daar zitten dus die 3 zakjes inquote:
indomie ken ik ook, maar geloof me ;quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:37 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ben indomie noodles verslaafd. Yumyum heb ik nog niet vaak gegeten, is die zoveel lekkerder?
[ afbeelding ]
duck & chickenquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:38 schreef sjimz het volgende:
Je hebt de lekkerste er niet tussen gezet.
Beef
300 ml water in de waterkokerquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:22 schreef Gizmo12 het volgende:
hoe bereid je dit spul voor? Kant en klaar alles in een zakkie?
Niet de noodles breken johquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:28 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
300 ml water in de waterkoker
noodles breken en in een kom
de 3 zakjes openscheuren en bij de noodles doen
het gekookte water eroverheen gieten
3 minuten laten staan
en smullen maar![]()
![]()
Orale seks na hete noodles....quote:Op donderdag 15 januari 2009 06:54 schreef de_boswachter het volgende:
Klinkt als een sexclub
Jawel, anders zijn ze niet te eten, dan zit ik van top tot teen onder die soepquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet de noodles breken johlange slierten
In Zuid-Oost Azië heel gebruikelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:55 schreef Hyman het volgende:noooodles
Ik at doe dingen altijd als ontbijt
Houd eens op met die vette letters manquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:11 schreef MRTT het volgende:
Nu heb ik zin in noodels, maar geen zin om naar de winkel te gaan!
deze kan je gewoon bij de super halenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:26 schreef Maikuuul het volgende:
Zijn dat die niet van de Xenos ?
Als ze die dat zijn ...
Hear, hear!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:38 schreef sjimz het volgende:
Je hebt de lekkerste er niet tussen gezet.
Beef
Die gesloten club zekerquote:Op donderdag 15 januari 2009 06:54 schreef de_boswachter het volgende:
Klinkt als een sexclub
Twee dingen:quote:
Huilies altijd met hun E nummers, gewoon vreten die hap.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Twee dingen:
- E-nummer betekent: is onderzocht en kan, bij voorgeschreven toepassing, voor zo ver als bekend geen kwaad
- E621 (glutamaat) komt ook in vele, véle natuurlijke producten voor.
Samenvatting:
- Onmundig gejank.
ik eet de noodles met een vork de drek mag de gootsteen hebbenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef PouwelZ het volgende:
Eten jullie ze trouwens altijd als soep? Ik giet ze altijd eerst af
de noodles zijn ook het beste deelquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef NanKing het volgende:
Noodles
Ik eet ze altijd met stokjes en geef 't soepgedeelte aan mijn vriendin
De reden dat die noodles en pringles... zo verslavend zijn is Ve Tsin, een natuurlijke en in vooral de aziatische keuken populaire smaakversterkerquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Twee dingen:
- E-nummer betekent: is onderzocht en kan, bij voorgeschreven toepassing, voor zo ver als bekend geen kwaad
- E621 (glutamaat) komt ook in vele, véle natuurlijke producten voor.
Samenvatting:
- Onmundig gejank.
water warmaken, noodles in kopje, 2 zakjes erbij en roeren maar als je dat een gedoe vindquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:21 schreef Doezelhaar het volgende:
vind het klaarmaken altijd zo'n gedoe.
+ schoteltje erop en een paar minuten in laten trekkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
water warmaken, noodles in kopje, 2 zakjes erbij en roeren maar als je dat een gedoe vind
Nee dat is niet lekker hoor... VOORAL die kerriequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Eet meestal die van unox en dan kerrie of groente, das pas lekker.
Yum Yum Kipst.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef Pony-Lover het volgende:
Die dingen zijn niet te vreten(bovendien zijn ze nutteloos, de voedingswaarde is ongeveer nul).
Anders pak je nog een goordere smaakquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef larry_flynt het volgende:
Ok mensen ik heb net bij de c1000 een pakje Indomie Shrimp Flavour gekocht. Ik wil wel eens weten waar jullie het over hebben.
Over ongeveer een half uur doe ik live verslag, wat ik er van vind!
Indomiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef larry_flynt het volgende:
Ok mensen ik heb net bij de c1000 een pakje Indomie Shrimp Flavour gekocht. Ik wil wel eens weten waar jullie het over hebben.
Over ongeveer een half uur doe ik live verslag, wat ik er van vind!
wat wil je voor 38 eurocentquote:
De meeste indomie smaken hebben lekker extra 5 ingredientenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Indomie![]()
neem eens een keer yumyum chicken of duck, lekker met die 3 kleine zakjes erin; smaakpoeder, red hot chilli pepper en olie+knoflook.
[ afbeelding ]
Waar haal je die Indomie noodles? Ik heb ze hier in de supermarkten niet zien liggen in ieder geval.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:12 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb naar aanleiding van dit topic ook wat zakjes yumyum chicken gehaald bij de toko....Wat een tegenvaller zeg, totaal niks speciaals aan![]()
De mensen hier die het zo aanbidden zouden eerst Indomie curly noodles gegeten moeten hebben voordat ze hier yumyum mogen aanbidden![]()
![]()
De meeste supermarkten hebben die speciale niet nee. Maar de meeste toko's welquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:59 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Waar haal je die Indomie noodles? Ik heb ze hier in de supermarkten niet zien liggen in ieder geval.
Die eend is lekker inderdaad!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Indomie![]()
neem eens een keer yumyum chicken of duck, lekker met die 3 kleine zakjes erin; smaakpoeder, red hot chilli pepper en olie+knoflook.
[ afbeelding ]
Goed dat je voedsel beoordeeld op de prijs. Des te meer voor ons.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:07 schreef LethalNinja het volgende:
30 cent? De noodles die ik koop zijn 1.30 ( C1000), probeer dat eens ipv die goedkope troep. Hoe kan je iets van 30 cent nou eten, voor een euro meer heb je al iets wat je maag beter kan verteren. En 1.30 is altijd nog goedkoper dan een kant en klare maaltijd van 9 euro bij de AH.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Goed dat je voedsel beoordeeld op de prijs. Des te meer voor ons.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
YumYum noodles zijn smerige noodleskun je beter aan de indomie gaan...
Water erbij, noodles op eten en alles opdrinken.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:10 schreef Beauregard het volgende:
Goed te eten, inderdaad.
Maar wat ik me nu afvraag... hoe maken jullie 't klaar? Kokend water er op gieten en als de noodles 'klaar' zijn water afgieten? Of laten jullie dat water er bij? In dat laatste geval heb je dus 'n soort soep.
Ik giet 't water altijd af, omdat het anders fucking heet blijft. En dan drijven de kruiden maar wat in het rond, i.p.v. dat ze op de noodles zitten.
Ze zijn gewoon bij alle fillialen van Ahold, dus ook de C1000.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef Smart_ass het volgende:
Zijn lekker inderdaad.Moest ze eerst altijd bij de toko halen, maar zag ze een tijdje terug ook ineens bij de AH.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |