Uiteraard!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:32 schreef Dipkip het volgende:
Kom je ook posten wat je gevangen hebt?
Toevallig. Ik dacht, ik laat het even weten anders is het ook zo onduidelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:11 schreef Dipkip het volgende:
Dansemacabre, ga jij het met ferrarirood regelen of moet ik een grijpzak meenemen voor je?
Edit: oh je had al gePMd![]()
Zou je er evt. twee mee willen nemen dan? Of is het max. 1 per persoonquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:19 schreef Dipkip het volgende:
Ja goed van jedus tenzij meer mensen me PMen kom ik morgen hier mijn grijpzakken en die van Burdie showen
Nee hoor, ik wil er best twee meenemen en opsturen. Moet je even PMen met je adres en dan stuur ik je mn rekeningnr. terug.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou je er evt. twee mee willen nemen dan? Of is het max. 1 per persoon
Ik ga het sowieso overpakken, volgens mij heb je anders badzout in plaats van badballen... Ik ga er even wat plasticfolie omheen doen en dan met krantensnippers ofzo. Dus dan weet ik wel wat ze krijgen, maar ik kan natuurlijk wel mn mond er over houden tot het pakket er isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet er 4 halen tot nu toe, een voor Linda_ die graag de zak als verrassing wil krijgen, ik hoop dat ze goed dicht zitten en dat ik mn eigen nieuwschierigheid kan bedwingen
Oke, dan ga ik je zo even pm-en.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil er best twee meenemen en opsturen. Moet je even PMen met je adres en dan stuur ik je mn rekeningnr. terug.
Wil je jouw spullen op de foto en eventueel ruilen met Burdie en mij, of wil je het een verrassing houden?
Oh ja tuurlijk, dat kan ik maar beter ook doen denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ga het sowieso overpakken, volgens mij heb je anders badzout in plaats van badballen... Ik ga er even wat plasticfolie omheen doen en dan met krantensnippers ofzo. Dus dan weet ik wel wat ze krijgen, maar ik kan natuurlijk wel mn mond er over houden tot het pakket er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |