Dat gaat niet zo goed als je in aparte cabines zit en niet met elkaar kunt overleggen. Er waren best mensen die op tijd wisten hoe alle combinaties moesten zijn, maar zij hadden niet de mogelijkheid om dat aan de anderen te vertellen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:50 schreef Gangster-Engel het volgende:
Zo makkelijk, als er maar 1-tje is die ff de leiding neemt en rustig nadenkt.....
Dat laatste is vaak de Mol-strategie geweest: helemaal niets doen, want de deelnemers verknallen het negen van de tien keer zelf wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik stap toch ook af van Vivienne en switch maar even naar Dennis... Vivienne verdiende teveel geld en was bij de reuzenradopdracht totaal niet belangrijk
Ja, gewoon de huidige inhoud van de 4 bakjes opschrijven en de uiteindelijke verdeling ernaast. Met een paar keer openen ben je er dan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:50 schreef Gangster-Engel het volgende:
Ben ik de enige die op tilt gaat bij zo'n reuzenrad opdracht??![]()
![]()
Met alle respect maar alle vrouwen en Jon die 5 kwartier nodig hebben om uberhaupt het spel te snappen en vervolgens ook niet een beetje nadenken over hoe je dit het beste kan oplossen. Wat een niveau.
Zo makkelijk, als er maar 1-tje is die ff de leiding neemt en rustig nadenkt.....en vooral structureel aantekeningen maken op dat bord onderaan.
Dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:06 schreef broer het volgende:
Ik blijf nog even bij Paula. Al vind ik Anniek ook erg verdacht, inmiddels. De mensen die nu veel in beeld komen als potentiële mol, vliegen er in aflevering drie of vier uit.
O, en dat de mol nooit een rood scherm kan krijgen vind ik je reinste onzin. Sterker nog - het zou me niets verbazen als ze het erom doen.
Froukje heeft niet echt mollenstreken gehad nog maar ik heb zoveel hints gelezen over haar dat ik dacht dat zij het was.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Deze aflevering heeft me echt in twijfeling gebracht wie nu de mol is. Het is Anniek, Sebastiaan, Rick of Jon. Hans verdenk ik niet omdat het me nog steeds te obvious (gewoon te overduidelijke mol-acties) lijkt..Viviënne en Paula hebben geen enkele mol-actie deze aflevering gedaan. Dennis is gewoon fanatiek en wil het spel gewoon winnen, Froukje lief en aardig, maar lijkt me gewoon te naïef om de mol te zijn. Die kan je alles wijsmaken...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:55 schreef Konijnenjager het volgende:
....
Verder zat ie op een ideale positie en leek de 'oplossing' voor zn nachtblindheid me vreemd: je zou toch beter iemand met goed zicht kunnen laten verkennen of, nog beter, zelf korter kunnen gaan
Waren die topito's niet ook groen vorige aflevering?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:32 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Groene enveloppen, groene schermen..wat nog meer?
Ja dat is wel te hopen dat ze volgend jaar de Televizierring winnen.. Je kunt er dan op stemmen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijk programma is dit toch... al die theorieën weer
Dit moet gewoon volgend jaar de Televizierring winnen
Volgens mij heeft ze dat ook gedaan.. Tenminste, als ze slim zou zijn welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:12 schreef rubbereend het volgende:
als Anniek de mol niet is heeft ze met de test wel lekker alles op één iemand kunnen zetten. Weet ze in iedrgeval wie de mol niet is
Maar alleen de Mol wist waarschijnlijk al van tevoren waar die vrijstelling lag.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
In de tweede opdracht had hij óók de ideale positie. De theorie dat de Mol meteen voor de vrijstelling zou gaan, is voor mij niet logisch. Iédereen ging namelijk meteen voor de vrijstelling.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef banananasi het volgende:
[ afbeelding ]
mall
Pronunciation: \ˈmȯl, especially British & for 1 ˈmal\
noun/
Hij heeft niet zeker 1900 euro binnengebracht. Maximaal 1900, maar uiteindelijk misschien ook wel 0.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:36 schreef rene90 het volgende:
Jon lijkt me duidelijk niet de mol, als mol zijnde 1900 euro binnen brengen..dan ben je wel een slechte mol.
Dankjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef banananasi het volgende:
Muziekfragment was van Royksopp - So Easy
Songtekst is eigenlijk alleen maar:
Blue on blue, heartache on heartache
Blue on blue now that we are through
en dan op het einde, het fragment:
[telefoon]
Hello?
Yeah it's me. I wanna give you some good frequencies. 1710, 2.6, 2245...
Yeah
3032, 400
Four hundred?
Yeah.
I'm coming right over.
Do that.
I'll be there in two seconds.
Dat gaat wel erg ver. Wie zou er volgens dit dand e mol zijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:30 schreef RayMania het volgende:
Van het WIDM.com forum:
De Titanic is:269 meter lang 28 meter breed 56 meter hoog
Dat is samen 353 en 3.53 kwam in de aflevering voor.
Verder ging de Titanic varen op 10 april.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
Oh nee kudt, sorry domZe had die vrijstelling erin gegooid.
Stom Sorreh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |