quote:For Windows Media Player 7 or later, it is not possible to open multiple instances of the Player. However, you can embed multiple instances of Windows Media Player 7 or later in a Web page.

Oh, het is dus eigenlijk de fosfor die er voor zorgt dat het door blijft branden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:51 schreef rgras het volgende:
Dat gebouw is geraakt door ten minste drie witte forfor-bommen, dus dat ding blijft nog wel even branden.
[..]

www.videolan.orgquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:50 schreef Impry het volgende:
Iemand nog een idee hoe je meerdere Windows Media Players kunt openen?
Als ik er een geopend heb met een stream en ik klik nog een keer WMP aan gaat hij terug naar die ene waar de stream al loopt.

Jezusquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Zag dit filmpje net op de dumpert, dan verbaast het me niet dat er zulke grote kraters zijn:
http://www.dumpert.nl/med(...)chte_grote_boem.html

quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jezus
Dat is wel wat anders dan zo'n in elkaar geknutseld rakketje van Hamas.

Ik denk eerder een zware bom afgeworpen door een F16.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef rgras het volgende:
Zou dat gewoon artillerie zijn?

Zijn beelden van de (schijnbaar) erg grote aanval van vanochtend.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef moonmovies het volgende:
ze heralen nu iets...

Dat denk ik ookquote:

Dat zeg ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
Doet t neit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |