haha ik had ook maar 1 reactie nog maar toch ik schrok een beetje hoe zuur ik geworden ben. (ik wil best naar pinkpop maar ik vraag me af of ik het trekquote:Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef Trashcanman het volgende:
Lol, link?
Edit: fuck it, ik zoek zelf wel.
ohja tis weer maandag.quote:
Zuur? Doe me een lol, je hoeft echt niet oud en verzuurd te zijn om een hekel aan festivals te hebben die zo'n beetje elk jaar dezelfde line up hebben staan.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha ik had ook maar 1 reactie nog maar toch ik schrok een beetje hoe zuur ik geworden ben. (ik wil best naar pinkpop maar ik vraag me af of ik het trek)
Het past ook erg goed bij het onderwerp (het is een soort psychologische/academische/horror/cult ). Ik vind het tot nu toe erg goed gedaan.quote:
Valt wel mee, er zitten ook stukken tussen (ik ben er nog niet) met maar amper 3 woorden per bladzijde je gaat dan zeg maar steeds sneller bladeren (het is een achtervolging stuk) het stuk waar ik nu zit dus die met die lastige pagina's is ook een traag en diep stuk in het boek met veel emotionele consequenties enz.quote:
Bij mij ook maar nu snap ik hem welquote:Op maandag 26 januari 2009 13:39 schreef Cynic het volgende:
ohja, die heb ik wel gezien. Maar die viel in de categorie "daar ben ik niet slim genoeg voor"
haha wacht maar met de opluchting tot je hem terug krijgtquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef Nouk het volgende:
Haaaaaaaallelujaaaa, ik heb m'n scriptie ingeleverd! De opluchting!
Magisch realismequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:46 schreef Nouk het volgende:
BB, jezus, dat was nou echt t enige wat je niet als reactie moet geven!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha wacht maar met de opluchting tot je hem terug krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |