Wat heeft die datum te maken met kaartjes kopen via internet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee per 29-01-09 moet ik verplicht met die kaart reizen
dan moet het nu al mogelijk zijn
zo moeilijk is het niet als ze mijn rekeningnummer toch al weten voor incasso
Dat kan bij Connexxion wel. Maar dat saldo moet je dan ook afhalen in een Connexxion-bus met chipkaartlezer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja mijn ovhipkaart.nl is al 3 jaar in gebruik
je kan niets opladen, zelfs geen saldo nog via internet
http://www.ov-chipkaart.nl/algemeen/contact/quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
mijnovchipkaart.nl
zei ik toch al ? LEZEN a.u.b.
knap hoor, niet van RET dus, de chipkaart is niet van RETquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:51 schreef snowgoon het volgende:
[..]
http://www.ov-chipkaart.nl/algemeen/contact/
quote:
haha ja vermoeiend zegquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:52 schreef Q. het volgende:
[..].
Na vijf topics tegen hem aan schreeuwen zou je toch door moeten hebben dat hij dat niet doet?.
VERPLICHT REIZEN MET OV CHIPKAART IN METRO per 29-01-09quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Wat heeft die datum te maken met kaartjes kopen via internet.
Waarom ben je toch zo dwangmatig aan het zoeken naar dingen om over te klagen
Is het niet verstandiger om je bezwaren te richten een iemand die wel luistert?quote:
Je kan altijd nog gaan lopen of met de fiets gaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
VERPLICHT REIZEN MET OV CHIPKAART IN METRO per 29-01-09
Ik vergelijk geen credit card gegevens met reisgegevens maar jij vond het toch geen probleem dat gegevens zomaar open en bloot rondslingeren. Daarom vroeg ik je vriendelijk om je creditcard gegvens te posten. Jij probeerd steeds mensen hier dingen in hun mond te leggen die men nooit beweerd heeft, heel vervelnde eigenschap is dat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:47 schreef snowgoon het volgende:
Jij kunt logisch nadenken maar toch ga je credit crad gegevens vergelijken met reisgegevens. Die vind ik apart.
En verwachten dat een systeem 100% werkt, binnen no time, en nooit fouten maakt vind ik ook niet echt logisch.
Wat een bullshit allemaal.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan bij Connexxion wel. Maar dat saldo moet je dan ook afhalen in een Connexxion-bus met chipkaartlezer.Dat kan dan weer niet bij de RET bijvoorbeeld. Hoezo idioot systeem? Waarom moet er steeds vanuit de vervoerder worden gedacht en niet vanuit de klant?
De OV Chipkaart heeft de vervoersbedrijven als uitgangspunt en NIET de klant. Die wordt alleen gezien als een lastig opstakel voor de invoering er van. Zoals snowgoon duidelijk laat zien. Hij kan ook absoluut NIET vanuit de klant denken.
Dat weet ik. Maar wat heeft dat te maken het het kopen van je kaartjes via internet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
VERPLICHT REIZEN MET OV CHIPKAART IN METRO per 29-01-09
tram en bus kan ook nog hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan altijd nog gaan lopen of met de fiets gaan..
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:55 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Als je al zo krom denkt en de discussie uit de weg gaat
Ik vind het geen probleem dat de NS mijn reisgegevens weet. Ik heb nergens gezegd dat ik het geen probleem vind als al mijn gegevens op straat ligfgen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vergelijk geen credit card gegevens met reisgegevens maar jij vond het toch geen probleem dat gegevens zomaar open en bloot rondslingeren. Daarom vroeg ik je vriendelijk om je creditcard gegvens te posten. Jij probeerd steeds mensen hier dingen in hun mond te leggen die men nooit beweerd heeft, heel vervelnde eigenschap is dat.
Ik verwacht toch wel dat als men een systeem invoerd dat een prima functionerend ander systeem moet gaan vervangen dat het minimaal voldoet aan alles wat we nu al kunnen zonder dat er problemen opduiken.
Wanneer ik een nieuwe auto koop, verwacht ik ook dat deze beter functioneerd (technisch betrouwbaarder/ energiezuiniger/ betere gps/ minder slijtage gevoelig, enz...) dan mijn oude auto.
Als we nu alleen nog maar tegen elkaar praten en gewoon tussen het gezever van iemand die graag die kaart wilt verkopen en veel propaganda wilt verspreiden doorlezen.quote:
Ik heb dat FOK!Abonnement niet voor niets. Laat ik die user-ignore-functie maar eens gaan gebruiken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als we nu alleen nog maar tegen elkaar praten en gewoon tussen het gezever van iemand die graag die kaart wilt verkopen en veel propaganda wilt verspreiden doorlezen.
Ik vind het idd een probleem, maar leuk dat je over mijn ander argumenten heen leest.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:57 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem dat de NS mijn reisgegevens weet. Ik heb nergens gezegd dat ik het geen probleem vind als al mijn gegevens op straat ligfgen.
Dus wat je mij verwijt doe je juist zelf.
Zit die ook al bij mijn abbo, of moet ik daarvoor nog een upgrade doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb dat FOK!Abonnement niet voor niets. Laat ik die user-ignore-functie maar eens gaan gebruiken..
Zit er bij. Je kan 3 users negeren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zit die ook al bij mijn abbo, of moet ik daarvoor nog een upgrade doen.
"Dat gaan we in de toekomst doen!" Op dit moment kan je op elk willekeurig postkantoor in het hele land een ster-abonnement kopen voor elke zone in het land. Maatschappij-onafhankelijk. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
tram en bus kan ook nog hoor
ik bedoel maar, als de kaart wordt ingevoerd, moet ik ook reisproducten kunnen kopen voor die kaart en niet alleen bij RET verkooppunten, aangezien een hoop mensen in deze regio die reizen in ROtterdam, juist niet uit Rotterdam komen
alleen uit Ridderkerk praat je al over 20.000 forenzen per dag
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
"Dat gaan we in de toekomst doen!" Op dit moment kan je op elk willekeurig postkantoor in het hele land een ster-abonnement kopen voor elke zone in het land. Maatschappij-onafhankelijk. Zoals het hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |