Ho.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die foto heb je nou al 3x gepost en telkens reageerd er niemand. Wat wil je nou bereiken?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef Andromache het volgende:
Schijnheil! Als ik hier nog één minuut langer ben, dan ga ik koken van woede. Heb zijn hyves al gespamd.
Legioen, neem je verantwoordelijkheid, en eis het vertrek van sommige spelers.
Hoe triest kan je zijn...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef Andromache het volgende:
zijn hyves al gespamd.
quote:"Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen."
Tuurlijk Gio...quote:Volgens Verbeek waren er tijdens de ochtendtraining een paar ,,dingetjes’’ voorgevallen. ,,Er was iets gebeurd in de groep, maar ik wist niet wat. Maar ik voelde het al bij het betreden van het veld. De spelers keken me niet meer aan. Het ging vooral om de non-verbale communicatie. De training verliep ook teleurstellend.
Nooit triester dan de selectie. Hee, ik heb nergens gescholden hoor.quote:
Kort fluitconcert danquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef Prosac het volgende:
Gewoon dinsdag met de hele Kuip 90 minuten lang bij elk balcontact de selectie uitfluiten,
Dat kan inderdaad alleen maar een droom zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef Silenus het volgende:
Ik droomde vannacht () dat ik naar Feyenoord - Ajax ging en bij het betreden van het veld de hele Kuip muisstil was, als protest. Niet klappen, niet schreeuwen, iedereen hield z'n bek. Op het Ajax-vak na dan.
Wel apart dat we in de rust met 3-0 achterkwamen en De Kuip ontplofte, soms snap ik m'n eigen dromen ook niet. We kwamen wel terug tot 3-2 maar toen werd ik wakker, ik wilde weer snel gaan slapen om de wedstrijd af te kijken maar dat lukte niet.
Ik doelde eigenlijk op het 3-0 achterkomenquote:
Hahaha ohja, ik weet wel dat ik vol ongeloof zat te kijken idd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:33 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op het 3-0 achterkomen
Bij die vorige persconferentie sprak hij anders ook niet helemaal de waarheidquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:39 schreef koningdavid het volgende:
Sja... ik vind Gio niet het type om te gaan liegen,
Dat had ik nog niet gelezen, dat is inderdaad walgelijk. Lekker volwassen ook.quote:
Heuheu, alleen de gereformeerden hebben het achter de ellebogen (zegt mijn moeder altijd)quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies. Glimlachen naar de buitenwereld en ondertussen enorm achter de ellebogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |