Alexis staat ook 4x bij de jongensnamenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:11 schreef Levitation het volgende:
Ik vind deze trouwens wel cool:
[.. hier stond iets met alexis ..]
Alleen is dat gezien mijn naam misschien niet handig.![]()
onvoorstelbaar dat zoiets goedgekeurd wordt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Mocht het weer een meisje worden gr8w8, heb ik nog wel een idee:
222 Majesty-Messiah 1
is Fons weer vrij dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:33 schreef gr8w8 het volgende:
Eindhoven, stad van het Anne Frank Plantsoen:
Griekse roots?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:34 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Alexis staat ook 4x bij de jongensnamen
Zo zijn er wel meer van die namen, Robin bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:34 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Ik weet ook zeker dat het een neger is. Zoeen uit een betonnen flat in Rotjeknor ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
onvoorstelbaar dat zoiets goedgekeurd wordt.Daar moet de ambtenaar toch direct de kinderbescherming op af sturen?
Tong80 ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef gr8w8 het volgende:
Nah, ik zate meer te denken aan Emma.
Alleen zo heette onze dwerghamster ook.Hoewel die echt al 500x geïncarneerd is ondertussen en er vast 100.000 andere huisdieren zijn geweest met die naam, vind ik dat stom. Ik denk dat ik gewoon ga voor een naam uit de posters top 500. Usernames zijn immers uniek.
Robin is ook een m/v naamquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer van die namen, Robin bijvoorbeeld...
hai Maggeltjequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
En ik heb eigenlijk geen tijd om heel die lijst door te zoeken ama
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer van die namen, Robin bijvoorbeeld...
Noem Haar Janies Browniequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef gr8w8 het volgende:
Nah, ik zate meer te denken aan Emma.
Alleen zo heette onze dwerghamster ook.Hoewel die echt al 500x geïncarneerd is ondertussen en er vast 100.000 andere huisdieren zijn geweest met die naam, vind ik dat stom. Ik denk dat ik gewoon ga voor een naam uit de posters top 500. Usernames zijn immers uniek.
ik ookquote:
A wil vast niet dat je haar broertje James noemtquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Noem Haar Janies Brownie
En hem James Brownie
Ik zou een evt derde dochter Emma hebben willen noemen
Ik ken een mannelijke Alexis, R8 kent 'm waarschijnlijk ook welquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:34 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
ctrl+F JBquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
En ik heb eigenlijk geen tijd om heel die lijst door te zoeken ama
5 Emma 689quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Noem Haar Janies Brownie
En hem James Brownie
Ik zou een evt derde dochter Emma hebben willen noemen
Ik vind Emma een mooie naam, net als Amber en Kiraquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
5 Emma 689
222 Emma Soes 1
Emma, ook al zo'n naam die er hier niet in komt
Neequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
A wil vast niet dat je haar broertje James noemt
Leuk als je zo iemand voor het eerst ontmoet:quote:
Hoi Toet, ik ben Boingquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Leuk als je zo iemand voor het eerst ontmoet:
"Aangenaam, Levi"
"Toet"
quote:uit de jongensnamen van 2007:
La
Lalique
Lauw
Lef
Lens
Lian
Lil
Lok
Maan
Maike
Marein
Marli
Marvel
Mijn
Million
Milou
Moby
Moog
Natas
Nima
Nor
Oke
O'Ryan
Pardoes
Pietje
Piter
Popke
Praisegod
Prins
Quinncy
Ram
Rex
Richart
Richel
Richt
Robijn
Rodny
Rolex
Roog
Rusty
Sack
Sale
Scout
Shorty
Sir
Sjeik
Sjoel
Smile
Smith
Soul
Sterk
Stig
Sun
Tij
Tik
Tof
Twister
Ui
Vegas
Vista
Vrij
Wendy
Wierd
Zilver
Dat zegt op zich al weer genoeg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
Anne is een hele normale friese jongensnaam
Bijna goed, nog even oefenen.quote:Marein
Ik had bij een bijbaantje een Frysk die Anne heette als collega, toffe kerel was datquote:
En als het dan nog een leuk wezen was! En met een leuke naam.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kinderen vernoemen naar fictieve wezens
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
En als het dan nog een leuk wezen was! En met een leuke naam.
quote:
Hercules mist in de rij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Plato en Socrates zijn ook van de partij
quote:
Boef 1quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
en niemand die het checkt!
![]()
Had jij ons even mooi te pakken, boefie!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
223 Frits 8
230 Fritser 1
Hoi, ik ben Frits!
Ik ben Fritser
U is weer vantasties!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:03 schreef amaranta het volgende:
Gaan jullie mij nog bedanken voor deze mooie ochtend leedvermaak?
Aristoteles staat er ook niet tussen, dus je kunt kiezen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hercules mist in de rij.Dan moet ik mijn zoon maar zo noemen, denk ik.
niemand die Fritst heet? bummerquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
223 Frits 8
230 Fritser 1
Hoi, ik ben Frits!
Ik ben Fritser
quote:222 Aalycia 1
222 Aaricia 1
klinkt als nom nom nomquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Leuk als je zo iemand voor het eerst ontmoet:
"Aangenaam, Levi"
"Toet"
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:14 schreef Juup© het volgende:
Krijg net een brief van Essent binnen dat ik bij hun ben aangemeld voor een abonnement. Ik weet van niets en mijn naam staat er niet boven, alleen de naam van de vorige bewoners van ruim 2 jaar terug
"Het is goed dat u ven belt, want anders was uw levering via RWE stopgezet en was het hier ook niet goed gegaan aangezien de gegevens niet kloppen". Fijn, als ik dus niet gebeld had dan was het weg stroom en/of gas
Ik bewaar de brief en gespreknotities nog wel even, wie weet hebben wij ineens geen stroom of gas meer morgen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Wat een prutsers zijn het toch.
De zweverige typjes...quote:229 Jupiter 2
230 Mars 1
230 Maan 1
229 Orion 2
229 Sirius 2
Dat denk ik ook... Waarschijnlijk moet het Lubbert Kramer zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit gewoon te huilen van het lachen
Lubbertkramer? Dat MOET een foutje zijn
quote:
quote:230 Arwen 1 Bij de jongens!
20 Sam 505![]()
Voor een chicA (spaans voor meisje) is dat prima... maar voor een chicO kan dat imo niet. Spaanse naam, spaanse vervoegingen aanhouden.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
222 Star Blanket 1
222 Sunshine 1
222 Symbol 1
221 Tesselschade 2
Ik vraag me af, hoe komen die mensen ooit aan werk? Ga je zo een sollicitatiebrief schrijven: Mijn naam is Star Blanket van der Steen...
Je vergeet:quote:
bij de meisjesquote:227 Ocean 4
quote:222 Ocean 1
222 Ocèana 1
222 Oceane 1
221 Océane 2
Die wilde ik ook nog zoeken, maar kon er even niet op komen.quote:
goeie naamquote:
Ik moet dan aan Hans Teeuwen denken.quote:
Wie stopt er nou mm's in zijn reet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik moet dan aan Hans Teeuwen denken.
neinquote:
1 van de 3FM DJ's heeft dat fragment gemixt met dat nummerquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik moet dan aan Hans Teeuwen denken.
Daar hebben mijn ouders ooit een huis mee geruild, met een Gradjequote:
US S&G(V)quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:36 schreef amaranta het volgende:
Ohja, die Arwen, is die niet hier van iemand van fok!?
_evenstar_ heeft een dochter die Arwen heet. Maar er zijn wel meer meisjes die zo hetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:36 schreef amaranta het volgende:
Ehm, ik ging iets zeggen.
Maar ik ben het vergeten.
Ohja, die Arwen, is die niet hier van iemand van fok!?
Waarom krijg ik het idee dat het hier uitsluitend om negroide medelanders gaat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
221 Princes 2
222 Princess 1
222 Princesse 1
222 Queendjely 1
222 Queenelyz 1
222 Queenisha 1
222 Queenli-Yen 1
222 Queennisha 1
mannen:
227 Prince 4
230 Prinz 1
229 King 2
220 Duke 11
Dat heb ik bij heel veel van die namen. Een neger met een normale naam, dat bestaat gewoon nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat het hier uitsluitend om negroide medelanders gaat?.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:42 schreef MrWilliams het volgende:
Hoi, ik ben Theo Maassen...
nou ja.. dat is eigenlijk mijn artiestennaam
Mijn echte naam is Star Blanket(eigenlijk Johnny Stardust)
Is dat jouw tweede naam niet toevallig?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
230 Dyonisos 1
Je kind naar de God van de drank noemen
*neuriet Ruby Ruby Rubyquote:
heb je ookquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:51 schreef bleiblei het volgende:
En ik maar denken dat ik een kutnaam heb.
Sterre is relatief geaccepteerd nowadaysquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef Mex_ het volgende:
Ik ken een Frodo en een Sterre (al is die laatste een witte Herders hond)
Wrijf het er maar in dat ik geen budget heb om naar de Kaisers te kunnen gaanquote:
AR: Kijk mam!!! Ik kan m'n naam schrijven...quote:222 Allesandra-Rózelinda 1
Je kan kaartjes winnen op 3fmquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:52 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat ik geen budget heb om naar de Kaisers te kunnen gaan
serieus? wat een breezersletjesquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, al die achterlijke hoeren in de kroeg die proestend weglopen waren gewoon niets gewend
Weet ik maar ik kan de radio hier net niet hard genoeg zetten om alles te verstaan wat ze zeggen...quote:
ok...*wrijf*quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:52 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat ik geen budget heb om naar de Kaisers te kunnen gaan
Afkorten tot A-Rquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:54 schreef amaranta het volgende:
Bij de kleuters, als je je naam bovenaan de tekening gaat zetten is gelijk je blaadje vol.
Kleuters kunnen niet klein schrijven jeweets.
quote:222 Balou 1
quote:Als je van beren leren kan
Van slimme beren leren kan
Is dat iets wat je echt proberen moet
Want hoe je profiteren kan
Daar weten beren veel meer van
En beren zijn als leraar beregoed
Ik geef wel een seintjequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:54 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Weet ik maar ik kan de radio hier net niet hard genoeg zetten om alles te verstaan wat ze zeggen...
zie hierquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:51 schreef bleiblei het volgende:
En ik maar denken dat ik een kutnaam heb.
Als ik kaartjes heb, ga je dan met me mee?quote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik kaartjes heb, ga je dan met me mee?
Ik moest denken aan:quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:00 schreef bleiblei het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)choenenverkoper.html
Hehe, vet.
Ik zou niet zomaar met Artic mee gaan, hij komt uit Helmond en hjj speelt Dart. Geen goede voorbode dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:02 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
*of moet ik nog steeds naar moeders advies luisteren om niet met vreemde mannen mee te gaan*
Shit, vergetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zou niet zomaar met Artic mee gaan, hij komt uit Helmond en hjj speelt Dart. Geen goede voorbode dus
hey..gooi je eigen glazen eens in en niet de mijnequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zou niet zomaar met Artic mee gaan, hij komt uit Helmond en hjj speelt Dart. Geen goede voorbode dus
Stel je vriendin heet Sultana en jij hebt trekquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stel je vriendin heet Sultana en jij hebt trek
... en dan komen de (andere) meisjes van verkade ook nog op bezoek.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stel je vriendin heet Sultana en jij hebt trek
Hee, zij heeft al een vriend!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hey..gooi je eigen glazen eens in en niet de mijne
Proberen kan geen kwaad... De dames die erin trappen zijn fout bezigquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hee, zij heeft al een vriend!
Jij moet leren dat je van bezette meisjes af moet blijven potjandorie.
Precies, de vreemdganger is fouterquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:15 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Proberen kan geen kwaad... De dames die erin trappen zijn fout bezig
Ja dat ook, maar ook de vreemgangerganger die weet dat de ander een partner neemt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Precies, de vreemdganger is fouter
Oh, ikke niet hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:18 schreef ArTiC het volgende:
idd..als een bezette vrouw haar vriend verlaat voor mij ga ik er al vanuit dat ze dat bij mij ook weer zal doen
Dan heb je de natuur niet begrepenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar ook de vreemgangerganger die weet dat de ander een partner neemt.
Stel, je hebt een partner.
En gaat vreemd met iemand waarvan de vriendin hoogzwanger is. En dat weet je.
Wie is er dan fout?
Ja, dan ben je allebei fout. Want je gaat allebei vreemd. Duhquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar ook de vreemgangerganger die weet dat de ander een partner neemt.
Wie is er dan fout?
ik ben per definitie al onschuldigquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wie is er dan fout?
Verzin je eigen spel en win kaartjes voor de KC's (3333)quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:15 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Proberen kan geen kwaad... De dames die erin trappen zijn fout bezig
Kijk, weer gemistquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Verzin je eigen spel en win kaartjes voor de KC's (3333)
Beetje teveel Dr.Phil gekeken/gelezen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:18 schreef ArTiC het volgende:
idd..als een bezette vrouw haar vriend verlaat voor mij ga ik er al vanuit dat ze dat bij mij ook weer zal doen
Dr. Philquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:41 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Beetje teveel Dr.Phil gekeken/gelezen?
Heb ik niet helemaal mee gekregen, volgens mij een radiospelletjequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:40 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Kijk, weer gemist![]()
Maar spel als in?
Allebei.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wie is er dan fout?
Zo schiet het ook niet op voor mequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef Mex_ het volgende:
Radiospelletje waar je zelf aan mee moet doen. Spelletje is er al, wordt nu voor de 2e keer gespeeld
Mijn ex ging vreemd met de zus van de vrouw van zn broer toen ik hoogzwanger was.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Allebei.
Maar: De vreemdganger is fouter, omdat hij niet eerder de ballen had om het uit te maken met zijn vriendin en nu pas toegeeft aan iets dat hij al veel langer wist maar al die tijd onderdrukt heeft.
De lafaard!
Dat hij de ballen niet had om het uit te maken vind ik nog geeneens zo erg als je ongeboren kind al in de steek laten...quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Allebei.
Maar: De vreemdganger is fouter, omdat hij niet eerder de ballen had om het uit te maken met zijn vriendin en nu pas toegeeft aan iets dat hij al veel langer wist maar al die tijd onderdrukt heeft.
De lafaard!
quote:
Dat is helemaal triest. En die broer vond het erg of niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn ex ging vreemd met de zus van de vrouw van zn broer toen ik hoogzwanger was.
En hij wilde het helemaal niet uitmaken (Had ie dat maar gedaan)
Dat dus. Deporteren naar Guantanamo Bay.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had het wel een beetje met hem gehad nadat hij ging dwepen met de moeder van Natalie Runaway. Beetje Nederland als axis of evil neerzetten omdat we volgens hem niet hard genoeg liepen om een dat rijkeluis kind terug te vinden.
nee hoor, waarom?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is helemaal triest. En die broer vond het erg of niet?
Die aflevering heb ik niet gezien... Sowieso ben ik het onderwerp Natalee en Joran beu...quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had het wel een beetje met hem gehad nadat hij ging dwepen met de moeder van Natalie Runaway. Beetje Nederland als axis of evil neerzetten omdat we volgens hem niet hard genoeg liepen om een dat rijkeluis kind terug te vinden.
Dat nog geeneens... Meer op zijn daad...quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zou er niet blij mee zijn als mijn broer de zus van mijn vriendin zou pakken.
Het was niet zn vriendin he, in feite heeft die broer er niets mee te maken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zou er niet blij mee zijn als mijn broer de zus van mijn vriendin zou pakken.
Als mijn broer met een zwangere vriendin vreemd zou gaan met de zus van mijn vrouw dan kon hij wat mij betreft oprotten en hoefde hij niet meer binnen te komen. Dat is de ultieme manier van minachting voor je vriendin en het kindje dat in haar groeit. Het maakt dan niet uit met wie hij vreemd gaat.quote:
Aha, dat zegt al genoeg idd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En sowieso is die broer net zo troebel als mn ex
Dat laatste dus.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als mijn broer met een zwangere vriendin vreemd zou gaan met de zus van mijn vrouw dan kon hij wat mij betreft oprotten en hoefde hij niet meer binnen te komen. Dat is de ultieme manier van minachting voor je vriendin en het kindje dat in haar groeit. en het maakt dan niet uit met wie hij vreemd gaat.
Mooi verwoord!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als mijn broer met een zwangere vriendin vreemd zou gaan met de zus van mijn vrouw dan kon hij wat mij betreft oprotten en hoefde hij niet meer binnen te komen. Dat is de ultieme manier van minachting voor je vriendin en het kindje dat in haar groeit. Het maakt dan niet uit met wie hij vreemd gaat.
Johquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een relatie hebben.
Dr.Phil: in een relatie zijn er twee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn ex ging vreemd met de zus van de vrouw van zn broer toen ik hoogzwanger was.
En hij wilde het helemaal niet uitmaken (Had ie dat maar gedaan)
Is ook heul niet interesting.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:07 schreef MrWilliams het volgende:
ik snap er niks meer van met al die broers hun vrouwen van zussen zijn vriendinnen.
Klopt en ik liet het toequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Dr.Phil: in een relatie zijn er twee.
sjees zeg.. wat ka u tee zeg. Dan ben je dus echt niet goed bij je hoofd.
Neem eens je linkerhand?quote:
DAT ZEGT DR PHIL TOCH OOK ALTIJD?quote:
Whaha... Ik had ooit eens ergens gelezen dat een of andere gast zichzelf wel eens aftrok met zijn linkerhand omdat het dan leek dat iemand anders het dan deed (hij was rechtshandig)quote:
dat bedoel ik eppoquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een relatie hebben.
En was dat in jouw geval ook waar?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
DAT ZEGT DR PHIL TOCH OOK ALTIJD?
sorry, caps.
Je wordt behaldenld behandeld zoals je behalndeldl wil worden oid
Moeilijk woord, dat behandeld
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
En was dat in jouw geval ook waar?
ik kan het niet meer kijken tegenwoordig. Vroeger vond ik het nog wel leuk, maar nu...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Maar wie heeft een paar dagen geleden die aflevering van Dr. Phil gezien waar een vrouwtje drie jaar lang een ''internet-relatie'' had en waarmee ze zichzelf zelfs had verloofd...
Geniaal! (en natuurlijk: only in...)
Dat vrouwtje heeft echt een plaat voor d'r kop...
Niet zoals ik het WILDE, maar ik liet het wel toe.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vraag het aan jou, niet aan die kalende kwakzalver.
Dat snap ik dus niet. Liet jij het toe omwille van het kind, of wilde jij hem niet kwijt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet zoals ik het WILDE, maar ik liet het wel toe.
Ik heb laatst een aflevering gezien waarbij een vrouw werkelijk dacht dat haar kut schoothondje haar zoon was.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Maar wie heeft een paar dagen geleden die aflevering van Dr. Phil gezien waar een vrouwtje drie jaar lang een ''internet-relatie'' had en waarmee ze zichzelf zelfs had verloofd...
Geniaal! (en natuurlijk: only in...)
Dat vrouwtje heeft echt een plaat voor d'r kop...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Alleen vandaag.quote:
Ik heb het niet over dat vreemdgaan, ik heb het over alles.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Liet jij het toe omwille van het kind, of wilde jij hem niet kwijt?
Gek is dat eigenlijk, hè? Achteraf als je er op terug kijkt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat vreemdgaan, ik heb het over alles.
Ik wilde hem niet kwijt
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:35 schreef ArTiC het volgende:
waaroom kom ik nooit van die types tegen...ze willen mij wel altijd kwijt
Inderdaad, het is net als een willekeurige soap: Na een jaar niet kijken zet je het weer aan en het gaat nog steeds over hetzelfde.quote:
Maar dan met een complete nieuwe cast.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Inderdaad, het is net als een willekeurige soap: Na een jaar niet kijken zet je het weer aan en het gaat nog steeds over hetzelfde.
Daar hoef je je niet voor te schamen. Schijnt een houding te zijn die in soortgelijke gevallen blijkbaar veel door het "slachtoffer" aangenomen wordt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat vreemdgaan, ik heb het over alles.
Ik wilde hem niet kwijt
Als je maar bang genoeg bent voor je partner...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:39 schreef r8ality het volgende:
Vrouwen die zich laten "misbruiken".
Dat klopt toch niet...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als je maar bang genoeg bent voor je partner...
Dat ligt iets gecompliceerder. Maar goed, het is alom bekend dat jij wat dat betreft geen inlevingsvermogen hebtquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:39 schreef r8ality het volgende:
Vrouwen die zich laten "misbruiken".
Nee, dat klopt inderdaad niet Einstein.quote:
Ik was ook bangquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, dat klopt inderdaad niet Einstein.Je hoort niet bang te zijn voor je partner. Maar in mijn geval ging het om een 1.92 lange nogal brede kickboxer die iets teveel van alcohol en drugs hield.
ik bedoel dat mijn ex'en voor veel minder van me af wildenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo'n zak wil jij helemaal niet zijn al de besproken exen.
![]()
Uiteindelijk win je er namelijk helemaal niets mee.
Ben je ook bang van mij?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook bang
en ik hield van hem
Dat ook. Ik ben echt verschrikkelijk smoor verliefd geweest, heel lang.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook bang
en ik hield van hem
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik had trouwens ooit liever dat ie sloeg, dan was de lucht weer even geklaard
Naja, geestelijk is veel erger, want veel schadelijker op de lange termijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef gr8w8 het volgende:
Ik wilde een domme vraag stellen: Wat is erger, lichamelijke of geestelijke mishandeling in een relatie, maar zo los te koppelen zijn ze niet. De dreiging van en angst voor doet vaak al genoeg en dan zou alles geestelijk zijn.
Tijd voor een meet dan. Bang zijn voor mij, dat sla ik er wel uit.quote:
Juup?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Levitation het volgende:
En nu ben ik zo blij dat het ik op een dag plots het licht zag! Opeens had ik de kracht om het uit te maken. Ik voelde me echt zo sterk.![]()
En nu ben ik happy getrouwd met zo'n lieve vent. Als er iemand is op aarde waar ik niet bang voor hoef te zijn is het wel mijn man.Ik heb echt geboft met hem. Ja, hij heeft eigenaardigheden, maar ik ben ook niet helemaal normaal, dus dat gaat prima samen.
Geen angst meer voor de Golgothanquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:53 schreef gr8w8 het volgende:
Over bang zijn gesproken: We kunnen hier weer gewoon beneden op de plee schijten zonder bang te zijn dat de boel overstroomd.
Bij mij was het alleen de angst. Hij heeft mij maar 1 keer aangeraakt en dat was voor mij echt een eye-opener. In een ruzie duwde hij mij bijna door een glazen deur. Gelukkig had ik Oprah gekeken en wist ik dat ik moest maken dat ik weg kwam.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, geestelijk is veel erger, want veel schadelijker op de lange termijn.
Maar fysiek geweld levert ook geestelijke schade op, en dus zijn ze idd niet los te koppelen
Hij is zo ongevaarlijk dat het haast wel een maniakale seriemoordenaar moet zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Levitation het volgende:
En nu ben ik zo blij dat het ik op een dag plots het licht zag! Opeens had ik de kracht om het uit te maken. Ik voelde me echt zo sterk.![]()
En nu ben ik happy getrouwd met zo'n lieve vent. Als er iemand is op aarde waar ik niet bang voor hoef te zijn is het wel mijn man.Ik heb echt geboft met hem. Ja, hij heeft eigenaardigheden, maar ik ben ook niet helemaal normaal, dus dat gaat prima samen.
Ze zijn er, echt.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij is zo ongevaarlijk dat het haast wel een maniakale seriemoordenaar moet zijn![]()
Deze:quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
http://images.google.nl/images?um=1&hl=nl&q=lieve+man
Dat komt meer omdat je het inlevingsvermogen hebt van een gefrituurde garnaalquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef r8ality het volgende:
Ik ben ook een lieve man, maar veel vrouwen scoor je er niet mee.
Sorry, ben al bezet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef r8ality het volgende:
Ik ben ook een lieve man, maar veel vrouwen scoor je er niet mee.
Hij ziet er wel lief uit jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
JB, niet voor jou?![]()
Hij ziet er uit alsof hij een gewonde vlieg nog zou verbinden.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef r8ality het volgende:
Gefrituurde garnaal, die had ik nog niet gehoord.
das Juup!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
JB, niet voor jou?![]()
* meldt!quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?um=1&hl=nl&q=lieve+robert
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Die is niet geduldig, die is gewoon traag.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]ajaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja! BUY!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
eerste hit op sweet woman:
[ afbeelding ]
Typisch weer
Ik ben een beetje Juups vandaag.quote:
Doe de tweede ook effe?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Typisch weer
Je filter staat uit!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Typisch weer
minder dan de eerste, veel minderquote:
Dan hoef ik ook niet af te vallenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je filter staat uit!
Typische weer![]()
Samenvatting:quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:17 schreef r8ality het volgende:
Uiers.
En papa is lief, want die kwam net aanzetten met koffiepads, taart en bier en zulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |