Ik ben eerder op voorspraak van Ripley in het diepe gestapt met een voor mij onbekende dame. Sindsdien wil ik gewoon meer weten.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:19 schreef on_air het volgende:
Wat is dit toch met die vreemde gesprekseisen met deze meeting?
Brab komt uit Eindhoven. Daar versta je sowieso niets van.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben eerder op voorspraak van Ripley in het diepe gestapt met een voor mij onbekende dame. Sindsdien wil ik gewoon meer weten.
Een simpele blind date is niet in het diepe stappen, Uquote:Op maandag 19 januari 2009 10:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben eerder op voorspraak van Ripley in het diepe gestapt met een voor mij onbekende dame. Sindsdien wil ik gewoon meer weten.
Dat is voor mij behoorlijk diep, R.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
Een simpele blind date is niet in het diepe stappen, U
Dat wel, maar een gesprek kan meer kapot maken dan je lief is op zo'n moment.quote:En het was wel een lekker wijf
Dus ze bestaan tóch, zulke vrouwen!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:47 schreef Barb het volgende:
Ik ben sowieso toch meer van het drinken dan van het praten.
Welkom in 2009.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:47 schreef Barb het volgende:
Ow verrek UIO, je bent een kerel. Heb ik dat toch ff nooit geweten.
We kunnen ook gewoon niet praten, net zo makkelijk. Ik ben sowieso toch meer van het drinken dan van het praten. Meten kan ik overigens er-rug goed,.

Oi!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |