Ik ben eerder op voorspraak van Ripley in het diepe gestapt met een voor mij onbekende dame. Sindsdien wil ik gewoon meer weten.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:19 schreef on_air het volgende:
Wat is dit toch met die vreemde gesprekseisen met deze meeting?
Brab komt uit Eindhoven. Daar versta je sowieso niets van.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben eerder op voorspraak van Ripley in het diepe gestapt met een voor mij onbekende dame. Sindsdien wil ik gewoon meer weten.
Een simpele blind date is niet in het diepe stappen, Uquote:Op maandag 19 januari 2009 10:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben eerder op voorspraak van Ripley in het diepe gestapt met een voor mij onbekende dame. Sindsdien wil ik gewoon meer weten.
Dat is voor mij behoorlijk diep, R.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
Een simpele blind date is niet in het diepe stappen, U
Dat wel, maar een gesprek kan meer kapot maken dan je lief is op zo'n moment.quote:En het was wel een lekker wijf
Dus ze bestaan tóch, zulke vrouwen!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:47 schreef Barb het volgende:
Ik ben sowieso toch meer van het drinken dan van het praten.
Welkom in 2009.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:47 schreef Barb het volgende:
Ow verrek UIO, je bent een kerel. Heb ik dat toch ff nooit geweten.
We kunnen ook gewoon niet praten, net zo makkelijk. Ik ben sowieso toch meer van het drinken dan van het praten. Meten kan ik overigens er-rug goed,.

Oi!quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:31 schreef Kreator het volgende:
Brab komt uit Eindhoven. Daar versta je sowieso niets van.
Ik versta je altijd prima hoor Barbquote:Op maandag 19 januari 2009 16:26 schreef Barb het volgende:
[..]. Ik moet zo lachen dat juist jij dit durft te zeggen,
.
Voor de niet-Krea-kenners: Krea is best een leuke vent hoor, maar als ie zijn Twentse snuit opentrekt, kun je echt je gezicht niet meer in plooi houden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:43 schreef Kreator het volgende:
Als ik met niet-tukkers spreek, praat ik toch echt wel redelijk normaal ja.
Het went.quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 16:26 schreef Barb het volgende:
[..]. Ik moet zo lachen dat juist jij dit durft te zeggen,
.
Voor de niet-Krea-kenners: Krea is best een leuke vent hoor, maar als ie zijn Twentse snuit opentrekt, kun je echt je gezicht niet meer in plooi houden.
Waddah joh?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik lees nu voortaan al zijn posts hier met een tukkers-accent.
Tof, Sjee komt ook!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed goan.
Dat zien wij graag!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:47 schreef Barb het volgende:
Ik ben sowieso toch meer van het drinken dan van het praten.
Ik hou zelfs niet van winkelen,quote:
Mocht de meet ergens op een besneeuwde berg in Frankrijk zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:54 schreef Skaai het volgende:
Tof, Sjee komt ook!
Ongelooflijk opwindend als een vrouw iets onverstaanbaars in m'n oor fluistert.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:35 schreef on_air het volgende:
Waddah joh?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ongelooflijk opwindend als een vrouw iets onverstaanbaars in m'n oor fluistert.
Dan zou ik het wel verstaan.quote:
Zijn vrouwen niet altijd onverstaanbaar voor mannen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ongelooflijk opwindend als een vrouw iets onverstaanbaars in m'n oor fluistert.
"Allerjeekers".quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:24 schreef on_air het volgende:
Is mie kats onmeuning koel 'ey.
Ik ben inclusief ondertiteling. En vier jaar in de beschaafde wereld wonen heeft me ook veel goed gedaan trouwens.quote:
Hij roept alleen maar bier de hele avond. Dat is dan ook niet moeilijk te verstaan.quote:
Dat is een excuus dat we gebruiken om jullie gezever niet constant aan te moeten horen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef on_air het volgende:
Zijn vrouwen niet altijd onverstaanbaar voor mannen?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is een excuus dat we gebruiken om jullie gezever niet constant aan te moeten horen.
Soms zeg ik ook 'Tietuh!' hoor! Echt! Heel stilletjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hij roept alleen maar bier de hele avond. Dat is dan ook niet moeilijk te verstaan.
Dat zeg je nooit tegen mijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Soms zeg ik ook 'Tietuh!' hoor! Echt! Heel stilletjes.
Dat durruf ik niet want jij bent een meisje.quote:
Je. Staat. Op. De. Lijst!quote:
Same dif.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is een excuus dat we gebruiken om jullie gezever niet constant aan te moeten horen.
Een Spaanse berg dan, het blijven tapas he.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mocht de meet ergens op een besneeuwde berg in Frankrijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |