Alles kan in PBquote:Op donderdag 30 april 2009 23:14 schreef Stephan1237 het volgende:Tweener
![]()
hij moet terug in de serie
Welke actie? Hij deed zelf helemaal niets. Hij werd neergeschoten door Mahone.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:15 schreef Asgard het volgende:
Dat was best vet toen. Eerst iedereenTweener
toen na die meesterlijke actie
Tweener
Hij ging naar zijn vriendin(reisgenoot) ipv naar michael etc, dus daardoor hij heeft ze niet verlinkt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:29 schreef kalinho het volgende:
[..]
Welke actie? Hij deed zelf helemaal niets. Hij werd neergeschoten door Mahone.
Welke aflevering is nu de laatste?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef Game_Error het volgende:
Wat een geniale aflevering weerde actie was echt top, ik hoop dat ze stiekem er toch wat extra seizoenen achteraan plakken want dit is zoveel beter dan 24/csi/lost/whatever
Ja, na morgen nog 2 afleveringen waarvan de laatste een dubbele is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:31 schreef Xurk het volgende:
Vanavond wordt het in Amerika uitgezonden.
Ik dacht trouwens dat er na de stop - die we net achter de rug hebben - nog maar iets van vier afleveringen zouden komen, waarvan we er nu al twee gehad hebben. Maar als ik op de IMDb pagina kijk, zie ik afleveringen staan tot en met 24 [we hebben net 18 gehad]... zouden de laatste twee gewoon de TV-film zijn, aangezien die beiden dezelfde datum hebben?
In de trailer voor de volgende episode zei zo'n duistere stem :"with only 2 episodes left..."quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:31 schreef Xurk het volgende:
Vanavond wordt het in Amerika uitgezonden.
Ik dacht trouwens dat er na de stop - die we net achter de rug hebben - nog maar iets van vier afleveringen zouden komen, waarvan we er nu al twee gehad hebben. Maar als ik op de IMDb pagina kijk, zie ik afleveringen staan tot en met 24 [we hebben net 18 gehad]... zouden de laatste twee gewoon de TV-film zijn, aangezien die beiden dezelfde datum hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |