Hahaha. Dat vind ik dan mooiquote:
quote:
Aantrekkelijke prijzen inderdaad.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Wat is de kwaliteit van the hut? Beetje betrouwbaar? Ze zijn namelijk goedkoper dan VGP.
Verzending duurt een weekje of 3.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aantrekkelijke prijzen inderdaad.![]()
Iemand ervaring met hun?
quote:Op zondag 18 januari 2009 10:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Die kost nogal wat zegIk zou eerder de normale versie kopen en van het geld dat ik overhou zo'n MadCatz stick kopen
Goede oude arcadehal tijden
http://www.amazon.co.uk/Catz-Street-Fighter-Arcade-FightStick/dp/B001M22WLU/ref=sr_1_6?ie=UTF8&s=videogames&qid=1232270914&sr=1-6
*PROEST* WAT? WAAR?quote:
Wat een zak ben je ook hequote:
Via Qore.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat een zak ben je ook heHoe kom je daar aan?
quote:
Doe is uitleggen ipv duidelijk maken dat je een achterstand heb met een huillie emoticon post.quote:
Over je taalgebruik.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:38 schreef bukake het volgende:
[..]
Doe is uitleggen ipv duidelijk maken dat je een achterstand heb met een huillie emoticon post.
Jij denkt duidelijk dat play.com goedkoop is.
Backfire huillie for joe
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:44 schreef JDude het volgende:
Ik zie regelmatig heel behoorlijke prijzen op play.com en ook over de service ben ik zeer te spreken. Verder ben jij degene met een achterstand, aan je schrijfkunsten te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |