Volgens mij gaan ze stemmen om 16 januari een nationale feestdag te maken, omdat versabommie dan gaat trouwen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:24 schreef Dementor het volgende:
Komt er nog iets leuks op politiek24?
Oja dat is morgen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze stemmen om 16 januari een nationale feestdag te maken, omdat versabommie dan gaat trouwen.
Hier ook de nodigde paracetamol naar binnen getikt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:39 schreef Copycat het volgende:
Knip!
Ik begin nu een beetje van brakkensteijn te worden.
Gelukkig (...) komt vriendin uit A'dam vanavond toch niet naar mij toe ivm ziek vriendje.
De homo. Maar dan kan ik wel bijslapen.
We gaan vanavond wie is de mol kijken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
Da's dat Aldi-bier, toch?
Ik heb gelukkig geen hoofdpijn, maar word met de seconde een duffer wijf.
Vanavond ga ik echt echt echt vroeg mijn bed in.
Met:
[ afbeelding ]
Ik was niet berekend op vergiftiging tijdens een feestje.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik was niet berekend op vergiftiging tijdens een feestje.
De volgende keer neem ik zo'n test setje mee.
Slapjanusquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik was niet berekend op vergiftiging tijdens een feestje.
De volgende keer neem ik zo'n test setje mee.
Je hoeft ook niet gehard te zijn - jij zit gewoon te klagen en externe (volstrekt irrelevante) factoren krijgen de schuld.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo spartaans gehard als jou bartje.
Haha!
Tis gewoon troep.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet gehard te zijn - jij zit gewoon te klagen en externe (volstrekt irrelevante) factoren krijgen de schuld.
-Geen reinheitsgebot
-Vergiftiging
Als ik een dag een kater heb weet ik wel waar het van komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |