Sorry, zal het niet weer doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:38 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Niet leuk chufi, de provincie grens gaat NIET door het water dat jij ons hebt laten zien, maar loopt een heel stuk noordelijker door het Zuidlaardermeer.
Liever geen hint dan iedereen op het verkeerde spoor te zetten!
Mee eens...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:38 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Niet leuk chufi, de provincie grens gaat NIET door het water dat jij ons hebt laten zien, maar loopt een heel stuk noordelijker door het Zuidlaardermeer.
Liever geen hint dan iedereen op het verkeerde spoor te zetten!
Het valt volgens mij onder de gemeente Midlarenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ehm, Chufi, Midlaren? Ik weet niet hoe je erbij komt.
Meerzicht ligt vlakbij De Groeve, niet bij Midlaren
Nieuwe, opvallend rood gebouw, als het iets bijzonders is, noem dan ook maar 'wat'. Maar 'waar' volstaat
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Het valt volgens mij onder de gemeente Midlaren
Ik denk het, een schuur ofzo. Het is in ieder geval goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:46 schreef redunzl het volgende:
hier, tussen de Brouwersdam en Ouddorp, Zuid-Holland
een opslagplaats oid?
Ja hee, dat vind ik slap.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik denk het, een schuur ofzo. Het is in ieder geval goed
TARAraboemdijee 2
zonnetjeinhuis 1
chufi 1
redunzl 1
Wat is er al langs gekomen in dit topic:
Drenthe:
De Groeve, Meerzicht en Hunze
Noord Holland:
Zuidschermer, akker bij Zuidervaart
Zuid Holland:
Ouddorp, grote rode schuur bij Brouwersdam
Noord Brabant:
Chaam, weilanden Merelseweg/Bredaseweg
Dan ga je toch die schuur zoeken...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:51 schreef Kees22 het volgende:
Ja hee, dat vind ik slap.
Goed ik geef toe, ik kijk alleen maar mee. En ik doe verder geen moeite.
Maar ik wil dan wel graag iets meer weten.
Tja, bij de vraagstelling zei ik al dat ik niet wist of het wat bijzonders wasquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja hee, dat vind ik slap.
Goed ik geef toe, ik kijk alleen maar mee. En ik doe verder geen moeite.
Maar ik wil dan wel graag iets meer weten.
De Theeschenkerijquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:24 schreef redunzl het volgende:
ok, de volgende:
wat en waar?
[ afbeelding ]
helemaal goed!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:47 schreef Maizena het volgende:
[..]
De Theeschenkerij
"De Theeschenkerij" is gevestigd in de voormalige oranjerie van de buitenplaats Velserbeek te Velsen-Zuid. Deze oranjerie is uniek gelegen, midden in het grote en prachtige park Velserbeek. De eigenaren van het landgoed gebruikten de oranjerie in de winter om tropische planten op te slaan; ’s zomers werden er voor de bewoners en genodigden kamermuziek uitvoeringen gegeven. De huidige "Theeschenkerij" ademt nog steeds iets van de sfeer van die tijd.
[ afbeelding ]
http://www.theeschenkerij.org/
Ik ben er geweest...Heel gezellig.
En de papegaai is idd. gek
Nee, het nieuwste plaatje. Die in de OP is al geraden.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:10 schreef Dagoduck het volgende:
tvp welke doen we nu? die in de OP staat?
Sorry, was even de wereld in...quote:Op zondag 25 januari 2009 10:08 schreef redunzl het volgende:
Landgoed Stania State
Rengersweg 98b, 9062 EJ Oenkerk
http://www.staniastate.nl/
Oenkerk...mooie plaatsnaam
helemaal goedquote:Op zondag 25 januari 2009 18:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sint Janskerk in Waalwijk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |