Jij hebt helemaal gelijk maar natuurlijk ziet ze dat niet, dat is haar probleem juistquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:39 schreef Twinky het volgende:
Jeezie je ook wel wat je doet? Je eist van hem dat hij bij je thuisblijft. Want als hij alleen gaat word je chagrijnig en als je meegaat verpest je zijn avond. Lijkt me een erg vervelende situatie voor hem.;
Twinky begrijpt het denk ik heel goed. Iig beter dan jijquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:08 schreef Chickiewickie het volgende:
@ Twinky: volgens mij is begrijpend lezen nogal moeilijk of niet? Ik eis helemaal niks, ik zei tegen hem dat ik er geen zin in had en dat ik koppijn had, en wat allemaal nog meer (wat ik eerder al hier benoemde waarom ik er geen zin in had) Bovendien, BEN ik met hem meegegaan, en wou ik het proberen om er toch nog wat van te maken. Maar dat ging niet echt omdat ik me dus niet goed voelde en knallende hoofdpijn had en in een club kwam waar weet ik veel hoeveel mensen op elkaar gedrukt stonden met de muziek loei hard aan. Daarom werd ik gek.
[..]
Emotionele chantage is ook een vorm van eisen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:56 schreef Chickiewickie het volgende:
Nou, IK weet hoe de situatie in elkaar steekt en IK ben degene die het verteld, en ik weet het tot in elk mini detail, jullie niet.
Nogmaals, hij zegt dat ik dingen eis en dat is bullshit. Dus nee, hij (en jij dus ook) lezen niet goed.
mensen die zichzelf met woordspelletjes proberen vrij te pleiten...quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:05 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Emotionele chantage is ook een vorm van eisen...
Zaterdagavond bood je jouw vriend drie mogelijkheden:
- hij ging alleen, in welk geval hij het zou bezuren.
- hij ging samen met jou, waar hij het, in het bijzijn van zijn vrienden, heeft bezuurd.
- hij bleef thuis met jou, waar alles wjb happy zou zijn...
Niet echt een keuze, toch?
owh als jij het allemaal weet schat, waarom heb je dan een probleem en open je een topic? ... juist jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:56 schreef Chickiewickie het volgende:
Nou, IK weet hoe de situatie in elkaar steekt en IK ben degene die het verteld, en ik weet het tot in elk mini detail, jullie niet.
Nogmaals, hij zegt dat ik dingen eis en dat is bullshit. Dus nee, hij (en jij dus ook) lezen niet goed.
Wanneer je dat even aan jequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:05 schreef DumDaDum het volgende:
Emotionele chantage is ook een vorm van eisen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |