We zouden de tieten wel achter spoilers kunnen gooien? Dan kan iedereen blijven genieten van het topic.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:40 schreef Damzkieee het volgende:
Godver, kan iemand dit topic SFW maken? Anders ben ik geneigd weg te blijven overdag
Plaatjes in spoilers worden niet gespoilerd in Fok!silver.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
We zouden de tieten wel achter spoilers kunnen gooien? Dan kan iedereen blijven genieten van het topic.
wat vind men daarvan?
Dat dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:03 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
[..]
Plaatjes in spoilers worden niet gespoilerd in Fok!silver.
Dat kan welquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:08 schreef Prosac het volgende:
En alleen de link dan. Dat men de [img] weg laat?
Ik moet straks nog een presentatie voor morgen voorbereiden en voor de rest lekker luierenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef Riro het volgende:
Goeiemorgen!
Wat gaan we allemaal doen vandaag?
Presentatie heb ik maandag gehad, daar ben ik gelukkig vanaf. Nu nog een verslag en dan ben ik klaar voor vandaag. Dat luieren klinkt wel als een goed idee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik moet straks nog een presentatie voor morgen voorbereiden en voor de rest lekker luieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |