abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:53:06 #221
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_65486213
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De wet van conflict: Hoe meer mensen hun mening geven over een conflict, hoe groter de kans wordt dat het conflict escaleert.
De wet van conflict? Heb je ook net verzonnen hè?
quote:
Dat ze hun klep houden of dat ze hun woorden omzetten in daden.
Welke daden? Dat ze ook mee gaan doen in een conflict? Lijkt me avenrechts te werken als je nou juist wilt dat een conflict ten einde komt.

Ze roepen om een wapenstilstand remember? (althans in het conflict Israel/Palastina.)
quote:
Als je bijvoorbeeld kijkt naar het conflict in Darfur, daar hebben de blanke wijze *proest* mannen ook veel te veel over het conflict gezegd, maar hun handen laten wapperen..... Ho maar.
Nee, dat is ook om je over te schamen, hoewel je dan ook kan stellen dat geen enkel anderAfrikaans land een poot uitsteekt.

Persoonlijk zou ik graag hebben gezien dat men de boel daar uit elkaar zou zijn gaan halen, maar ja ik denk dat de Westerse landen nog een beetje koud watervrees hebben na Somalië, hoewel dat geen excuus is.

Maar uit eindelijk zullen de verschillende partijen binnen Dafur gewoon moeten gaan praten met elkaar, want ookal halen de Westerse mogendheden de partijen uit elkaar, als ze elkaar daarna naar het leven blijven staan, zal er nooit iets veranderen.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')