Gewoon afgieten die hap, die smaak blijft toch wel zitten. Tenzij je noedelsoep wil natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:10 schreef Beauregard het volgende:
Goed te eten, inderdaad.
Maar wat ik me nu afvraag... hoe maken jullie 't klaar? Kokend water er op gieten en als de noodles 'klaar' zijn water afgieten? Of laten jullie dat water er bij? In dat laatste geval heb je dus 'n soort soep.
Ik giet 't water altijd af, omdat het anders fucking heet blijft. En dan drijven de kruiden maar wat in het rond, i.p.v. dat ze op de noodles zitten.
Ik gooi de noodles altijd in een pannetje, en dan 3 minuten koken. Dan in de tussentijd een bord klaarzetten met al die smaakjes erin, noodles erop gooien, beetje mengen en klaar is kees.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:10 schreef Beauregard het volgende:
Goed te eten, inderdaad.
Maar wat ik me nu afvraag... hoe maken jullie 't klaar? Kokend water er op gieten en als de noodles 'klaar' zijn water afgieten? Of laten jullie dat water er bij? In dat laatste geval heb je dus 'n soort soep.
Ik giet 't water altijd af, omdat het anders fucking heet blijft. En dan drijven de kruiden maar wat in het rond, i.p.v. dat ze op de noodles zitten.
Dus excl btw was het 156 euro.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:00 schreef Ayca het volgende:
heb vorige week een doos (40pak) indo mie chicken curry gekocht(10 euro btw
)
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dus excl btw was het 156 euro.
Best duur
De meeste hebben zo'n overdreven nepsmaakquote:Op maandag 27 juli 2009 10:10 schreef Myraela het volgende:
Hmm, sommige zijn wel okay, maar die beef ofzo is dus echt niet te eten he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |