abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 januari 2009 @ 23:39:48 #76
92409 Twinky
Little star.
pi_65302772
Jee zie je ook wel wat je doet? Je eist van hem dat hij bij je thuisblijft. Want als hij alleen gaat word je chagrijnig en als je meegaat verpest je zijn avond. Lijkt me een erg vervelende situatie voor hem.;
  woensdag 21 januari 2009 @ 23:55:44 #77
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_65303321
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:39 schreef Twinky het volgende:
Jee zie je ook wel wat je doet? Je eist van hem dat hij bij je thuisblijft. Want als hij alleen gaat word je chagrijnig en als je meegaat verpest je zijn avond. Lijkt me een erg vervelende situatie voor hem.;
Jij hebt helemaal gelijk maar natuurlijk ziet ze dat niet, dat is haar probleem juist . Ze denkt dat het een probleem is van hun 2, terwijl het overduidelijk een probleem is van haar. voor de volle 100%.

meiden zoals TS zijn echt
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
  donderdag 22 januari 2009 @ 02:29:20 #78
231094 melvddonk
Just have fun!
pi_65305611
@ MooieLul:
Het lijkt me inderdaad lastig voor die vriend om een vriendin te hebben die zo denkt, maar is het andersom ook niet lastig? Ik zou er echt heel erg van balen als ik zo 'moeilijk' zou denken over alles als de TS. Voor haar is dit toch ook geen gemakkelijke situatie?

@TS:
Misschien kan je proberen om je bij sommige dingen neer te leggen? Mijn vriend is ook ALTIJD te laat, minstens een half uur. Maar als we wat afspreken, dan ga ik er gewoon van te voren al vanuit dat hij minstens een half uur later komt. En soms is hij dan maar een kwartiertje te laat en ben ik dus nog niet klaar om de deur uit te gaan. Maar ja, dat vindt hij dan weer geen probleem. Ik kan daar allemaal wel mee leven.
Daarnaast zie ik mijn vriend ook niet vaak. Hij is vrachtwagenchauffeur en hij werkt heeel veel (ma t/m vr van 4 's ochtends tot 7 's avonds, en dat kan nog wel eens uitlopen). Ik werk in de horeca (wo t/m zo van half 6 tot 12 meestal, kan ook uitlopen). Wij kunnen elkaar dus alleen zaterdag en zondag overdag zien en dan maandag en dinsdag avond heel even, voordat hij gaat slapen. Maar ja, het kan niet anders, dus ik leg me daarbij neer. Het komt op mij over alsof jij er heel veel problemen mee hebt dat jullie elkaar alleen in het weekend ziet en je hem dan ook alleen maar voor jezelf wilt hebben. Klopt dat? (is niets mis mee hoor, ik wil mijn vriend ook wel eens voor mezelf alleen hebben. Alleen als dat niet kan, vind ik dat ook geen ramp).

Het is in ieder geval erg zonde om ruzie te maken over zoiets als 'te laat komen', terwijl je er ook geen van te voren vanuit kan gaan dat hij te laat komt, snap je? Zo kan je nog duizenden voorbeelden opnoemen van hoe je dingen anders kan bekijken, ik weet alleen niet waarover jullie nog meer ruzie maken.

O ja, waarom ging je niet gewoon slapen dat weekend dat je bij hem was? Je zei dat je hoofdpijn had, moe was, geen zin had. Als je was gaan slapen hoefde je niet met tegenzin mee en kon hij daar wel een leuke tijd hebben. Ik snap natuurlijk ook wel dat het niet fijn is als hij altijd weg zou gaan, maar een keertje moet je toch wel over het hoofd kunnen zien?

Succes ermee in ieder geval!
pi_65320984
@ Twinky: volgens mij is begrijpend lezen nogal moeilijk of niet? Ik eis helemaal niks, ik zei tegen hem dat ik er geen zin in had en dat ik koppijn had, en wat allemaal nog meer (wat ik eerder al hier benoemde waarom ik er geen zin in had) Bovendien, BEN ik met hem meegegaan, en wou ik het proberen om er toch nog wat van te maken. Maar dat ging niet echt omdat ik me dus niet goed voelde en knallende hoofdpijn had en in een club kwam waar weet ik veel hoeveel mensen op elkaar gedrukt stonden met de muziek loei hard aan. Daarom werd ik gek.
@Mooielul: Wat jij zegt heb je me nergens horen zeggen. Maar problemen in een relatie liggen nooit voor volle 100% aan één persoon. En doe toch niet zo irritant en lees toch eens wat beter joh, ik vermeld hier meerdere keren dat ik WEET dat het grootste probleem bij MIJ ligt, MÁÁR dat miijn vriend in bepaaled situaties zelf ook best kan veranderen, veel situaties die ik hier niet eens benoemd heb. En dat ik, als hij met mij verder wil wetend dat ik bepaald gedrag moet veranderen (en hij wil verder met me) dat hij me ook moet helpen bij het proces waarin ik nu zit, namelijk; proberen te veranderen!
@melvddonk: klopt, heb je ook gelijk in...bedankt voor je reactie
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:30:43 #80
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_65321578
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:08 schreef Chickiewickie het volgende:
@ Twinky: volgens mij is begrijpend lezen nogal moeilijk of niet? Ik eis helemaal niks, ik zei tegen hem dat ik er geen zin in had en dat ik koppijn had, en wat allemaal nog meer (wat ik eerder al hier benoemde waarom ik er geen zin in had) Bovendien, BEN ik met hem meegegaan, en wou ik het proberen om er toch nog wat van te maken. Maar dat ging niet echt omdat ik me dus niet goed voelde en knallende hoofdpijn had en in een club kwam waar weet ik veel hoeveel mensen op elkaar gedrukt stonden met de muziek loei hard aan. Daarom werd ik gek.
[..]
Twinky begrijpt het denk ik heel goed. Iig beter dan jij
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_65322470
Nou, IK weet hoe de situatie in elkaar steekt en IK ben degene die het verteld, en ik weet het tot in elk mini detail, jullie niet.
Nogmaals, hij zegt dat ik dingen eis en dat is bullshit. Dus nee, hij (en jij dus ook) lezen niet goed.
pi_65322507
dubbel
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:05:05 #83
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_65322829
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:56 schreef Chickiewickie het volgende:
Nou, IK weet hoe de situatie in elkaar steekt en IK ben degene die het verteld, en ik weet het tot in elk mini detail, jullie niet.
Nogmaals, hij zegt dat ik dingen eis en dat is bullshit. Dus nee, hij (en jij dus ook) lezen niet goed.
Emotionele chantage is ook een vorm van eisen...

Zaterdagavond bood je jouw vriend drie mogelijkheden:
- hij ging alleen, in welk geval hij het zou bezuren.
- hij ging samen met jou, waar hij het, in het bijzijn van zijn vrienden, heeft bezuurd.
- hij bleef thuis met jou, waar alles wjb happy zou zijn...

Niet echt een keuze, toch?
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_65322930
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:05 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Zaterdagavond bood je jouw vriend drie mogelijkheden:
- hij ging alleen, in welk geval hij het zou bezuren.
- hij ging samen met jou, waar hij het, in het bijzijn van zijn vrienden, heeft bezuurd.
- hij bleef thuis met jou, waar alles wjb happy zou zijn...

Niet echt een keuze, toch?
mensen die zichzelf met woordspelletjes proberen vrij te pleiten...
Mu!
pi_65322950
- hij zou het niet bezuren, ik zou het alleen niet tof vinden omdat hij mij op zo'n moment in me uppie laat in zn huis terwijl ik net aangekomen ben
- klopt, maar dan EIS ik alsnog niks,,dat snap je toch zelf ook wel? Als jij knallende koppijn heb ga je toch ook de muziek niet op 100000 decibel zetten?
- dit is ook een keuze.

nogmaals; hij zegt dat ik iets eis, en ik eis hiermee helemaal niks.
pi_65323005
Zet hij de muziek op 10.000 decibel als jij koppijn hebt? "lekkere" vriend heb je dan.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_65323567
er is ook helemaal niks mis met eisen, hoewel het eigenlijk niet nodig zou moeten zijn. Ik eis van mijn dat ze mij probeert gelukkig te maken. Meer niet trouwens, de rest komt vanzelf.

(Ik verwacht andersom hetzelfde trouwens, daar wordt ik gelukkig van... )
Mu!
pi_65323944
Waar het in de uitgaankwestie om gaat is dat hij 3 keuzes heeft, en met alle drie die keuzes HIJ geen leuke avond gaat hebben. Als dat soort dingen vaker gebeuren kan hij zich heel bekneld voelen in de relatie. Dat maakt het niet meteen automatisch jouw fout, maar ook niet die van hem, de situatie is gewoon voor geen van beide leuk op die manier, want ik neem aan dat jij ook geen echt leuke avond meer hebt als je weet dat hij enkel en alleen voor jou thuis blijft, maar eigenlijk elders zou willen zijn.
Verder denk ik echt dat je moet gaan proberen om in ruzien toch rustmomenten in te lassen; gewoon een blokje om gaan, even afkoelen,, tot je weer wat rustiger bent. De confrontatie aangaan als je nog zo vol met woede zit die zich zo ongelukkig uit, kan gewoon niets goeds opleveren. Jouw vriend moet je de ruimte geven om even weg te gaan.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_65324940
je kunt ook af en toe wat slikken

zowel in letterlijke als overdrachtelijke zin. Geloof me, het helpt.
Mu!
pi_65325499
Man-E-Faces, denk dat je het niet helemaal begrijpt..Ging erom dat het in my opinion niet raar is dat ik er gek van wordt om in een club te staan waar de muziek kei en keihard staat,terwijl ik vette koppijn heb.
@As_33: zit wat in. Dit soort dingen gebeuren echter niet vaker. We stappen vaker gewoon samen en hij stapt ook wel eens zonder mij. Dit keer lag het gewoon anders omdat ik me niet goed voelde en er gewoon echt geen zin in had. Nee, en dan komt het er dus op neer dat één van de twee moet toegeven, en deze keer was ik dat, omdat hij graag wou gaan. Maar ga dan niet verwachten van mij dat ik me dan ga vermaken, en als die dreunende muziek dan zeer aan me kop doet en het er stampvol staat terwijl ik me niet optimaal voel, vind ik het niet eerlijk als me dan wordt kwalijk genomen dat ik er met een niet-zo-vrolijk gezicht bij sta. Dan wordt het me gewoon teveel en kan ik niet net alsof doen alsof ik het er vet gezellig vind ofzo.
Verder, dat is wel een goed idee, om dan even een blokje om te gaan ofzo..zal ik zeker gebruiken thanks
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:27:16 #91
262 Re
Kiss & Swallow
pi_65325558
ik hoor veel gesputter chickiewickie...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:34:22 #92
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_65325809
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:56 schreef Chickiewickie het volgende:
owh als jij het allemaal weet schat, waarom heb je dan een probleem en open je een topic? ... juist ja
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_65326130
Nou schat, omdat dit toevallig een situatie is waarvan ik vind dat ik geen schuld heb.
Het is alleen gek genoeg wel iets waar weer ruzie van komt, en dat begon deze keer toevallig niet bij mij
Ik open een topic omdat : lees OP

[ Bericht 0% gewijzigd door Chickiewickie op 22-01-2009 21:50:37 ]
pi_65326162
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:27 schreef Re het volgende:
ik hoor veel gesputter chickiewickie...
als jij het gesputter vind
  donderdag 22 januari 2009 @ 19:21:01 #95
92409 Twinky
Little star.
pi_65327407
Mij overtuig je niet. Maar tof dat je het voor jezelf goed kan praten, daar word je gelukkig van.
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:31:28 #96
242811 SolidRock
Keeping It Casual
pi_65329034
vind het in ieder geval goed van je dat je er zo open over verteld
heb net hele verhaal gelezen, en je zie wel dat je een oplossing zoekt
dat is een goede zaak en betekend dat er altijd plek voor verbetering is
pi_65330837
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:05 schreef DumDaDum het volgende:

Wanneer je dat even aan je uitlegt is dat meteen helder.
pi_65332158
@twinky: ik hoef jou ook niet te overtuigen Ik praat mezelf niet goed, ik zeg alleen dat ik niet vind dat ik in deze situatie schuld op me hoor te nemen. Dit staat los van alle andere situaties, waarin ik WEL schuld op me hoor te nemen en dat ook doe. Maarja, nevermind, jij en ik gaan elkaar toch niet begrijpen, dus laat maar hangen.
@ SolidRock: thanks..:)
  donderdag 22 januari 2009 @ 22:44:45 #99
231094 melvddonk
Just have fun!
pi_65332729
@ TS:
Maar de ruzie waar je over verteld vind je dan alleen zijn schuld?
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Kijk, jij weet natuurlijk wel beter als ons hoe jullie relatie in elkaar steekt, maar het is toch wel een beetje emotionele chantage van jou tegenover je vriend?

Als jij gewoon naar bed was gegaan met je hoofdpijn, en hij was gaan stappen, dan was er niets aan de hand geweest. Probeer volgende keer gewoon niet alles zo erg te vinden en en overal wat gemakkelijker tegen aan te kijken. Scheelt ook heel wat problemen voor jezelf.
pi_65333914
Mevddonk, nee het is niet alleen zijn schuld.
Ik heb alleen op een normale manier aangeboden dat hij lekker alleen ging en ik wel ''hier'' bleef. Wou hij niet, met reden dat ik dan wel weer pissig wordt.
Daar vind ik 2 kanten aan zitten. Hij kan er ook schijt aan hebben en gewoon gaan en mij pissig laten zijn..
Aan de andere kant, is dit dus een voorbeeld wat ik veranderen moet, en waar ik wat relaxter in moet worden; dus, in zo'n geval gewoon zeggen, liefie, ga lekker alleen stappen joh, ik voel me niet zo goed dus ik ga wel lekker slapen''. En dan dus niet pissig worden als hij het ook gaat doen
Dat is dus waar ik ook oa. aan moet werken.

Verder gaat het er niet om dat het zijn schuld is, maar het is (in mijn mening) iig niet mijn schuld, want ik ben voor hem meegegaan om hem een plezier te doen, en tja als ik het dan vervolgens niet trek in die club omdat de muziek zo in me kop dreunt en allerlei andere toestanden, kan ik er ook niet veel aan doen dat ik daar helemaal gek van wordt op zo'n moment..dat is het enige wat ik hier telkens probeer duidelijk te maken..

Maar je hebt gelijk met je onderste punt, en dat is dus wat ik ook moet gaan proberen te worden,,chiller worden in dat soort dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')