Nu nog de 2 tattoos en de 70 weten te plaatsen. Het is geen hint naar de Mol, maar wel een hint naar Amerika natuurlijk. Of naar een ijsberg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:30 schreef RayMania het volgende:
Van het WIDM.com forum:
De Titanic is:269 meter lang 28 meter breed 56 meter hoog
Dat is samen 353 en 3.53 kwam in de aflevering voor.
Verder ging de Titanic varen op 10 april.
Ja, nou en? De mol wil die vrijstelling echt niet te vroeg zoeken, dat valt op. En, het liefst nog, wil de mol de vrijstelling met z'n 2en vinden. Dan was die helemaal niet geldig volgens PJ.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Maar alleen de Mol wist waarschijnlijk al van tevoren waar die vrijstelling lag.
Niet als de mol het voor zich houdt dat ie de vrijstelling heeftquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, nou en? De mol wil die vrijstelling echt niet te vroeg zoeken, dat valt op.
Toen die vrijstellingen ingeleverd waren, stond daarop de naam van diegene van wie de vrijstelling was en van wie de hand boven het hoofd gehouden moest worden. Lijkt me dus niet zo'n strak plan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Niet als de mol het voor zich houdt dat ie de vrijstelling heeft![]()
Ik vermoed dat Sebastiaan het niet is, anders hadden ze ws helemaal niet laten zien dat ie de vrijstelling vond..
De Titanic brak in 2 stukken? Net als dat de groep misschien wel uiteen valt in 2 groepen (diegene die niet verder komen dan N-Ierland en diegene die meegaan naar Amerika).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nu nog de 2 tattoos en de 70 weten te plaatsen. Het is geen hint naar de Mol, maar wel een hint naar Amerika natuurlijk. Of naar een ijsberg.
Dat is wel een goede. Er hebben maximaal 70 mensen in een reddingssloep gepast, maar dat vind ik wel erg ver gezocht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De Titanic brak in 2 stukken? Net als dat de groep misschien wel uiteen valt in 2 groepen (diegene die net verder komen dan N-Ierland en diegene die meegaan naar Amerika).
De Mol wil die vrijstelling niet te vroeg, maar wel zo vroeg mogelijk vinden, want dan stopt direct het zoeken naar geld. Het primaire doel van de Mol is geld uit de pot halen / houden. Zo'n vrijstelling is op zich niet zo boeiend: uiteindelijk moeten mensen er toch uit, anders speel je met z'n tienen de finale.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, nou en? De mol wil die vrijstelling echt niet te vroeg zoeken, dat valt op. En, het liefst nog, wil de mol de vrijstelling met z'n 2en vinden. Dan was die helemaal niet geldig volgens PJ.
Zelfs al heeft groep 1 maar 5 minuten kunnen zoeken voordat de vrijstelling gevonden werd, dan hebben ze in feite (omgerekend naar de methode van groep 2, zeg maar) 20 minuten gezocht, 4 x 5 minuten. In die tijd hebben ze dus mínder geld gevonden dan Jon in zijn 16 minuten. En niet zo'n beetje minder, niet eens de helft! Bovendien heeft groep 2 ook nog eens heel vaak op dezelfde plekken gezocht, iets dat in groep 1 veel minder zal zijn gebeurd, aangezien ze allemaal een andere kant opgingen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:07 schreef k_man het volgende:
Hoe lang had groep 1 gezocht? Niet zo heel lang, volgens mij. De vrijstelling was vrij snel gevonden. Terwijl in groep 2 Anniek pas als derde naar binnen ging - toen was er dus al ruim een half uur voorbij.
Iedereen in groep 1 was vooral op zoek naar de vrijstelling, niet naar geld.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Zelfs al heeft groep 1 maar 5 minuten kunnen zoeken voordat de vrijstelling gevonden werd, dan hebben ze in feite (omgerekend naar de methode van groep 2, zeg maar) 20 minuten gezocht, 4 x 5 minuten. In die tijd hebben ze dus mínder geld gevonden dan Jon in zijn 16 minuten. En niet zo'n beetje minder, niet eens de helft! Bovendien heeft groep 2 ook nog eens heel vaak op dezelfde plekken gezocht, iets dat in groep 1 veel minder zal zijn gebeurd, aangezien ze allemaal een andere kant opgingen.
Nou ja, precies. Als je hard op zoek bent naar die vrijstelling, vind je vanzelf geld.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:03 schreef MevrouwLili het volgende:
al zat ie natuurlijk wel in de enveloppen...
Jawel, want al die biljetten waren in 2en geknipt en gescheiden, volgens mij.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef peaceman het volgende:
Het is helemaal niet zeker dat de enveloppen die er voor groep 2 lagen er ook al lagen voor groep 1 toch?
En in groep 2 lag dat anders ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Iedereen in groep 1 was vooral op zoek naar de vrijstelling, niet naar geld.
Ja, dus het waren juist niet dezelfde enveloppen die er ook al voor groep 1 lagen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jawel, want al die biljetten waren in 2en geknipt en gescheiden, volgens mij.
dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dus het waren juist niet dezelfde enveloppen die er ook al voor groep 1 lagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |