quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
http://ogenblikje61.hyves.nl/
martien?
Lijkt het wel opquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef BVO het volgende:
Hij is dus officieel van de mannen nu.
oja, die aflevering kan ik me nog herinneren, al 25 jaar bij elkaar ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:04 schreef peeet1 het volgende:
deze aflevering was aflevering 2
de link hier onder is aflevering 1
http://player.omroep.nl/?aflID=3621884
de winst??quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:18 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat er helemaal niet is nagedacht over oplossingen m.b.t. de werkdruk. Of lijkt dat maar zo? Die werkdruk was idd hoog voor zo'n gezin maar volgens mij vrij eenvoudig op te lossen. Als je je een klein jaar de pleuris werkt en echt iets goeds hebt neergezet, laat je dat niet zomaar achter. Hier spelen meer dingen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:24 schreef KingSizePinda het volgende:
En wat gaan ze in Nederland doen ? Dat zien ze dan nog wel. Nou, welkom terug dan ..
Zakelijk gezien hebben ze et zeker goed aangepakt. Niks mis mee ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mwoah, zakelijk zijn het geen kneuzen. Succesvolle zaak verpatst -> chateau gekocht en goed verbouwd -> voor 1.1m (als ze de taxatiewaarde hebben gepakt) weggezet.
Dit zijn geen uitvreters hoor, waarschijnlijk hebben ze alweer een zaak.
Krabbeltje van 'm bij een van z'n vrienden (Hyves is verslavend, ik weet 't)quote:
weird, en dat pas na 25 jaar..HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Krabbeltje van 'm bij een van z'n vrienden (Hyves is verslavend, ik weet 't)
"ENIG. Ik heb trouwens een hele leuke vent ontmoet, woont in Breda.Op dezelfde manier zoals jij falco gevonden hebt. ZO SPANNEND."
Dit is echt het klassieke geval van trouwen omdat het vroeger niet acceptabel was dat je homo bent... misschien is zij ook nog wel lesbisch... trouwen en kids voor het goed fatsoen en als de ouwetjes de pijp uit zijn en de kids oud genoeg geven ze toe aan hun ware gevoelensquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Krabbeltje van 'm bij een van z'n vrienden (Hyves is verslavend, ik weet 't)
"ENIG. Ik heb trouwens een hele leuke vent ontmoet, woont in Breda.Op dezelfde manier zoals jij falco gevonden hebt. ZO SPANNEND."
onzin, dat telt voor 80 jaar geleden misschien, maar 15 jaar geleden echt niet, hoor..quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is echt het klassieke geval van trouwen omdat het vroeger niet acceptabel was dat je homo bent... misschien is zij ook nog wel lesbisch... trouwen en kids voor het goed fatsoen en als de ouwetjes de pijp uit zijn en de kids oud genoeg geven ze toe aan hun ware gevoelens
Voor sommige mensen kan de druk van hun omgeving nog steeds een reden zijn om er niet voor uit te komen... ik ben zelf ook pas een jaar uit de kast dus kan het me ergens wel voorstellen dat je het verdringtquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:51 schreef Euridice het volgende:
[..]
onzin, dat telt voor 80 jaar geleden misschien, maar 15 jaar geleden echt niet, hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |