Waarom zuig je dan Israel-penis als een SS'er Duitsland in WWII ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:46 schreef damsco het volgende:
[..]Flikker toch op man. Ik heb een bloedhekel aan nazi's.
Doen ze al in een langzamere tempo, doen ze dat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Grappig. Als Israël morgen besluit de stekker eruit te trekken is er niks meer over van die zandbak.
Het is in vergelijking met de oorlogstaal aan het begin van het conflict, ruim twee weken geleden, een ogenschijnlijke verschuiving in de retoriek.quote:
Daar regeert Fatah, en die staan Hamas bijna net zoveel naar het leven als Israel, en andersom.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ben ik de enige die het eigenlijk opvalt dat het gedurende deze hele oorlog al gewoon vrij rustig blijft op de West Bank , of zou dat een verkeerde indruk zijn ?
Omdat Israël in haar recht staat, hoe moeilijk is dat te begrijpen. Jij lijkt meer op een NSBer, het steunen van een terroristische organisatie. Schaam je als Nederlander!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waarom zuig je dan Israel-penis als een SS'er Duitsland in WWII ?
ik zit me gewoon te verbazen over de haat, over het mensen persoonlijk en hatelijk aanvallen omdat zij een andere mening hebben .. ik vraag me af wat deze mensen zouden doen als zij in een situatie zouden zitten waarin hun land wordt ingepikt ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:32 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Zijn dit nou trollen moussie, of gewoon domme lui?
Gaza bestaat enkel bij gratie van Israël, ze hebben op alle punten hulp nodig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:47 schreef Meki het volgende:
Doen ze al in een langzamere tempo, doen ze dat.
Zijn wel mooi besneden, ze zeggen dat dat hygienisch is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waarom zuig je dan Israel-penis als een SS'er Duitsland in WWII ?
Ach, ik hoop gewoon dat deze ellende snel "over" is voor de burgers daarquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:47 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is in vergelijking met de oorlogstaal aan het begin van het conflict, ruim twee weken geleden, een ogenschijnlijke verschuiving in de retoriek.
dat is dan ook niet meer dan het recht van de sterkste .. een ander recht hebben ze niet, nog niet eens volgens hun eigen heilige boekjequote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef damsco het volgende:
[..]
Omdat Israël in haar recht staat, hoe moeilijk is dat te begrijpen. Jij lijkt meer op een NSBer, het steunen van een terroristische organisatie. Schaam je als Nederlander!
Laat ook maar
Uiteraard, maar het valt op. Net als de onverschilligheid van de rest van de arabische wereld zelf tov hamas eigenlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:47 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Daar regeert Fatah, en die staan Hamas bijna net zoveel naar het leven als Israel, en andersom.
Israel staat in geen enkel recht. Althans, volgens het internationaal geaccepteerde recht.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef damsco het volgende:
[..]
Omdat Israël in haar recht staat, hoe moeilijk is dat te begrijpen. Jij lijkt meer op een NSBer, het steunen van een terroristische organisatie. Schaam je als Nederlander!
Laat ook maar
Kanker, na 20 topics ben je nog niet verder dan dat iedereen die niet vindt dat Israel in haar recht staat, een "terroristische organisatie" steunt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die levenservaring hebben, en wat genuanceerder kunnen denken, wat minder extreem zijn, en enkel willen dat deze ellende ophoudt voor die mensen daar, en dat er een oplossing wordt gevonden, voor dit eeuwige probleemquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef moussie het volgende:
[..]
ik zit me gewoon te verbazen over de haat, over het mensen persoonlijk en hatelijk aanvallen omdat zij een andere mening hebben .. ik vraag me af wat deze mensen zouden doen als zij in een situatie zouden zitten waarin hun land wordt ingepikt ..
en tja, kleine gedachtesprong, sommigen lijken al te denken dat Nederland wordt ingepikt, tsunami's en dat soort retoriek, en daar kom je dus uitspraken als 'terug sturen naar hun zandbak' tegen .. en dan is je land nog niet eens echt ingepikt !!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kanker, na 20 topics ben je nog niet verder dan dat iedereen die niet vindt dat Israel in haar recht staat, een "terroristische organisatie" steunt?
Dan ben je er waarschijnlijk ook nog niet achter dat de reden dat Israel dat stuk land heeft toegewezen gekregen, is zodat de Moslims & Joden fijn elkaar van de aardbodem kunnen vegen.
Proper owned, heet dat.
Ze hebben alleen hulp nodig omdat Israel de hele strook isoleert en blokkeert.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gaza bestaat enkel bij gratie van Israël, ze hebben op alle punten hulp nodig.
En de grens met Egypte dan ? En hun kustlijn ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ze hebben alleen hulp nodig omdat Israel de hele strook isoleert en blokkeert.
Alsof ze ook maar een economie kennen daarquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ze hebben alleen hulp nodig omdat Israel de hele strook isoleert en blokkeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |