Wat een driest verhaal zegquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:17 schreef tong80 het volgende:
Voor iedereen die vindt dat Dries Roelvink een verlopen kop heeft van de drank, dat is ook zo. Dries vindt namelijk zelf dat hij een behoorlijke zuiplap is. "In principe ben ik een alcoholist, want ik drink iedere dag drie glazen", bekent hij.
Sinds zijn huwelijk is gestrand, is de blonde zanger bijna dagelijks in zijn stamkroeg in Buitenveldert te vinden. "Ik zit daar bijna iedere dag wijn te drinken, ik hoor er bij het meubilair", zo geeft hij toe.
Ook de avonden wil Dries het liefst niet thuis doorbrengen. "Ik heb tot nu toe altijd gezegd: 'Ik blijf zo lang mogelijk thuis wonen'. Maar nu voel ik meer druk komen. Luciënne (Dries' vrouw-red.) trekt het niet meer. Ze zegt: 'Dit is niet de situatie waarin ik wil leven'. Ik zei het wel zo makkelijk, 'we blijven samenwonen en we leiden ons eigen leven', maar dat blijkt toch niet te werken."
De volkszanger is dan ook naarstig op zoek naar een andere woning. Waarschijnlijk wil Dries een flatje in Amsterdam gaan betrekken.
Nou mensen.
Ik heb ze laten mergen tot 1 groot topic.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:29 schreef belsen het volgende:
Kun je dit niet kwijt in een van je andere Dries Roelvink topics?
Coolquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb ze laten mergen tot 1 groot topic.
Bron: Dries Roelvink wil Duitsland veroverenquote:Dries Roelvink wil Duitsland veroveren
Wie gedacht had nooit meer iets van Dries te vernemen heeft het mis! Dries maakt momenteel plannen voor een uitgebreide tour door Duitsland. Gisteren kwam hij met de Duitse versie van zijn hitsingle uit 2007 'Ik kom er aan' op de markt.'Ich komm er an' is vanaf vanmiddag te beluisteren op de Duitse site van Dries.
Een opgetogen Dries is blij met deze stap in zijn carrière, hij heeft veel zin in zijn Duitse tour en verheugt zich op de optredens in verschillende Duitse steden. De release van een Duitstalig album wordt later dit jaar verwacht.
jaja een real live soapquote:Op dinsdag 16 december 2003 23:33 schreef tong80 het volgende:
Wat zou interessanter zijn.
Een real live soap van Dries of van Wolter.
Wolter heeft natuurlijk wel iets meer flamboyante persoonlijkheid inzich.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |