Had ik de laatste keer ook. Misschien omdat het nu via TNT (quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:34 schreef KillerRabbit75 het volgende:
mijn pakket is nu al 10 dagen onderweg
Zijn dat 10 werkdagen of weekend meegerekend?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:34 schreef KillerRabbit75 het volgende:
mijn pakket is nu al 10 dagen onderweg
Ik ben voorlopig sowieso niet van plan te bestellen. Maar heb je niemand in je vriendgroep die een cc heeft??quote:Op maandag 23 februari 2009 13:15 schreef SunBoom het volgende:
Verkoop ze aan mij dan.
Maar niemand die samen wil bestellen?
20 euro extra en je ben de eerste:Pquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:03 schreef SunBoom het volgende:
Nee, helaas niet.
Maar kan ik ook niet een creditcard van iemand gebruiken (iemand die dus de bestelling voor mij doet)?
Haha tja leven is hardquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:35 schreef SunBoom het volgende:
20 euro? Afzetter, hoogstens 5 min werk
Ze vallen kleinerquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:11 schreef tijmpje het volgende:
iemand die plimsoles heeft van asos huismerk
en me kan vertellen hoe deze vallen in vergelijking met converse all stars?
Je kan in ponden betalenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik las in het vorige topic dat de ponden prijs met je cc kon worden betaald, zodat je veel voordelger uitbent? Kunnen meerderen dat bevestigen of zal asos je dwingen die veel te hoge europrijs te betalen met die oude wisselkoers?
ja als je in euro's betaald wordt je genaaidquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:35 schreef Phosphorescent het volgende:
Ik heb ook in ponden betaald laatst. Was voor mijn Seafolly bikini 51 euro kwijt, terwijl ik de andere keer 84 euro moest dokken voor dezelfde bikini, maar dan in een andere kleur.
Yup je kan met ponden betalenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik las in het vorige topic dat de ponden prijs met je cc kon worden betaald, zodat je veel voordelger uitbent? Kunnen meerderen dat bevestigen of zal asos je dwingen die veel te hoge europrijs te betalen met die oude wisselkoers?
Discount code: ASOSLOOKquote:Save 20% off everything, To claim this discount all you need to do is add the code into the specified 'voucher redeem' area and the discount will be applied upon completing your order from asos.com - End Date: 16/03/2009
Ow,jammer dan. Gisteren werkte ie nogquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:27 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
[..]
Ik kan deze niet werkend krijgen, zowel bij mijn asos account niet als bij het bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |