Mag, maar je op is al min 2x gequote.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:27 schreef RedRizla het volgende:
graag of niet anders verwijder ik hem..
Verwijder jezelf ook gewoon even dan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:27 schreef RedRizla het volgende:
Hoe had je dat willen doen dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:27 schreef RedRizla het volgende:
wie zegt illegaalquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Pardon? Jij probeerd hier je ilegale spullen te verkopen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:27 schreef RedRizla het volgende:
Veel komen pas na de zomer in de bios...quote:
De films mogen hier sowieso nog niet verkocht worden omdat ze nog niet in de bios zijn geweest, dat is al één. Daarbij is er niet aan een legale versie met Nederlandse ondertitels te komen. Dus ik zeg danquote:
quote:statistieken
laatste bezoek: 12 seconden geleden.
aantal posts: 5 (gemiddeld 5 per dag)
betalen voor amerikaanse user net, dan vervolgend de ondertiteling zelf maken en eronder zetten..quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Veel komen pas na de zomer in de bios...
En dat noem je legaal??
Dan ben je nog een oplichter ook!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:31 schreef RedRizla het volgende:
[..]
no point wie zegt dat het zo is mss was het wel bullshit
DUS NIET ORIGINEEL, BAN SLOTJE ETCquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef RedRizla het volgende:
[..]
betalen voor amerikaanse user net, dan vervolgend de ondertiteling zelf maken en eronder zetten..
Ben jij zo dom of doe jij zo dom?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef RedRizla het volgende:
[..]
betalen voor amerikaanse user net, dan vervolgend de ondertiteling zelf maken en eronder zetten..
preciesquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:33 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan ben je nog een oplichter ook!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet natuurlijk ook op pagina 2.
Het verspreiden van films/muziek is in Nederland toch echt illegaal.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef RedRizla het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |