duh, er komen 5 vrachtwagens met bloem .. ik zeg maar wat .. dat zal je toch eerst ergens moeten opslaan voor je het kan verdelenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:20 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Maar Venom als je zoveel tonnen moet opslaan, dan is het toch ook niet direct nodig?
Volgens VN medewerkers in Gaza is het gewoon moeilijk om de hulpgoederen overal aan de man te brengen. Israel geeft de VN iedere dag 3 uur de tijd om dat te doen, maar dat is te kort. Bovendien is het ook nog eens levensgevaarlijk op straat (ondanks dat er dan een zogenaamd staakt het vuren is) en dat levert ook de nodige vertraging op. Het schiet gewoon niet op, en nu is ook nog eens die loods afgefikt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:20 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Maar Venom als je zoveel tonnen moet opslaan, dan is het toch ook niet direct nodig?
Maar we lezen al 44 topics dat er daar niks te vreten is wegens de maanden lange blokkade door Israel die niets toelaten. Moet ik wat quotes opzoeken ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef moussie het volgende:
[..]
duh, er komen 5 vrachtwagens met bloem .. ik zeg maar wat .. dat zal je toch eerst ergens moeten opslaan voor je het kan verdelen
Hier in heb je wel gelijk, er is natuurlijk maar 1 grenspost.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef moussie het volgende:
[..]
wat er eigenlijk zou moeten gebeuren is dat de goederen al verdeeld worden over de verschillende wagens voor ze Gaza inrijden, en dan direct naar de diverse locaties, ipv eerst naar de verzamelpunt waar het eerst verdeeld moet voor het verspreidt kan worden ..
Je hebt btw gelijk dat 500 een absurd hoog aantal is, maar gezien de streek vermoed ik dat dat het gewone stukje bieden/afdingen is .. als je direct om de 200 vraagt die je nodig hebt krijg je er maar 50, dat soort idee ..
Zie mijn reply op moussie haar postquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens VN medewerkers in Gaza is het gewoon moeilijk om de hulpgoederen overal aan de man te brengen. Israel geeft de VN iedere dag 3 uur de tijd om dat te doen, maar dat is te kort. Bovendien is het ook nog eens levensgevaarlijk op straat (ondanks dat er dan een zogenaamd staakt het vuren is) en dat levert ook de nodige vertraging op. Het schiet gewoon niet op, en nu is ook nog eens die loods afgefikt.
hehe, dat zijn dan de idealistische regels die wij hebben opgesteld na WO2 .. zo hoort een beschaafde natie zich te gedragenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:47 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Zie mijn reply op moussie haar post![]()
Maar wat is het toch een gekke oorlog.
Israel is door druk van buiten af verplicht tot een bevoorading van voedsel en medicijnen, en dus ook voor Hamas strijders.
Ik neem aan dat jij ook al wat oorlogen hebt gezien, heb je ooit zoiets meegemaakt?
Nou ik niet.
goh, met 5 vrachtwagens met bloem kan je 1,5 miljoen mensen ook maanden voeden ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:35 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Maar we lezen al 44 topics dat er daar niks te vreten is wegens de maanden lange blokkade door Israel die niets toelaten. Moet ik wat quotes opzoeken ?
Maar goed, van hongersnood kunnen we niet spreken op dit moment.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:55 schreef moussie het volgende:
er wordt al meer aangeleverd bij de 3 supermarkten hier in de buurt, en dan dagelijks
Dat is toch volgens toch echt actie op reactie van de blokkade die Israel toen deed op Gaza.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:26 schreef g0dz0r het volgende:
Even waar het ook alweer om begonnen was:
[ afbeelding ]
En waarom schiet Hamas die raketten dan niet af op Egypte? Die houd de grens even goed dicht..quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is toch volgens toch echt actie op reactie van de blokkade die Israel toen deed op Gaza.
Dat weet ik wel, maar het blijft vreemd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:53 schreef moussie het volgende:
[..]
hehe, dat zijn dan de idealistische regels die wij hebben opgesteld na WO2 .. zo hoort een beschaafde natie zich te gedragen
Nou niet helemaal, bijna al het wapentuig wat ze hebben is via Egypte de Gaza strook ingesmokkeld.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:08 schreef HarryP het volgende:
En waarom schiet Hamas die raketten dan niet af op Egypte? Die houd de grens even goed dicht..
Zaten ook vrouwen en kinderen in, zal wel een operatie van de Mossad zijn geweest...quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:08 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar het blijft vreemd.![]()
Het zegt eigenlijk des te meer dat een oorlog gevoerd wordt door de media.
Minder media, hoe wreeder het is, zie de vele oorlogen in Afrika.![]()
BTW er is een vliegtuig in de Hudson river gecrashed.
Dat praat het aanvallen van onschuldige burgers goed?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is toch volgens toch echt actie op reactie van de blokkade die Israel toen deed op Gaza.
Als je zo redeneert zijn we allemaal rijk .. het geld is er toch, het ligt toch in een kluis ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Maar goed, van hongersnood kunnen we niet spreken op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |