Daarbij: als je 10 minuten over 1,5 km doet dan rij je 9 km per uur....quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
10 minuten, anderhalve kilometer, DAT IS VOLDOENDE JA!
Nou, in dat geval zal het wel een terechte boete zijn voor te langzaam rijden...9 km op een 100 km weg...tsk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:48 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Daarbij: als je 10 minuten over 1,5 km doet dan rij je dus 9 km per uur....
Lijkt me niet te hard, onterechte boete
Dat wilde ik zeggen ja. Er staan echter wel een stuk of wat flitspalen tussen Amstelveen en Diemen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:54 schreef SunChaser het volgende:
er is helemaal geen trajectcontrole op de A9.
Ships, moet ik daar nou ook al rekening mee gaan houden als ik weer eens in de file sta?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou, in dat geval zal het wel een terechte boete zijn voor te langzaam rijden...9 km op een 100 km weg...tsk.
Je kunt niet bekeurd worden voor 'te zacht rijden op de snelweg'. Je kunt wel een boete krijgen voor 'gevaarlijk rijgedrag'. 9 km/h in de file is dat niet, 9 km/h als de rest 100 rijdt wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Ships, moet ik daar nou ook al rekening mee gaan houden als ik weer eens in de file sta?
Nou, dan wordt het tijd dat TS eens gaat vertellen of hij in de file stond toen hij 9 km/u reed....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je kunt niet bekeurd worden voor 'te zacht rijden op de snelweg'. Je kunt wel een boete krijgen voor 'gevaarlijk rijgedrag'. 9 km/h in de file is dat niet, 9 km/h als de rest 100 rijdt wel.
Je snapt niet dat er verschillende soorten overtredingen zijn? Waarom appels met peren vergelijken?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:42 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen toen ik dit las
Dus als je bij het door rood rijden geflitst wordt, mag je verder overal door rood rijden, want ja, je hebt je bekeuring al binnen he!![]()
![]()
Je kunt beter een boete krijgen voor te hard rijden dan (veel) te zacht, want in t laatste geval heb je kans dat ze je naar het CBR sturen en dan ben je verder van huis.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je kunt niet bekeurd worden voor 'te zacht rijden op de snelweg'. Je kunt wel een boete krijgen voor 'gevaarlijk rijgedrag'. 9 km/h in de file is dat niet, 9 km/h als de rest 100 rijdt wel.
Ik vind 9 km/h als de rest 100 rijdt ook gevaarlijker dan 120.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je kunt beter een boete krijgen voor te hard rijden dan (veel) te zacht, want in t laatste geval heb je kans dat ze je naar het CBR sturen en dan ben je verder van huis.
Ik heb anders ook gewoon een brief met bedrag (iets van 25 euro) en een leuke foto van mezelf in de brief thuisgestuurt gekregen.. 2 weken daarna viel er net zo'n brief voor mijn vader in de bus, was wel andere plek.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:37 schreef Stefan het volgende:
Boetes uit Duitsland worden toch niet opgestuurd? Ik ben er ook wel eens geflitst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |