abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65083091
Afgelopen weekend Gran Torino gezien. Geen flauw idee of ie al in Nederland uit is, maar hier is mijn review.

Ik ga niets over het verhaal verklappen, want dat zat eigenlijk verdacht goed in elkaar. Het probleem met deze film is dat eigenlijk alle acteurs, met uitzondering van Clint Eastwood en de acteur die voor kapper speelde, uitermate belabberd acteren. Prima zaak dat onbekend talent een kans wordt gegeven, maar zorg er dan in ieder geval voor dat er op een behoorlijk niveau geacteerd wordt. Het feit dat Eastwood de film zelf geregisseerd heeft, laat volgens mij zien dat de oude baas het vak aan het verleren is.

Verder was het wel erg slordig dat er een microfoon boven in het beeld in een van de scenes verschijnt. Dat is wel heel erg amateuristisch.

De moeite waard? Ik vond het verhaal erg meeslepend en heb genoten van het het personage dat door Eastwood werd gespeeld. Er zat echt weer een Dirty Harry ondertoon in. Maar in het laatste kwart van de film begon het gestuntel van de andere acteurs me een beetje op de zenuwen te werken, en dat was erg jammer. **1/2 uit *****
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_65083991
Waar heb je em gezien dan?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_65086998
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef Misstique het volgende:
In Atlanta.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_65101830
was wel aardige film alleen einde hadden ze anders moeten doen. Clint die naar het huis rijdt.....gunz laden en alle bad guys afknallen dirty harry style.

Dat ie naar z'n aansteker grijpt en doodgeschoten wordt was lame en voorspelbaar.

Toen ik dat zag dacht ik: "okay dat was vast een soort van 'flash back' of visioen in z'n hoofd"

Dat hij erover dacht om het op die manier te doen zeg maar....

En dan daarna de scene dat hij de magnum en shotgun load en wat ass gaat kicken....

maar nee... Clint ligt dood op de grond en de end credits rollen.....teleurstellend.
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef Misstique het volgende:
Divx
pi_65180242
Ik vond het een leuke/goede film. Alleen het einde vond ik een beetje zonde.
pi_65181281
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:26 schreef IrCute het volgende:
Ik vond het een leuke/goede film. Alleen het einde vond ik een beetje zonde.
Het was idd een leuke film. Ik - en met mij eigenlijk de hele zaal - hebben flink gelachen.
pi_65184704
Goeie film, en heb me niet geergerd aan de acteurs.
Alleen vond ik Clint Eastwood soms een beetje te.
pi_65586385
Even een kick! Gisteren heb ik de film in Denver gezien en het is zeker een van de betere films die ik gezien heb de laatste tijd. Ik heb enorm gelachen om de racistische grappen(How do you like your dog, ehhhhh, steak?) maar ook zeker een serieuze goede film.

Zeker de moeite waard dus
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_65613920
Wat een geweldige film Met een prachtig einde !
pi_65666029
Klasbak! Wat een verademing t.o.v. The Curious Case of Benjamin . Goed verhaal en natuurlijk weer geweldig van Clint Eastwood die met zijn killer look deze film nóg meer kwaliteit mee gaf!
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_65932741
Ik vond 'm ook vet, en kon me eigenlijk niet eens irriteren aan die Chinees
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_66524862
Toad
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_66553732
Ik vond het een fantastische film. Ik kan me ook totaal niet vinden in de kritiek wat betreft de acteerprestaties. Eastwood is altijd goed, de andere acteurs scoorden ook een ruime voldoende.

De microfoon in beeld is trouwens niet zozeer een fout van Eastwood, dat is aan de editor te wijten (mij is het overigens niet opgevallen).
pi_66557874
Absoluut een prima film. 1 van de betere films van de afgelopen tijd. Bizar mooi einde!
pi_66559460
Mooie film idd Toad
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_66853507
Het acteren van Toad viel me ook op in negatieve zin, om eerlijk te zijn. En het einde: het lag allemaal iets te voor de hand; en dan nog even dat nichtje van hem pesten bij de notaris. Ik vond het wat slap allemaal. Maar Clint als chagerijnige oude man is fantastisch, daarvoor alleen al is de film de moeite waard.
anonieme razernist
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:58:25 #17
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_66899800
Ik vond hem echt heel erg goed. Die andere acteurs waren zo slecht nog niet vond ik, behalve misschien die rare neef. Dat kereltje Thao deed het ook wel redelijk, hij zette dat personage op de juiste manier neer. Walt was idd af en toe wel erg grof, maar ik vond Eastwood echt supergoed spelen. Dat laatste shot bij die notaris was ook briljant. Lief ook, dat hij die auto aan dat kereltje gaf
pi_66984892
Goede film inderdaad.
Toch wel apart dat er een filter voor films is gemaakt bij reviews en productbeoordelingen, terwijl er een films filter al is bij Film Tv & Radio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')