseling terug naar de rechterbaan om een aanrijding met een tegemoetkomende auto te voorkomen.

Tijdens die manoeuvre raakte hij de voorkant van de achterste bus, waardoor hij de controle over het stuur verloor. De auto ramde daarna een geparkeerde wagen, om uiteindelijk met een harde klap tegen een boom tot stilstand te komen.

Door die frontale botsing kwam de bevalling op gang. De zwaargewonde vrouw werd door hulpverleners uit het wrak bevrijd en naar het nabijgelegen Ziekenhuis Leyenburg gebracht. Daar konden medici niet voorkomen dat de vrouw aan haar verwondingen bezweek. De baby kon evenmin worden gered. De man raakte gewond aan zijn hoofd, maar verkeert niet in levensgevaar.

Het ongeluk is bij HTM als een bom ingeslagen. De chauffeur die het drama van dichtbij meemaakte, is opgevangen en zal vermoedelijk niet snel terugkeren op de bus.
Bron: http://www.ad.nl/denhaag/(...)eden_na_ongeval.html

Vreselijk

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2009 00:34:35 (Bron toegevoegd) ]
  Moderator donderdag 15 januari 2009 @ 23:44:19 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_65092963
Brrr, krijg er de rillingen van
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_65093154
Mooi klote voor die vriend ook.

Probeer dat maar eens los te laten. Vreselijk
pi_65093221
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:49 schreef Becel het volgende:
Mooi klote voor die vriend ook.

Probeer dat maar eens los te laten. Vreselijk
Pff, inderdaad.. en zo jong nog. verschrikkelijk
pi_65093936
wat erg zeg, voor alle betrokkenen trouwens!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_65094121
Tragisch nieuws.

Ik mis trouwens een bron in de openingspost.
pi_65094189
Die vriend gaat het zwaar krijgen de rest van zijn leven. Vreselijk.
pi_65094284
Afschuwelijk

Het valt me op dat het verhaal zo gedetailleerd is terwijl er geen bron aanwezig is?
  Admin vrijdag 16 januari 2009 @ 00:31:51 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65094350
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
Tragisch nieuws.

Ik mis trouwens een bron in de openingspost.
Hopla:
http://www.google.nl/search?q=Vrouw+en+baby+overleden+na+ongeval&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_65094351
Ik las het bericht wel op de website van het AD (Den Haag), maar die tekst wijkt deels af van wat hierboven staat. Vandaar dat ik de topicstarter vroeg om de bron te plaatsen.
  Admin vrijdag 16 januari 2009 @ 00:32:47 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65094379
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik las het bericht wel op de website van het AD (Den Haag), maar die tekst wijkt deels af van wat hierboven staat. Vandaar dat ik de topicstarter vroeg om de bron te plaatsen.
http://www.ad.nl/denhaag/(...)eden_na_ongeval.html
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_65094393
quote:
Had ik gedaan, maar kon niet het exacte bericht vinden zoals in de OP. De laatste zinnen ontbraken. Inmiddels nog een keer gezocht en gevonden.
pi_65094406
Wat een sukkel.
pi_65094426
Ik vraag me af wat de reacties waren als zijn vrouw niet hoogzwanger was geweest?

Wat een sukkel met net zijn rijbewijs zulke rare toeren uithalen
***** Kraak.....
pi_65094445
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 00:34 schreef CasB het volgende:
Wat een sukkel.
Gewoon een man met haast (vind je het gek?) en heel veel pech denk ik. Zoiets kan ook met een sisser aflopen maar hij moet net zijn vrouw en kind kwijtraken Natuurlijk kan hij zich ook wel voor zijn kop slaan dat hij twee bussen inhaalt, maar ik denk dat niet veel mensen iets anders zouden doen als naast hen hun vrouw praktisch al aan het bevallen is.
pi_65094449
jemig

da's niet niks zeg, zowel (duh) voor de vriend, nabestaanden als de buschauffeur(s?)
Ja doei.
pi_65094469
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 00:35 schreef kraaksandaal het volgende:
Wat een sukkel met net zijn rijbewijs zulke rare toeren uithalen
Dat ook inderdaad. Het is nog maar een jonge kerel.
pi_65094503
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 00:36 schreef Black_Tulip het volgende:

maar ik denk dat niet veel mensen iets anders zouden doen als naast hen hun vrouw praktisch al aan het bevallen is.
De auto langs de kant zetten en ambulance bellen als het echt zover is misschien?
***** Kraak.....
pi_65094520
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 00:39 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

De auto langs de kant zetten en ambulance bellen als het echt zover is misschien?
Dat kan ook natuurlijk. Maar ik weet niet hoe helder ik zou denken in zo'n situatie.
pi_65094540
jezus wat erg! en zo enorm ong...18 en dan hoogzwanger...mijn god! en dan zou dit juist zo'n beetje de gelukkigste tijd van hun leven moeten zijn...
pi_65094566
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 00:40 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Dat kan ook natuurlijk. Maar ik weet niet hoe helder ik zou denken in zo'n situatie.
Dat verschilt inderdaad van persoon tot persoon en dit geval was er sprake van dubbel onervaren gezien de leeftijd van de bestuurder.
***** Kraak.....
pi_65094599
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 00:34 schreef CasB het volgende:
Wat een sukkel.
Malle jongen. Mocht je ooit iemand vinden die drachtig van je wil zijn, dan hoop ik niet dat je in een dergelijke situatie terecht komt.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 00:46:05 #23
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65094624
Soms is het allemaal oneerlijk.

Kindje en moeder dood Ik zou gek worden.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_65094650
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 00:44 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Malle jongen. Mocht je ooit iemand vinden die drachtig van je wil zijn, dan hoop ik niet dat je in een dergelijke situatie terecht komt.
De meeste mannen gaan rustiger rijden met een zwangere vrouw in de auto, waarom dan ineens op het moment supreme als een gek naar het ziekenhuis scheuren?
***** Kraak.....
  vrijdag 16 januari 2009 @ 00:49:14 #25
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65094680
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 00:47 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

De meeste mannen gaan rustiger rijden met een zwangere vrouw in de auto, waarom dan ineens op het moment supreme als een gek naar het ziekenhuis scheuren?
Wij zijn wellicht wat ouder en denken misschien wat logischer. Buiten het feit dat ze piepjong zijn is het moeilijk in te schatten wat zo'n jongen dacht.

Wellicht zat dat meisje wel te gillen en gaf hij alleen maar meer gas.

Denk niet dat dit te beoordelen valt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')