abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65121259
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:30 schreef RayMania het volgende:
Van het WIDM.com forum:

De Titanic is:
  • 269 meter lang
  • 28 meter breed
  • 56 meter hoog

Dat is samen 353 en 3.53 kwam in de aflevering voor.

Verder ging de Titanic varen op 10 april.
  • Nu nog de 2 tattoos en de 70 weten te plaatsen. Het is geen hint naar de Mol, maar wel een hint naar Amerika natuurlijk. Of naar een ijsberg.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_65121298
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef k_man het volgende:

[..]

Maar alleen de Mol wist waarschijnlijk al van tevoren waar die vrijstelling lag.
    Ja, nou en? De mol wil die vrijstelling echt niet te vroeg zoeken, dat valt op. En, het liefst nog, wil de mol de vrijstelling met z'n 2en vinden. Dan was die helemaal niet geldig volgens PJ.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_65121355
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 20:23 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja, nou en? De mol wil die vrijstelling echt niet te vroeg zoeken, dat valt op.
    Niet als de mol het voor zich houdt dat ie de vrijstelling heeft
    Ik vermoed dat Sebastiaan het niet is, anders hadden ze ws helemaal niet laten zien dat ie de vrijstelling vond..
      Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 16 januari 2009 @ 20:26:47 #204
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_65121430
    John loodste iedereen door dat gebouw heen en wist wie waar zou komen en als hij dus de Mol is wist hij dus wie de vrijstelling zou krijgen.
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
      vrijdag 16 januari 2009 @ 20:27:06 #205
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65121438
    Oh god, nou weet ik weer wat ik gedroomd had vannacht! Ik droomde dat Dennis echt meer dan 10 tattoos had, en dat ie dus gelogen had, en dat ie dus de mol was Hij was wel lekker trouwens in mn droom.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65121598
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 20:24 schreef Maartel het volgende:

[..]

Niet als de mol het voor zich houdt dat ie de vrijstelling heeft
    Ik vermoed dat Sebastiaan het niet is, anders hadden ze ws helemaal niet laten zien dat ie de vrijstelling vond..
    Toen die vrijstellingen ingeleverd waren, stond daarop de naam van diegene van wie de vrijstelling was en van wie de hand boven het hoofd gehouden moest worden. Lijkt me dus niet zo'n strak plan.

Ik heb het vermoeden dat de mol - als hij in de eerste ronde in het gebouw zat - vooral in de buurt van de vrijstelling heeft lopen zoeken, de vrijstelling expres niet vindt en opeens tevoorschijn komt als iemand anders ook bij de vrijstelling in de buurt komt zodat de vrijstelling vervalt.
    pi_65122252
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 20:21 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nu nog de 2 tattoos en de 70 weten te plaatsen. Het is geen hint naar de Mol, maar wel een hint naar Amerika natuurlijk. Of naar een ijsberg.
    De Titanic brak in 2 stukken? Net als dat de groep misschien wel uiteen valt in 2 groepen (diegene die niet verder komen dan N-Ierland en diegene die meegaan naar Amerika).

[ Bericht 6% gewijzigd door Jor_Dii op 16-01-2009 20:53:04 ]
    “Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
    pi_65122426
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 20:45 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

De Titanic brak in 2 stukken? Net als dat de groep misschien wel uiteen valt in 2 groepen (diegene die net verder komen dan N-Ierland en diegene die meegaan naar Amerika).
    Dat is wel een goede. Er hebben maximaal 70 mensen in een reddingssloep gepast, maar dat vind ik wel erg ver gezocht.

Het hoeft trouwens niet eens gezegd dat ze naar Amerika gaan. Misschien vertrekken ze wel met een cruiseschip en gaan ze elke dag naar een andere haven.
    pi_65122436
    Dennis en Hans waren echt hilarisch.

Beetje moeielijk opdrachten om te mollen lijkt mij. Ik vond Eigenlijk Rick nog de meeste verdachtte dinhden doen.
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_65125035
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 20:23 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja, nou en? De mol wil die vrijstelling echt niet te vroeg zoeken, dat valt op. En, het liefst nog, wil de mol de vrijstelling met z'n 2en vinden. Dan was die helemaal niet geldig volgens PJ.
    De Mol wil die vrijstelling niet te vroeg, maar wel zo vroeg mogelijk vinden, want dan stopt direct het zoeken naar geld. Het primaire doel van de Mol is geld uit de pot halen / houden. Zo'n vrijstelling is op zich niet zo boeiend: uiteindelijk moeten mensen er toch uit, anders speel je met z'n tienen de finale.
      vrijdag 16 januari 2009 @ 21:49:13 #211
    36326 Freezor
    Cold as stone
    pi_65125238
    Ik vind Dennis een toffe kandidaat. Hopelijk blijft hij er zo lang mogelijk in.
    Something for your mind, your body and your soul.
      vrijdag 16 januari 2009 @ 22:01:56 #212
    1986 Jane
    agnostic dyslexic insomniac
    pi_65125883
    Nog iets om je af te vragen:

Hoe kan het dat groep 1 in het gebouw veel minder geld vindt dan groep 2?
    Groep 1: 1900
    Groep 2: 4300
    En dat terwijl groep 1 bij daglicht kon zoeken, wat het veel makkelijker maakt. Groep 2 had weliswaar 90 minuten, maar aangezien die na elkaar moesten, maakt dat dat ze per persoon nog steeds niet heel veel tijd hadden. Bovendien vindt Jon in z'n eentje méér geld dan de hele groep 1 bij elkaar.

Dit alles maakt mijn vermoeden dat de mol in groep 1 zat alleen maar groter. Het kan bijna niet anders of de mol heeft daar heel veel geld laten liggen of laten verdwijnen.

Dennis, Sebastiaan, Hans of Froukje dus.
    Lying awake, wondering if there is a Dog...
    Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
    pi_65126117
    Hoe lang had groep 1 gezocht? Niet zo heel lang, volgens mij. De vrijstelling was vrij snel gevonden. Terwijl in groep 2 Anniek pas als derde naar binnen ging - toen was er dus al ruim een half uur voorbij.
      vrijdag 16 januari 2009 @ 22:19:18 #214
    1986 Jane
    pi_65126659
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 22:07 schreef k_man het volgende:
    Hoe lang had groep 1 gezocht? Niet zo heel lang, volgens mij. De vrijstelling was vrij snel gevonden. Terwijl in groep 2 Anniek pas als derde naar binnen ging - toen was er dus al ruim een half uur voorbij.
    Zelfs al heeft groep 1 maar 5 minuten kunnen zoeken voordat de vrijstelling gevonden werd, dan hebben ze in feite (omgerekend naar de methode van groep 2, zeg maar) 20 minuten gezocht, 4 x 5 minuten. In die tijd hebben ze dus mínder geld gevonden dan Jon in zijn 16 minuten. En niet zo'n beetje minder, niet eens de helft! Bovendien heeft groep 2 ook nog eens heel vaak op dezelfde plekken gezocht, iets dat in groep 1 veel minder zal zijn gebeurd, aangezien ze allemaal een andere kant opgingen.
    pi_65126789
    Eh, minder dan de helft van Jon klopt niet, toch? Jon had volgens mij iets van ¤ 1.800 gevonden. Het totaal van groep 2 was ¤ 4.300. Jon en Viviënne vonden veel, Anniek vond niks, Rick een beetje en Paula niks.
      vrijdag 16 januari 2009 @ 22:48:52 #216
    1986 Jane
    pi_65127856
    Nee sorry, te snel getypt. Minder dan de helft van de totale groep.
    pi_65128029
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 22:19 schreef Jane het volgende:

[..]

Zelfs al heeft groep 1 maar 5 minuten kunnen zoeken voordat de vrijstelling gevonden werd, dan hebben ze in feite (omgerekend naar de methode van groep 2, zeg maar) 20 minuten gezocht, 4 x 5 minuten. In die tijd hebben ze dus mínder geld gevonden dan Jon in zijn 16 minuten. En niet zo'n beetje minder, niet eens de helft! Bovendien heeft groep 2 ook nog eens heel vaak op dezelfde plekken gezocht, iets dat in groep 1 veel minder zal zijn gebeurd, aangezien ze allemaal een andere kant opgingen.
    Iedereen in groep 1 was vooral op zoek naar de vrijstelling, niet naar geld.
    pi_65128380
    En tja, Dennis liep al zeker twee enveloppen voorbij. Had zo maar 1000 euro kunnen zijn. Die groep was denk ik vooral op de vrijstelling gericht, al zat ie natuurlijk wel in de enveloppen...
      vrijdag 16 januari 2009 @ 23:08:03 #219
    1986 Jane
    pi_65128541
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 23:03 schreef MevrouwLili het volgende:
    al zat ie natuurlijk wel in de enveloppen...
    Nou ja, precies. Als je hard op zoek bent naar die vrijstelling, vind je vanzelf geld.
    Ik denk echt dat er een hoop geld 'verdwenen' is in groep 1. Sowieso de beste groep voor de mol om in te zitten, btw, aangezien groep 2 alleen gunstig zou zijn geweest als je als mol als eerste gaat, maar dat heb je waarschijnlijk niet in de hand.
      vrijdag 16 januari 2009 @ 23:14:48 #220
    12761 Major_Star
     ik een eikel?
    pi_65128750
    The mall = De mol ?

don't kill the piano player
      vrijdag 16 januari 2009 @ 23:20:02 #221
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_65128924
    Het is helemaal niet zeker dat de enveloppen die er voor groep 2 lagen er ook al lagen voor groep 1 toch?
    pi_65128964
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef peaceman het volgende:
    Het is helemaal niet zeker dat de enveloppen die er voor groep 2 lagen er ook al lagen voor groep 1 toch?
    Jawel, want al die biljetten waren in 2en geknipt en gescheiden, volgens mij.
    pi_65128971
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 22:53 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Iedereen in groep 1 was vooral op zoek naar de vrijstelling, niet naar geld.
    En in groep 2 lag dat anders ofzo?

Bovendien zaten vrijstellingen en geld, zoals al gezegd, in dezelfde enveloppen.
    pi_65129003
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 23:21 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Jawel, want al die biljetten waren in 2en geknipt en gescheiden, volgens mij.
    Ja, dus het waren juist niet dezelfde enveloppen die er ook al voor groep 1 lagen.
      vrijdag 16 januari 2009 @ 23:36:08 #225
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_65129524
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 23:22 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, dus het waren juist niet dezelfde enveloppen die er ook al voor groep 1 lagen.
    dat bedoel ik dus.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')