De waarheid als een bus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:17 schreef Cynic het volgende:
Ach, wat maakt het nou uit als het niet meteen goed is? Er is toch geen werk!
mag ik neil zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:55 schreef Cynic het volgende:
Het zijn net de jaren 80.
En dan zijn wij The Young Ones.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mag ik neil zijn
* Bosbeetle zet alvast een potje linzen soep op
of ben ik meer een rick
* Bosbeetle zet alvast een plaatje van cliff richard op
ohja hmmmm das wel weer jammer, ik woon ook niet in een ranzig studentenhuis waar om de haverklap een punk band een liedje speeltquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Heb je niet teveel een baan eigenlijk?
lekker makkelijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Cynic het volgende:
Dat moet je eens regelen!
ja dat lijkt mij ook best leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef Cynic het volgende:
Ik heb laatst ook op een feestje een huiskamerconcertje gezien van 1 gitarist met een zangeres. Toen heb ik samen met Mira ook nog 2 liedjes gedaan. Is best leuk.
Ik vat hem nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:36 schreef Cynic het volgende:
Je kan beginnen met Erik Vinke voor een solo optreden te boeken!
middagquote:
Die kan vast wel Ace of Spades bassen.quote:
Dat zag ik ook iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef Cynic het volgende:
Ik concludeer dat het hier een gitaar betreft.
Nouja mensen met 6 snarige bassen kunnen me nog steeds in de war brengenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef Cynic het volgende:
Je gaat straks nog een echte techneut worden!
Precies het is geen contrabasquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef Cynic het volgende:
Die mensen overdrijven ook. Ik bedoel: het is maar een basgitaar
euhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |