Slaat echt als een lul op een bord papquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:08 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik vermoed dat Israel daar is geplant om de rest van het MO te irriteren. 'k wil niet zeggen dat het Joodse volk slecht s ofzo. Alleen het verschil in geloofs-overtuiging is al voldoende om te zien dat die twee nooit samen kunnen gaan. Ik denk dat Amerika en Engeland dit dan ook expres hebben gepland. En verklaart voor mij ook waarom Amerika vierkant achter Israel staat met geld en wapens. Gewoon omdat ze graag oorlog voeren tegen alle "extremisten die allah" zeggen en eigenlijk alles daar willen overnemen.
Daarom zeg ik ook altijd Palestijnen. Trouwens is Israel ook nooit helemaal erkend toch? Wel oa. door Egyptequote:Op donderdag 15 januari 2009 00:52 schreef damsco het volgende:
Hoe kan je trouwens Palestina bevrijden terwijl het geen eens bestaat?
Hoe verzin je het. Doe je het dan welles, met je lul op een bord pap slaan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:14 schreef damsco het volgende:
[..]
Slaat echt als een lul op een bord pap
Eens wat anders dan een tang op een varken he. Nee, je verhaal is gewoon niet geloofwaardig. Dit conflict is echt niet ontstaan omdat Amerika graag de Islam wil uitroeien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Hoe verzin je het. Doe je het dan welles, met je lul op een bord pap slaan?
Inderdaad, de stilte vanuit de westbank is oor-ver-dovend. En da's byzonder goed nieuwsquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het waren al twee territoria op zich, maar door de Palestijnse burgeroorlog is de verdeeldheid tussen deze twee gebieden nog groter geworden.
In de Westelijke Jordaanoever horen we nu ook weinig van Palestijnen die betogen voor hun medeburgers. Deels doordat Abbas onmogelijk maakt, maar ook genieten ze daar meer welvaart dan in de Gazastrook (de P.A. en al-Fatah worden wel als volwaardig gesprekspartner beschouwd door Israël en de V.S.) en is er dus bij al-Fatah meer bewustzijn dat gesprekken met Israël meer oplevert dan gewapend verzet.
Dat denk ik niet. "Common sense" houdt mensen daar gewoon van af. Je kunt geen volk steunen dat zijn eigen kinderen grootbrengt met haat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:26 schreef DustPuppy het volgende:
Ik denk overigens dat er veel meer mensen de kant van de Palestijnen zouden kiezen als er niet zoveel van die volslagen rand-debielen in het Pro-Palestina kamp rondliepen.
Ik vrees dat dat verspilde moeite is, DustPuppy... Meki is Meki.quote:That means you too, Meki. Als je echt wil dat meer mensen zich het lot van de Palestijnen aantrekken, is het beter gewoon je mond te houden.
Als dat het geval was geweest dan had het hele palestijnenprobleem niet bestaan denk ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:26 schreef DustPuppy het volgende:
Ik denk overigens dat er veel meer mensen de kant van de Palestijnen zouden kiezen als er niet zoveel van die volslagen rand-debielen in het Pro-Palestina kamp rondliepen.
Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:26 schreef DustPuppy het volgende:
Laat je nou niet om de tuin leiden met dat witte forfor-verhaal.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:16 schreef SicSicSics het volgende:
Dit vind ik dan weer een beetje jammer. Hoewel er niets bewezen en erkend is lijkt me dit een raar verhaal:
Eerst zelf (zeer waarschijnlijk) witte fosfor afschieten Bron.
En dan zelf zeuren dat de Palestijnen illegale munitie gebruiken als ze met fosfor schieten? Bron.
Of maakt het ook nog uit wat je wil bereiken met het afschieten van die witte fosfor? Ik vind het een raar verhaal.
Wat ik eigenlijk nog vreemder vind is dat ze pas vandaag 1 shell vinden van een Witte Fosfor granaat terwijl er gezegd word door meerdere partijen dat Israël (bijna) niets anders gebruikt in Gaza. Terwijl de omschreven stank, het pijnlijke lopen en de 'chemical burns' die het achter zou laten toch eerder opgevallen moet zijn dan...
Goed nieuws, maar het is afwachten of de Israëli's ermee akkoord gaan. In principe hebben zij maling aan Hamas, als ze denken dat ze nog niet klaar zijn of nog meer schade aan ze kunnen toebrengen, dan mag Hamas akkoord gaan tot het een ons weegt.quote:
Dit dus, dat ze ook echt denken dat een staakt het vuren met voorwaarden het gaat halen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:37 schreef Karrs het volgende:
[..]
Goed nieuws, maar het is afwachten of de Israëli's ermee akkoord gaan. In principe hebben zij maling aan Hamas, als ze denken dat ze nog niet klaar zijn of nog meer schade aan ze kunnen toebrengen, dan mag Hamas akkoord gaan tot het een ons weegt.
Tsja, op de lange termijn misschien beter voor hen dan het halve werk in Libanon 2 jaar geleden. Maar erg vervelend voor de bewoners.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:49 schreef Karrs het volgende:
Tjongejonge... ze zijn het nest écht aan het uitroken deze keer
7 doden bij tientallen nachtelijke bombardementen vind ik meevallen. Tis dus niet zo dat ze gebouwen met slapende mensen platgooien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:44 schreef venomsnake het volgende:
Behoorlijke paniek in Gaza stad, gaat niet goed daar..
Wanhopige mensen hoor je op Al Jazeera.
[ afbeelding ]
Ook is net het VN hoofdkwartier in Gaza stad voor de 2e keer onder vuur genomen, 3 gewonden gemeld tot nu toe daar.
Mensen zijn op de vlucht in de eigen stad, maar kunnen nergens heen. Stad wordt van alle kanten bestookt momenteel schijnt.
Dat zei ik gisteren ook al.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:21 schreef Py het volgende:
[..]
7 doden bij tientallen nachtelijke bombardementen vind ik meevallen. Tis dus niet zo dat ze gebouwen met slapende mensen platgooien.
* ik besef dat 7 doden nooit meevalt, ik bedoel het in de context van de discussie over bewust burgerdoelen beschieten
Ja ik zie de beelden en hoor de verslaggeving ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:22 schreef venomsnake het volgende:
De zware aanvallen op de stad zijn dan ook vanmorgen begonnen..
Stream:
http://switch434-01.castup.net/cunet/gm.asp?ai=434&ar=CH2News_2
Dat is te danken aan de geavanceerdheid van de wapens van Israel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook al.
Het is vreselijk natuurlijk, maar als mensen nergens heen kunnen, met z'n allen op elkaar gepakt zitten en dan gebombardeerd worden verwacht je toch meer slachtoffers.
Ook geloof ik het IDF nog steeds als ze zeggen dat ze er, zo goed en zo kwaad als het gaat, zo veel mogelijk aan doen om burgerslachtoffers te voorkomen. Anders waren er wederom wel hele andere cijfers geweest na tientallen bombardementen.
7 personen is een gemiddeld gezin daar, bij niet gerichte bombardementen zou je toch veel meer slachtoffers verwachten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:24 schreef SicSicSics het volgende:
Het is vreselijk natuurlijk, maar als mensen nergens heen kunnen, met z'n allen op elkaar gepakt zitten en dan gebombardeerd worden verwacht je toch meer slachtoffers.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook al.
Ook geloof ik het IDF nog steeds als ze zeggen dat ze er, zo goed en zo kwaad als het gaat, zo veel mogelijk aan doen om burgerslachtoffers te voorkomen. Anders waren er wederom wel hele andere cijfers geweest na tientallen bombardementen.
Beetje geavanceerd leger heeft kogels die in een boogje om de burgers heen gaan. Israel kan nog beter haar best doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is te danken aan de geavanceerdheid van de wapens van Israel.
In ieder geval een goed streven, hoe kut de situatie ook is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |