Ik heb alleen moeite om in slaap te vallen als ik vroeg naar bed ga omdat ik de volgende dag vroeg op moet. Dat doe ik tegenwoordig dan ook niet meer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap dat niet.![]()
Dat kan ik dus echt niet. Ik kan het eventueel in een still auto op reis of in een vliegtuig in de nacht.
Maar ook dan moet het heel kalm zijn en moet ik heel moe zijn.
Jij verdient beter inderdaad!quote:
Ik ben nog een braaf studentjequote:
Die hebben ook wel eens een bankquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben nog een braaf studentje![]()
Wat? Het vroeg naar bed of het vroeg opstaan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb alleen moeite om in slaap te vallen als ik vroeg naar bed ga omdat ik de volgende dag vroeg op moet. Dat doe ik tegenwoordig dan ook niet meer.
Sinds wanneer wonen studenten bij hun oudersquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben nog een braaf studentje![]()
Het vroeg naar bedgaan, alhoewel vroeg opstaan ook geen hobby isquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat? Het vroeg naar bed of het vroeg opstaan?
De slimme studentenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer wonen studenten bij hun ouders?
Als jij die wil kopen, wordt 'ie uit jouw budget betaald!quote:
Ik ben vandaag were vroeg begonnen maar het is te wisselend.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het vroeg naar bedgaan, alhoewel vroeg opstaan ook geen hobby is
Ik ben een braaf studentje die nog thuis woontquote:
Sinds ik hier twee kamers heb en een eigen wc + een eigen auto & dat ga ik niet opgeven voor een kamertje van 12m²quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer wonen studenten bij hun ouders?
CD van haar, CD van mijquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij die wil kopen, wordt 'ie uit jouw budget betaald!
gemeenschap van goederen toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:59 schreef AirwiN het volgende:
Als jij die wil kopen, wordt 'ie uit jouw budget betaald!
12m? Dat is een kast!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sinds ik hier twee kamers heb en een eigen wc + een eigen auto & dat ga ik niet opgeven voor een kamertje van 12m²
Ah, ik zie al welk kamp jij hebt gekozen...quote:
Inderdaad. Ik heb eisen als ik op kamers ga, dus ja... Ik blijf wel even thuisquote:
Ik snap het welquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb eisen als ik op kamers ga, dus ja... Ik blijf wel even thuis
Mijn eerste kamer was ook 12m. Heb er bijna 4 jaar gewoondquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gemeenschap van goederen toch?
* MissMSX mompelt iets over oudste rechtenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik zie al welk kamp jij hebt gekozen...
Studenten met eigen auto'squote:Op donderdag 15 januari 2009 20:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sinds ik hier twee kamers heb en een eigen wc + een eigen auto & dat ga ik niet opgeven voor een kamertje van 12m²
Zij was eerstquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:00 schreef AirwiN het volgende:
Ah, ik zie al welk kamp jij hebt gekozen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |