Ik ben het wel met jou eens dat het vergelijken van militaire operaties (en dan met name de luchtaanvallen) in verschillende conflicten nauwelijks tot werkbare conclusies kunnen leiden. Voor de rest ben ik het oneens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:28 schreef voyeur het volgende:
[..]
spuit 11: dit had ik al uren eerder gepost als reactie:
[..]
Welnee, is veel groter. Die bombardementen zijn natuurlijk niet echt te vegelijken; er waren bijvoorbeeld veel meer zujiver militaire doelen etc.
Ik wilde alleen wat handen en voeten geven aan al die one-liners. Ik weet niet of het IDF weinig slachtoffers maakt op het aantal vluchten, maar sommige Israel fans gaan daar blindelings van uit. Door een vergelijking te maken met een ander conflict met een moderne luchtmacht wordt het in ieder geval iets concreter.
Het lijkt mij dat je met minder bommen ook de raketten uit de Gaza wel had kunnen stoppen, dus disproportioneel vind ik het in ieder geval.
Hoe was dat ook al weer met Yad Vashem? Wie een mens redt, redt de mensheid.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Domme zet, gisteren waren er al 970 ofzo.
Onzin, Hitler had in die optiek ook mogen blijven leven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hoe was dat ook al weer met Yad Vashem? Wie een mens redt, redt de mensheid.
Nee, Palestijnse propaganda komen bij ons gelukkig de woonkamer niet in.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:40 schreef Meki het volgende:
Zulke beelden komen nooit op RTL4 , zijn bang voor de waarheid
Het ging over vorige topic titel, niet over het huidige.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hamas: We accept Egypt's proposal for Gaza truce - with reservations
Duimen maarquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hamas: We accept Egypt's proposal for Gaza truce - with reservations
Oké.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Het ging over vorige topic titel, niet over het huidige.
groot verschil tussen propoganda en nieuwsitems.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, Palestijnse propaganda komen bij ons gelukkig de woonkamer niet in.
Grappig. Als Israël morgen besluit de stekker eruit te trekken is er niks meer over van die zandbak.quote:
Je klinkt als een nazi, kerel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:43 schreef damsco het volgende:
Hamas is niet in staat om te bepalen of ze akkoord gaan of niet, ze hebben het maar te slikken wat Israël bepaalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |