Ja, ik moest wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:56 schreef MNR het volgende:
Hahaha! Ik *wist* dat er iets met slet in de TT zou komen
tvp
Je hebt haar een sms gestuurd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Nou ja, ik heb het zo gestuurd dat ze zelf niet meer door wil.
gewoon jezelf geweest?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Nou ja, ik heb het zo gestuurd dat ze zelf niet meer door wil.
Nee, juist niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 17:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt haar een sms gestuurd.
Ben daar ook wel benieuwd naar .quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon jezelf geweest?
hoe heb je dat gedaan dan?
Nou, gewoon niet reageren op haar berichtjes en zo afstandelijk mogelijk blijven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben daar ook wel benieuwd naar .Dat zij niet meer wil.
Lekker sletten!quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:00 schreef Duimelot het volgende:
tt klopt wel ik ga dit weekend ook eens flink uit mn dak JOEPIEEEEEEEE
1quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
stelling: HOEVEEL SNACKS eten SINGLES graag bij hun friet....
een kroket of een viandel soms een spoetnik dan weer een kipcorn of een zigeunerworst, verschilt dus enorm.
ik begon zelfs te twijfelen en ben even gaan teruglezenquote:
Oh. Jij player. Dit weekend alweer nieuwe chickies mee naar je huis lokken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, gewoon niet reageren op haar berichtjes en zo afstandelijk mogelijk blijven.En dat is ze nu zat. Fine by me.
Ik moet even een groter bed kopen, meer dan twee chicks wordt krap.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Jij player. Dit weekend alweer nieuwe chickies mee naar je huis lokken.
Booooooooooooring!quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maarrrrrrrr ik heb wel principes
jij kent mij duidelijk niet anders riep je dat nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet Q., weet je zeker dat je het op de juiste manier gedaan hebt? Je komt zo vrolijk en blij over en het komt over alsof je liever haar de belissing laat nemen, als dat je het zelf doet. Of heb ik dat mis?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:01 schreef Q. het volgende:
Nou, gewoon niet reageren op haar berichtjes en zo afstandelijk mogelijk blijven.En dat is ze nu zat. Fine by me.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
IK heb het niet nodig om mijn eigenwaarde op te krikken met doelloze zinloze allesloze sexSex is niet doelloos, het is lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En nee. Dat zijn geen principes.
For great justice!
Ik wilde het voor haar ook niet te moeilijk maken en dan is dit de beste manier. Vind ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet niet Q., weet je zeker dat je het op de juiste manier gedaan hebt? Je komt zo vrolijk en blij over en het komt over alsof je liever haar de belissing laat nemen, als dat je het zelf doet. Of heb ik dat mis?
nu heeft ie t idee dat hij haar pijnloos heeft afgescheeptquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet niet Q., weet je zeker dat je het op de juiste manier gedaan hebt? Je komt zo vrolijk en blij over en het komt over alsof je liever haar de belissing laat nemen, als dat je het zelf doet. Of heb ik dat mis?
doelloze sex is anders een stuk minder lekkerquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Sex is niet doelloos, het is lekker..
En nee. Dat zijn geen principes.
Ik denk wel meerdere weken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu heeft ie t idee dat hij haar pijnloos heeft afgescheept
dat ze eerst een hele week dr kop heeft lopen breken over het hoe en waarom hij steeds minder van zich liet horen telt niet meeZIJ heeft hem gedumpt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |