Niet Muckenquote:
Topquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:53 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vliegtuig gecrasht in rivier New York
nou, is al een aantal topics zo, van hogerhand vond men dat de stageSC dood moest dus hebben ze het met de SES sc gemergedquote:
Fuck it! Dan chillen we hier, jewaitzquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nou, is al een aantal topics zo, van hogerhand vond men dat de stageSC dood moest dus hebben ze het met de SES sc gemerged
Weet jij heel toevallig (quote:
Dit is beëindigd omdat G. dat nodig achttequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet jij heel toevallig () wat er met G. zn modschap is gebeurd?
Dat had ik door, maar waaromquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dit is beëindigd omdat G. dat nodig achtte
Nee geen rel. G. was het zatquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat had ik door, maar waaromOf heb ik iets (/een rel) helemaal gemist?
Ik lees iets dat jij en zG het niet eens waren met FA's over 'een bepaald onderwerp'quote:
True. Maar het was in beide gevallen door onze eigen wens. Geen wens vanuit de FA'squote:Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik lees iets dat jij en zG het niet eens waren met FA's over 'een bepaald onderwerp'En nou zie ik een duidelijke common factor tussen zG en ou, heeft het daar iets mee te maken?
Ja ik ben graag op de hoogte
Dat snap ik, maar ik dacht: (zover ik weet) zijn jullie allebei moslim, misschien had het daarmee van doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
True. Maar het was in beide gevallen door onze eigen wens. Geen wens vanuit de FA's
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik dacht: (zover ik weet) zijn jullie allebei moslim, misschien had het daarmee van doenNiet dat jullie moslim zijn natuurlijk, maar iets wat daarmee te maken had
Maar nvm, ik vraag teveel door
Nee maffe moslimquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]Mjah ze kregen in de gaten dat we een aanslag aan het plegen waren.
Hier. Dit is de voortzetting van stageSC, nadat SES SC de nek om is gedraaid.quote:
Mjah en jij hoort waar?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier. Dit is de voortzetting van stageSC, nadat SES SC de nek om is gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |