Hee hoi, leuk dat jullie hier ook komen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:23 schreef fespo het volgende:
Hallo , wij zijn familie Voets.
[ afbeelding ]
Afgaande op het gastenboek zitten ze er nog steedsquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:50 schreef Cyan het volgende:
http://www.hauskathan.com/dev1/index.php
Website bestaat nog met diezelfde naam voor het pension. Kan uit de website niet aflezen of het nog steeds gerund wordt door dezelfde familie.
Dat begreep ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef Paracelsus het volgende:
Ik ben hartpatient en ga met mijn gezin emigreren. Ik ga daar wonen in een bouwval waar enorm veel aan moet gebeuren, ik ga er een bedrijf opzetten en bovendien wil ik ook nog gehandicapten rondleiden. Daarnaast natuurlijk mijn gezin ondersteunen want voor hun zal het ook enorm wennen zijn. Doel is om tot rust te komen.
Ja, sterker nog, de laatste maanden is het (bijna) elke donderdag op tv geweest, maar dan wel herhalingen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:37 schreef Razor21 het volgende:
Het werd toch niet meer uitgezonden zoiets las ik op de website van ikvertrek athans ze hebben nog geen nieuwe programma's.
Is het gisteren dus op tv geweest?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:24 schreef TUFKAL het volgende:
Donderdag voor de zoveelste keer die hylarische aflevering van André en Henka.
Zie ook: Ik Vertrek (oude seizoen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |