Ja, big feet ja.. Ik probeerde bij River Islandquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
12? lol grote poten!
maar ik heb hen ook eens gemailed met zo'n vraag en ook nooit antwoord gekregen!![]()
maar qua schoenen is er verder echt niets bijzonders, tenminste ik ben nu even aan het kijken en kan echt niets vinden. maar dat heb ik met schoenen overal, ook in de stad.
Ja, zoiets heb ik al thuis van de Invitoquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
dan vind ik dit eigenlijk nog een van de weinige leuke schoentjes (en lekker goedkoop!)
http://www.asos.com/Asosman/Asos-Plimsolls/Prod/pgeproduct.aspx?iid=374278&cid=5776&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=3&clr=Grey
Ik heb alleen maar donkere spijkerbroeken, vind licht blauw maar niksquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, zoiets heb ik al thuis van de Invito
Met een mooie donkere spijkerbroek staat het ubergeil![]()
Dat jij dat niet kent, shame on you!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar donkere spijkerbroeken, vind licht blauw maar niks
ik kende river island niet trouwens, leuke spullen hebben ze (op hun site!)
Misschien ook maar eens gaan dan! Want op hun site zie je alleen het item, niet iemand die het aan heeft zoals bij asos en dan vind ik het toch lastig zo vanuit je luie stoel bestellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat jij dat niet kent, shame on you!
Echt een supertof winkel, alleen in Amsterdam dacht ik (Kalverstraat). Ik ben er zaterdag weer
Klopt, wat wel tricky is bij ASOS is dat alles gedragen wordt door perfect gespierde modellen, waardoor alles mooi lijktquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:39 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens gaan dan! Want op hun site zie je alleen het item, niet iemand die het aan heeft zoals bij asos en dan vind ik het toch lastig zo vanuit je luie stoel bestellen.
Haha klopt, het makkelijkste is zelf ook perfect gespierd te worden, dan zit je altijd goed!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Klopt, wat wel tricky is bij ASOS is dat alles gedragen wordt door perfect gespierde modellen, waardoor alles mooi lijkt
Nee maar het hoeft ook niet overdreven gespierd te zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:59 schreef Desmonkey het volgende:
Nou jah, zo gespierd vind ik die mannen op asos ook weer niet.
Maar River Island is wel puik, meestal pak ik daar 15+ kledingstukken en neem ik die naar de paskamer
. Tis daar gelukkig niet zo druk. H&M daarentegen
.
Ook in Rotterdam tegenwoordig. Alleen is die naar het schijnt niet zo groot als in A'dam.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat jij dat niet kent, shame on you!
Echt een supertof winkel, alleen in Amsterdam dacht ik (Kalverstraat). Ik ben er zaterdag weer
Klopt, ik vind deze ook wel iets toffer:quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:10 schreef Oserdare het volgende:
Bijna 170 euro voor iets waarop je alleen maar even de tijd kan zien en ook nog via internet?
haha, dan moet je wel net het geluk hebben dat er geen mannetje voor de pashokjes staat die controleert hoeveel kledingstukken je wil passen. Volgens mij mag je er maar 7 per keer doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:59 schreef Desmonkey het volgende:
Nou jah, zo gespierd en perfect vind ik die mannen op asos ook weer niet.
Maar River Island is wel puik, meestal pak ik daar 15+ kledingstukken en neem ik die naar de paskamer
. Tis daar gelukkig niet zo druk. H&M daarentegen
.
Ben eigenlijk bij River Island nog nooit een man tegengekomen bij de pashokjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha, dan moet je wel net het geluk hebben dat er geen mannetje voor de pashokjes staat die controleert hoeveel kledingstukken je wil passen. Volgens mij mag je er maar 7 per keer doenTenzij jij 7 past, daarna weer terug gaat naar de winkel en weer 7 nieuwe kledingstukken pakt
Heb je inderdaad geluk denk ik zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:06 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Ben eigenlijk bij River Island nog nooit een man tegengekomen bij de pashokjesof ik kom gewoon op rustige momenten daar. Volgens mij komen ze daar ook personeel tekort
. Bij H&M hangt weer af bij welke. H&M Nieuwendijk staat niemand. In Kalverstraat (althans die bij Kalvertoren) weer wel.
Verwacht niet dat er een nieuwe voorraad komtquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mja, ik heb ze gemaild of ze een nieuwe voorraad binnen zouden krijgen, omdat ik UK12 nodig heb, maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen
NVM:quote:Op woensdag 29 april 2009 13:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Als je iets terug stuurt omdat de maat niet goed is (wel degene die je had besteld), moet je dan opnieuw verzendkosten betalen als zij de goede maat opsturen?
Opzich wel redelijk, maar wel erg dunquote:Op donderdag 30 april 2009 13:33 schreef nout72 het volgende:
Hoe is de kwaliteit van het eigenmerk Asos eigenlijk?
Spotgoedkoop (H&M prijzen) maar het ziet er veel beter uit, basic maar 'classy'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |