Ga je deze link nu in elk topic posten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef Ruimer het volgende:
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1055574.html
Hamas houdt dan wel op ja zolang er geen "apartheid" is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:08 schreef HarryP het volgende:
[..]
En waarom schiet Hamas die raketten dan niet af op Egypte? Die houd de grens even goed dicht..
Of denk je dat als Israel de grenzen weer helemaal opengooit en de Palestijnen meer grond en vrijheid geeft dat Hamas dan ophoud?
Dus ze zijn uitgesloten voor de komende verkiezingen door de Joodse partijen. Ja/Nee?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:45 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ze zijn uitgesloten voor de aankomende verkiezingen. Dat is toch wat anders dan dat deze partijen verboden zijn.
Er zijn geruchten dat de Knesset verkiezingen worden uitgesteld, vanwege het conflict. Het is echt niet zo dat vanwege de beslissing van de algemene kiesraad deze partijen hun zetels in moeten leveren(=verbod). Vooralsnog is de motie die deze partijen uitsluit met grote meerderheid aangenomen, maar het staat geenszins vast dat dit besluit bij het Israëlisch Hooggerechtshof standhoudt.
Er zit naar mijn idee nog wat teveel groen op de kaart.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:48 schreef Mosseljongen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)inianlandloss8tz.gif
zegt mij genoeg waarom ik Israël allang niet meer steun
Da's heel leuk allemaal maar volgens mij heeft de gemiddelde burger in Gaza nog nergens last van.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:20 schreef moussie het volgende:
[..]
Als je zo redeneert zijn we allemaal rijk .. het geld is er toch, het ligt toch in een kluis ?
Dat jij er niet bij kan, er geen cent van kan uitgeven, is irrelevant, het geld is er .. je kan het zien liggen in de kluis
[ afbeelding ]
hehe, en tegelijkertijd heb je dan die nieuwe wet (nog niet goedgekeurd) die bepaald dat iemand die tot 7 jaar eerder een van de 'vijandstaten', Iran, Syrië, Libanon, Irak, Jemen en Saoedi-Arabië, heeft bezocht geen zitting mag nemen in de Knesset ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dus ze zijn uitgesloten voor de komende verkiezingen door de Joodse partijen. Ja/Nee?
Ligt eraan, als Iran een nucleaire wapens heeft en het afschiet op Israël dan mogen ze wat mij betreft Iran van de kaart vegen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Begin me af te vragen wat Israël moet doen om een boycot van een rijk westers land aan de broek te krijgen. Ik gok iets met nucleaire wapens.
Met Israël zitten we idd safe, Iran? Nah doe maar niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Ligt eraan, als Iran een nucleaire wapens heeft en het afschiet op Israël dan mogen ze wat mij betreft Iran van de kaart vegen.
- edit -quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:49 schreef damsco het volgende:
[..]
Er zit naar mijn idee nog wat teveel groen op de kaart.
Wat een grote sof blijkt dat te zijn, die VN.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:49 schreef voyeur het volgende:
De Verenigde Naties hebben het zwaar te verduren in de Gazastrook. Medewerkers en gebouwen blijven niet gespaard bij de beschietingen door het Israëlische leger.
Balad en Ta'al mogen in tegenstelling tot Hadash, dat ook een Arabische partij in de Knesset is, niet aan komende verkiezingen meedoen; ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dus ze zijn uitgesloten voor de komende verkiezingen door de Joodse partijen. Ja/Nee?
Het lijkt me heel erg sterk dat de Gazanan een voorraad van 19 dagen alleen hebben opgeslagen zonder te consumeren. Dan heb je een flinke schuur nodig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heb je niet veel aan als je vervolgens de VN opslagplaats in Gaza Stad bombardeerd.
Dat doen ze dan toch wel slecht: de verhouding burger/militant is hoger onder Palestijnse doden dan onder Israelische doden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:35 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dan mag je toch van geluk spreken dat de israëli's wel hun best doen om gericht te werk te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |