Ja dat is wel te hopen dat ze volgend jaar de Televizierring winnen.. Je kunt er dan op stemmen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijk programma is dit toch... al die theorieën weer
Dit moet gewoon volgend jaar de Televizierring winnen
Volgens mij heeft ze dat ook gedaan.. Tenminste, als ze slim zou zijn welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:12 schreef rubbereend het volgende:
als Anniek de mol niet is heeft ze met de test wel lekker alles op één iemand kunnen zetten. Weet ze in iedrgeval wie de mol niet is
Maar alleen de Mol wist waarschijnlijk al van tevoren waar die vrijstelling lag.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
In de tweede opdracht had hij óók de ideale positie. De theorie dat de Mol meteen voor de vrijstelling zou gaan, is voor mij niet logisch. Iédereen ging namelijk meteen voor de vrijstelling.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef banananasi het volgende:
[ afbeelding ]
mall
Pronunciation: \ˈmȯl, especially British & for 1 ˈmal\
noun/
Hij heeft niet zeker 1900 euro binnengebracht. Maximaal 1900, maar uiteindelijk misschien ook wel 0.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:36 schreef rene90 het volgende:
Jon lijkt me duidelijk niet de mol, als mol zijnde 1900 euro binnen brengen..dan ben je wel een slechte mol.
Dankjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef banananasi het volgende:
Muziekfragment was van Royksopp - So Easy
Songtekst is eigenlijk alleen maar:
Blue on blue, heartache on heartache
Blue on blue now that we are through
en dan op het einde, het fragment:
[telefoon]
Hello?
Yeah it's me. I wanna give you some good frequencies. 1710, 2.6, 2245...
Yeah
3032, 400
Four hundred?
Yeah.
I'm coming right over.
Do that.
I'll be there in two seconds.
Dat gaat wel erg ver. Wie zou er volgens dit dand e mol zijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:30 schreef RayMania het volgende:
Van het WIDM.com forum:
De Titanic is:269 meter lang 28 meter breed 56 meter hoog
Dat is samen 353 en 3.53 kwam in de aflevering voor.
Verder ging de Titanic varen op 10 april.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
Oh nee kudt, sorry domZe had die vrijstelling erin gegooid.
Stom Sorreh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |