Als je moet werken wel ja... maargoed wie ben ik, ik heb makkelijk praten met een maand vrijquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:40 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
En.
Prosecco, witte en rode wijn, polm en een shot adrenaline op de woensdagavond is killing voor de donderdagochtend.
Maar what the heck.
Ik las allemaal goede berichten, gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat het doorgaat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:40 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
En.
Prosecco, witte en rode wijn, polm en een shot adrenaline op de woensdagavond is killing voor de donderdagochtend.
Maar what the heck.
Nu mag je weer aan de slag met de rendementor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:40 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
En.
Maar what the heck.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:52 schreef Dementor het volgende:
Nu mag je weer aan de slag met de rendementor.
Ik was een beetje hyperquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:59 schreef Dementor het volgende:
Ik moest lachen om jouw nachtelijke posts.
Watskeburt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:02 schreef dieenebart het volgende:
hihi. en wat is er met dezetransformer geburd?
Dat is nog even ongewis. Onder voorbehoud van crisisontwikkelingen, maar als alles goed gaat, dan zit ik over een maand over vier daarquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:14 schreef Noek het volgende:
Goed gedaan, Cc! Wanneer gaat het echt beginnen en wat gaat er dan precies veranderen?
Klinkt goed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is nog even ongewis. Onder voorbehoud van crisisontwikkelingen, maar als alles goed gaat, dan zit ik over een maand over vier daar.
En dan gaat er heel veel veranderen. Totaal ander bureau. Klein, gepassioneerd en vooral met de vrijheid en ruimte om echt diep in zaken te duiken ipv zoals hier het op je bureau te krijgen met de mededeling "Daar mag je niet veel tijd aan besteden. Zoek het maar op internet op en remember: lean and mean, lean and mean!" Een werkwijze waar ik inmiddels tabak van heb. Daar kan ik straks gewoon sferen proeven, onderzoek doen, zonder dat ik die stomme uren moet inboeken.
Maar alles dus nog even voorzichtig en onder voorbehoud. Heb mezelf in mijn enthousiasme al vaker blijer gerekend.
Lijkt me kut die onzekerheid.. bij mij gaat het meestal heel anders.. of ze bellen me en voordat ik weet wat er gebeurt is heb ik een contract onder me neus, of zoals de laatste sollicitatie ( 3 weken geleden) kom ik binnen we snuffelen ff aan mekaar (figure of speech) en ik sta 26 miuten later buiten met een betere baan ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is nog even ongewis. Onder voorbehoud van crisisontwikkelingen, maar als alles goed gaat, dan zit ik over een maand over vier daar.
En dan gaat er heel veel veranderen. Totaal ander bureau. Klein, gepassioneerd en vooral met de vrijheid en ruimte om echt diep in zaken te duiken ipv zoals hier het op je bureau te krijgen met de mededeling "Daar mag je niet veel tijd aan besteden. Zoek het maar op internet op en remember: lean and mean, lean and mean!" Een werkwijze waar ik inmiddels tabak van heb. Daar kan ik straks gewoon sferen proeven, onderzoek doen, zonder dat ik die stomme uren moet inboeken.
Maar alles dus nog even voorzichtig en onder voorbehoud. Heb mezelf in mijn enthousiasme al vaker blijer gerekend.
Ben heel benieuwd! Leuk joh, ook al is voorzichtigheid geboden. En hoezo is die gay?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedrijven die twee of meerdere gesprekken willen omdat ze intern niet de juiste personen in kunnen plannen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me kut die onzekerheid.. bij mij gaat het meestal heel anders.. of ze bellen me en voordat ik weet wat er gebeurt is heb ik een contract onder me neus, of zoals de laatste sollicitatie ( 3 weken geleden) kom ik binnen we snuffelen ff aan mekaar (figure of speech) en ik sta 26 miuten later buiten met een betere baan ..
zou gek worden als ik 4 maanden moet wachten, trouwens raak al geirriteerd als ik meer dan 1 keer op gesprek moet, dan haak ik al af ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |