Ik gebruik zelf prive en op het werk vaak Gedore, goede prijskwaliteitsverhouding en beresterk.
Als je geluk hebt vind je het in een doe het zelf zaak, de Fixet bij mij hier verkoopt het ook ( zit in een vitrine ! )
Op sites als markplaats of ebay.de vind je vaak setjes van handelaren, bij speciaalzaken als Brezan of Lasaulec moet je op letten of er acties zijn dat kan tientallen procenten schelen ! deze bijvoorbeeld
www.gedore.nl/pages/actie.htmlStahlwille en Hazet schaal ik nog wat hoger in als Gedore, en zijn dus ook duurder.
Van Bahco word in bedrijven vaak alleen de bahco gebruikt ( de bekende verstelbare steeksleutel dus ).
Van de rest heb ik alleen ervaring met Snap-On, het is minimaal 100% duurder als de hier boven genoemde merken, maar het is niet echt mijn ding.
Het is allemaal verchroomd en glad, wel makkelijk schoonmaken maar het glibbert wel als je olie aan je handen hebt.
Snap-On wordt ook alleen via vertegenwoordigers verkocht, met zo`n grote bestickerde bus rijden ze in het hele land de autobedrijven bij langs.
Volgens mij betaal je ook behoorlijk voor merknaam en reputatie, je kunt geen auto of motor programma bekijken op Discovery of er hangen hangen wel grote Snap-On poster en vlaggen aan de muur.