Ja, en in Alaska wonen ook aardig wat Eskimo's.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wonen aardig wat moslims ook hoor.
Dat beweer ik ook niet. Dus wat wil je nu dat ik met deze Wiki-wijsheid ga doen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:04 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het grootste deel der bevolking is Christelijk, maar Amerika kent geen staatskerk of een speciale wettelijke positie voor Christenen of het Christendom.
Oftewel: zou iemand zo goed willen zijn van ''aan'' ''op'' te maken?quote:
Niets, ik geef het ter aanvulling. Ik zeg niet dat jij het fout hebt, ik voeg er een (hopelijk verduidelijkende) opmerking aan toe, dat de VS niet zo is ingericht als b.v. Denemarken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Dus wat wil je nu dat ik met deze Wiki-wijsheid ga doen?
Was het niet volgens islamitisch gebruik verboden of tegen de tradities om met rechts gebaren te maken tijdens speeches? Ik kan me herinneren dat er van zoiets sprake zou zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:44 schreef Menelikboy het volgende:
kijk dan maar naar deze Radicale Imam die zegt dat Obama al eerder trouw heeft gezworen aan Allah en daaromee bedoelt hij dus de Koranitische God!!
Obama Must Convert To Islam, Or Else.....
Alleen al om z'n opmerking over de Byzantijnse keizer vind ik hem een malloot.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:44 schreef Menelikboy het volgende:
kijk dan maar naar deze Radicale Imam die zegt dat Obama al eerder trouw heeft gezworen aan Allah en daaromee bedoelt hij dus de Koranitische God!!
Obama Must Convert To Islam, Or Else.....
Ja vertelt dat maar tegen die Radicale stomme Mullahquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:50 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Was het niet volgens islamitisch gebruik verboden of tegen de tradities om met rechts gebaren te maken tijdens speeches? Ik kan me herinneren dat er van zoiets sprake zou zijn.
Een respectloze uiting, volgens mij.
Maar de moslims zien dat wel zo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:51 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Alleen al om z'n opmerking over de Byzantijnse keizer vind ik hem een malloot.
Ik had eigenlijk gehoopt dat jij daarover wat meer kon zeggen. Ik acht jou wel zo radicaal dat jij hierover meer kan vertellen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:52 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Ja vertelt dat maar tegen die Radicale stomme Mullah
Wie, Obama? Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:58 schreef Menelikboy het volgende:
Hij is gewoon een mix tussen christelijk en islamitisch
Wat ben jij? Onverwrikbaar Christelijk?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:58 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Maar de moslims zien dat wel zo.
Hij is gewoon een mix tussen christelijk en islamitisch
Ik lees de bijbel... en probeer Jahushau zo goed mogelijk te volgen ik eigen mezelf geen naam toe.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:13 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Wat ben jij? Onverwrikbaar Christelijk?
Ook al een veroveringsoorlog gepland?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:23 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Ik lees de bijbel... en probeer Jahushau zo goed mogelijk te volgen ik eigen mezelf geen naam toe.
1,5% IIRC. Vrij weinig i.v.m. de rest van de wereld:quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wonen aardig wat moslims ook hoor.
Pff waar slaat dat dan weer op ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook al een veroveringsoorlog gepland?
Maar waarom stel je zo'n belang in de geloofsovertuiging van de president?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:23 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Ik lees de bijbel... en probeer Jahushau zo goed mogelijk te volgen ik eigen mezelf geen naam toe.
Omdat ik zelf ook gelovig ben en dit land wereld merendeels die op hem hebben gestemd ook zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:16 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Maar waarom stel je zo'n belang in de geloofsovertuiging van de president?
Er zijn dus serieus mensen die naar de rechter zijn gestapt om een paar woorden uit een eed te schrappen. En 1 van de argumenten was dat er concrete schade zou ontstaan.quote:God welkom bij inauguratie Obama
Uitgegeven: 16 januari 2009 07:11
Laatst gewijzigd: 16 januari 2009 08:51
WASHINGTON - Er mag gebeden worden dinsdag bij de inauguratie van Barack Obama, en de nieuwe president mag zijn eedaflegging afsluiten met de traditionele woorden: ''So help me God.'' (Zo helpe mij God.) Dit heeft een rechter in Washington donderdag in kort geding beslist.
De klacht was ingediend door de Amerikaanse Humanistische Vereniging. De religieuze elementen van de ceremonie schenden volgens de humanisten het beginsel van de scheiding van kerk en staat.
Ook zouden atheïsten en polytheïsten van het presidentiële ambt worden vervreemd "als de regering hen vertelt dat monotheïsme de voorkeursreligie is in dit land".
Onafhankelijk
Maar volgens de rechter is de Presidential Inaugural Committee dat de ceremonie organiseert, onafhankelijk en geen regeringsinstelling. Ook zouden de klagers niet hebben aangetoond dat er concrete 'schade' dreigt als bij de inauguratie wordt gebeden en Obama de religieuze toevoeging bij de eedformule gebruikt.
je gaat wel zien dinsdagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:10 schreef Flashwin het volgende:
menikelboy je heb gelik man wahhaha die Obama is opeens moslim viese flash voor amerika
quote:
Hij zweert trouw aan de Amerikaanse Grondwet, onzintopic dus.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:41 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Mijn vraag is aan jullie:
Wat zouden jullie ervan vinden als hij ook opeens trouw zweert aan de Koran?
Het gaat niet om het land, het gaat om de persoon. Er zijn ook congresleden die zijn ingezworen op de Koran in de VS, omdat dat hun persoonlijke geloof was.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:42 schreef Roi het volgende:
Dat zou nergens op slaan. Amerika is een Christelijk land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |