Nu nog Sanne en de ballotage-commissie is compleet.quote:
Dan komt een aantal mensen samen (met duimstok) en kijken ze of de hedendaagse tapa's nog wel aan de eisen voldoen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 08:22 schreef Metalfrost het volgende:
Hey even een noobvraag
Wat de neuk is een tapasmeet?
Serieus?quote:Op zondag 18 januari 2009 11:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan komt een aantal mensen samen (met duimstok) en kijken ze of de hedendaagse tapa's nog wel aan de eisen voldoen.
Zolang je nog maar niet het geheim en het verband van de goede polonaise uitlegt.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan komt een aantal mensen samen (met duimstok) en kijken ze of de hedendaagse tapa's nog wel aan de eisen voldoen.
Meld! Dankjewel UIO, deze was me volledig ontgaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nu nog Sanne en de ballotage-commissie is compleet.
Wij hebben daarvoor ook nog een date he?quote:
Snel dan!quote:
Skaai babe lieviequote:Op zondag 18 januari 2009 15:57 schreef Skaai het volgende:
Onder voorbehoud, alleen als ik de volgende dag vrij ben. Of te ziek van de drank bwehehe.
Ik ben lief.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:59 schreef Skaai het volgende:
Jij bent de enige die aan mij dacht hier.
Ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 15:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wij hebben daarvoor ook nog een date he?
Golfer wil graag komen, vergeten jullie hem niet?quote:
Ehm...quote:
Mooi. Heb je de lijst aangepast? En al gezegd dat men niet moet zeuren tegen mij als ze vinden dat de bon wat hoog uit valt?quote:
Wie regelt de servethouders en de karaffen?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mooi. Heb je de lijst aangepast? En al gezegd dat men niet moet zeuren tegen mij als ze vinden dat de bon wat hoog uit valt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |