abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65089749
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:20 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Maar Venom als je zoveel tonnen moet opslaan, dan is het toch ook niet direct nodig?
duh, er komen 5 vrachtwagens met bloem .. ik zeg maar wat .. dat zal je toch eerst ergens moeten opslaan voor je het kan verdelen
pleased to meet you
pi_65089844
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:20 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Maar Venom als je zoveel tonnen moet opslaan, dan is het toch ook niet direct nodig?
Volgens VN medewerkers in Gaza is het gewoon moeilijk om de hulpgoederen overal aan de man te brengen. Israel geeft de VN iedere dag 3 uur de tijd om dat te doen, maar dat is te kort. Bovendien is het ook nog eens levensgevaarlijk op straat (ondanks dat er dan een zogenaamd staakt het vuren is) en dat levert ook de nodige vertraging op. Het schiet gewoon niet op, en nu is ook nog eens die loods afgefikt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65090059
tvp
pi_65090175
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef moussie het volgende:

[..]

duh, er komen 5 vrachtwagens met bloem .. ik zeg maar wat .. dat zal je toch eerst ergens moeten opslaan voor je het kan verdelen
Maar we lezen al 44 topics dat er daar niks te vreten is wegens de maanden lange blokkade door Israel die niets toelaten. Moet ik wat quotes opzoeken ?
pi_65090278
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef moussie het volgende:

[..]

wat er eigenlijk zou moeten gebeuren is dat de goederen al verdeeld worden over de verschillende wagens voor ze Gaza inrijden, en dan direct naar de diverse locaties, ipv eerst naar de verzamelpunt waar het eerst verdeeld moet voor het verspreidt kan worden ..

Je hebt btw gelijk dat 500 een absurd hoog aantal is, maar gezien de streek vermoed ik dat dat het gewone stukje bieden/afdingen is .. als je direct om de 200 vraagt die je nodig hebt krijg je er maar 50, dat soort idee ..
Hier in heb je wel gelijk, er is natuurlijk maar 1 grenspost.
Het vervoeren naar al die regio's is een crime.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_65090662
- edit -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2009 00:14:20 (Reactie op verwijderde post) ]
pi_65090731
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:28 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Volgens VN medewerkers in Gaza is het gewoon moeilijk om de hulpgoederen overal aan de man te brengen. Israel geeft de VN iedere dag 3 uur de tijd om dat te doen, maar dat is te kort. Bovendien is het ook nog eens levensgevaarlijk op straat (ondanks dat er dan een zogenaamd staakt het vuren is) en dat levert ook de nodige vertraging op. Het schiet gewoon niet op, en nu is ook nog eens die loods afgefikt.
Zie mijn reply op moussie haar post

Maar wat is het toch een gekke oorlog.
Israel is door druk van buiten af verplicht tot een bevoorading van voedsel en medicijnen, en dus ook voor Hamas strijders.
Ik neem aan dat jij ook al wat oorlogen hebt gezien, heb je ooit zoiets meegemaakt?
Nou ik niet.
pi_65090939
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:47 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Zie mijn reply op moussie haar post

Maar wat is het toch een gekke oorlog.
Israel is door druk van buiten af verplicht tot een bevoorading van voedsel en medicijnen, en dus ook voor Hamas strijders.
Ik neem aan dat jij ook al wat oorlogen hebt gezien, heb je ooit zoiets meegemaakt?
Nou ik niet.
hehe, dat zijn dan de idealistische regels die wij hebben opgesteld na WO2 .. zo hoort een beschaafde natie zich te gedragen
pleased to meet you
pi_65091064
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:35 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Maar we lezen al 44 topics dat er daar niks te vreten is wegens de maanden lange blokkade door Israel die niets toelaten. Moet ik wat quotes opzoeken ?
goh, met 5 vrachtwagens met bloem kan je 1,5 miljoen mensen ook maanden voeden ..
er wordt al meer aangeleverd bij de 3 supermarkten hier in de buurt, en dan dagelijks
pleased to meet you
pi_65091337
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:55 schreef moussie het volgende:
er wordt al meer aangeleverd bij de 3 supermarkten hier in de buurt, en dan dagelijks
Maar goed, van hongersnood kunnen we niet spreken op dit moment.
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:03:27 #91
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_65091397
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:26 schreef g0dz0r het volgende:
Even waar het ook alweer om begonnen was:

[ afbeelding ]
Dat is toch volgens toch echt actie op reactie van de blokkade die Israel toen deed op Gaza.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_65091590
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef rakotto het volgende:

[..]

Dat is toch volgens toch echt actie op reactie van de blokkade die Israel toen deed op Gaza.
En waarom schiet Hamas die raketten dan niet af op Egypte? Die houd de grens even goed dicht..

Of denk je dat als Israel de grenzen weer helemaal opengooit en de Palestijnen meer grond en vrijheid geeft dat Hamas dan ophoud?
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:08:40 #93
239156 0100
Lux et Libertas.
pi_65091595
23:56 IDF imposes closure on West Bank (Haaretz)
pi_65091604
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:53 schreef moussie het volgende:

[..]

hehe, dat zijn dan de idealistische regels die wij hebben opgesteld na WO2 .. zo hoort een beschaafde natie zich te gedragen
Dat weet ik wel, maar het blijft vreemd.
Het zegt eigenlijk des te meer dat een oorlog gevoerd wordt door de media.
Minder media, hoe wreeder het is, zie de vele oorlogen in Afrika.

BTW er is een vliegtuig in de Hudson river gecrashed.
pi_65091733
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:08 schreef HarryP het volgende:
En waarom schiet Hamas die raketten dan niet af op Egypte? Die houd de grens even goed dicht..
Nou niet helemaal, bijna al het wapentuig wat ze hebben is via Egypte de Gaza strook ingesmokkeld.
pi_65091794
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:08 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Dat weet ik wel, maar het blijft vreemd.
Het zegt eigenlijk des te meer dat een oorlog gevoerd wordt door de media.
Minder media, hoe wreeder het is, zie de vele oorlogen in Afrika.

BTW er is een vliegtuig in de Hudson river gecrashed.
Zaten ook vrouwen en kinderen in, zal wel een operatie van de Mossad zijn geweest...
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_65091831
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef rakotto het volgende:

[..]

Dat praat het aanvallen van onschuldige burgers goed?
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:15:11 #98
165802 Reki
no comment.
pi_65091856
quote:
00:07 Rice cautions Israel over bombing of UN warehouse (Reuters)
tvp
zie ondertitel :)
pi_65092066
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Maar goed, van hongersnood kunnen we niet spreken op dit moment.
Als je zo redeneert zijn we allemaal rijk .. het geld is er toch, het ligt toch in een kluis ?
Dat jij er niet bij kan, er geen cent van kan uitgeven, is irrelevant, het geld is er .. je kan het zien liggen in de kluis
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')