mee eensquote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Anneke is de verpersoonlijking van al dat ik in Nederlandse vrouwen haat, afschuwelijk zo'n mens.
Ook mee eens. Die praatte niet, die tétterde. Er was ook geen woord Chinees bij. Volkomen on-vrouwelijk figuur. Manlief leek mij een figuur die de katjes in het donker knijpt. En inderdaad triest, haar ex-man. Overigens vreemd dat die eerste gasten genoegen namen met een onderkomen waarin verbouwd werd, de overige gasten 80+ waren en verwelkomd waren op het vliegveld door manlief in een ogenschijnlijk uiterst stoffige outfit.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Anneke is de verpersoonlijking van al dat ik in Nederlandse vrouwen haat, afschuwelijk zo'n mens.
Dat was me ook een stel...quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ook mee eens. Die praatte niet, die tétterde. Er was ook geen woord Chinees bij. Volkomen on-vrouwelijk figuur. Manlief leek mij een figuur die de katjes in het donker knijpt. En inderdaad triest, haar ex-man. Overigens vreemd dat die eerste gasten genoegen namen met een onderkomen waarin verbouwd werd, de overige gasten 80+ waren en verwelkomd waren op het vliegveld door manlief in een ogenschijnlijk uiterst stoffige outfit.
Irritant stel
D66 en nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 07:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zit nog met 2 vragen:
1) Op welke partij zouden deze mensen in Nederland stemmen?
2) Hoe integreren ze in Spanje?
Nou ja, je kan zeggen wat je wil maar al met al hadden ze het toch redelijk voor elkaar. Ik heb wel grotere rampgevallen gezien bij Ik vertrek.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou er echt niemand in hun omgeving zijn die zegt: ´Doe dat nu niet, daar zijn jullie niet voor geschikt´
Ach als jij een been mist en je komt iemand tegen die er 2 mist ben je ook mobieler dan diegenequote:Op zaterdag 12 september 2009 13:26 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Nou ja, je kan zeggen wat je wil maar al met al hadden ze het toch redelijk voor elkaar. Ik heb wel grotere rampgevallen gezien bij Ik vertrek.
Vanavond weer...quote:We volgen Saskia van Everdink (42) en Gerraint Edwards (40) uit Hellevoetsluis, die niet langer willen meedoen aan het vervuilen van de aarde. Daarom willen zij zelfvoorzienend gaan leven en een ecocamping beginnen in Slowakije, waar ze voor ? 18.000,- een boerderij met een groot stuk grond hebben gekocht. Met behulp van zonnepanelen, moestuin, kleine veestapel en ouderwetse ruilhandel met de nieuwe buren, hopen zij zichzelf te kunnen bedruipen in de nieuwe woonplaats Karlov. Westerse vanzelfsprekendheden als een warmwaterkraan, centrale verwarming, een dak zonder gaten of een toilet met bijbehorend riool, moeten zij hier echter wel voor opgeven. Voor Saskia en Ger een leuke uitdaging, maar voor de zeventienjarige zoon Damien, die wel mee móet, een regelrechte nachtmerrie. Veel tijd om zich hier druk over te maken, heeft de familie niet. Eenmaal in Slowakije wacht namelijk een nog groter probleem. Er is geen telefoon- of internetaansluiting, omdat de bekabeling vanwege het kostbare koper is gestolen. Je behoefte doen op een emmer lukt nog wel, maar een camping runnen zonder communicatiemiddelen, is zelfs voor Saskia en Ger een vrijwel onmogelijke opgave.
Sinds vorige weekquote:Op donderdag 17 september 2009 16:51 schreef Greetings het volgende:
Nieuwe seizoen begonnen? Sinds wanneer?
Als ik die jongen was zou ik heel gauw bij opa en oma of oom en tante gaan wonen geloof ik!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Goh, wat leuk voor die zoon! Die heeft er al helemaal zin in.Wat een egoisten toch eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |