Ho.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die foto heb je nou al 3x gepost en telkens reageerd er niemand. Wat wil je nou bereiken?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef Andromache het volgende:
Schijnheil! Als ik hier nog één minuut langer ben, dan ga ik koken van woede. Heb zijn hyves al gespamd.
Legioen, neem je verantwoordelijkheid, en eis het vertrek van sommige spelers.
Hoe triest kan je zijn...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef Andromache het volgende:
zijn hyves al gespamd.
quote:"Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen."
Tuurlijk Gio...quote:Volgens Verbeek waren er tijdens de ochtendtraining een paar ,,dingetjes’’ voorgevallen. ,,Er was iets gebeurd in de groep, maar ik wist niet wat. Maar ik voelde het al bij het betreden van het veld. De spelers keken me niet meer aan. Het ging vooral om de non-verbale communicatie. De training verliep ook teleurstellend.
Nooit triester dan de selectie. Hee, ik heb nergens gescholden hoor.quote:
Kort fluitconcert danquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef Prosac het volgende:
Gewoon dinsdag met de hele Kuip 90 minuten lang bij elk balcontact de selectie uitfluiten,
Dat kan inderdaad alleen maar een droom zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef Silenus het volgende:
Ik droomde vannacht () dat ik naar Feyenoord - Ajax ging en bij het betreden van het veld de hele Kuip muisstil was, als protest. Niet klappen, niet schreeuwen, iedereen hield z'n bek. Op het Ajax-vak na dan.
Wel apart dat we in de rust met 3-0 achterkwamen en De Kuip ontplofte, soms snap ik m'n eigen dromen ook niet. We kwamen wel terug tot 3-2 maar toen werd ik wakker, ik wilde weer snel gaan slapen om de wedstrijd af te kijken maar dat lukte niet.
Ik doelde eigenlijk op het 3-0 achterkomenquote:
Hahaha ohja, ik weet wel dat ik vol ongeloof zat te kijken idd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:33 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op het 3-0 achterkomen
Bij die vorige persconferentie sprak hij anders ook niet helemaal de waarheidquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:39 schreef koningdavid het volgende:
Sja... ik vind Gio niet het type om te gaan liegen,
Dat had ik nog niet gelezen, dat is inderdaad walgelijk. Lekker volwassen ook.quote:
Heuheu, alleen de gereformeerden hebben het achter de ellebogen (zegt mijn moeder altijd)quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies. Glimlachen naar de buitenwereld en ondertussen enorm achter de ellebogen.
Ik denk dat de beerput nog lang niet helemaal open is, maar in grote lijnen zal dit verhaal best wel kloppen en is het dus een naaistreek.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:39 schreef koningdavid het volgende:
Het feit is dat wij slecht kunnen beoordelen wat er nou precies gebeurd is. Misschien spelen er wel allemaal privé-dingen waarover alle betrokkenen begrijpelijk zwijgen. Who knows?
Heeft Feyenoord wel een gat in het hek?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:18 schreef Ambrosius het volgende:
WvH aan de telefoon op 538: "Ik wil het seizoen bij Feyenoord wel afmaken".
Gio liegt in ieder geval over het feit dat iedereen TEGEN was.....zoals ik al eerder aangaf stemming was 16-9...dus in ieder geval waren er 9 NIET tegen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:39 schreef koningdavid het volgende:
Sja... ik vind Gio niet het type om te gaan liegen, het leek me altijd een degelijke (en christelijke) knul.
Het feit is dat wij slecht kunnen beoordelen wat er nou precies gebeurd is. Misschien spelen er wel allemaal privé-dingen waarover alle betrokkenen begrijpelijk zwijgen. Who knows?
Man, wat is dit laag bij de grond. Die oudere gasten bij Feyenoord moeten zich echt diep schamen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:47 schreef Pulu het volgende:
Spelers verraden Verbeek
15 januari 2009
Giovanni van Bronckhorst heeft toegegeven dat het ontslag van Gertjan Verbeek als trainer van Feyenoord bij de spelersgroep vandaan komt.
Voor de microfoon van RTV Rijnmond zei de aanvoerder van Feyenoord dat de spelers contact hebben gezocht met de media, terwijl Verbeek in overleg met de directie was. De spelers communiceerden naar de
media toe dat Verbeek ontslagen was, waardoor de directie geen kant meer op kon.
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)i%2Fonstlg%20verbeek
Check op de website het audiofragment
en waar haal jij die wijsheid vandaan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:49 schreef Pulu het volgende:
[..]
Gio liegt in ieder geval over het feit dat iedereen TEGEN was.....zoals ik al eerder aangaf stemming was 16-9...dus in ieder geval waren er 9 NIET tegen...
Gio valt wel een beetje van voetstuk...helemaal met zijn toneelstukje van een aantal weken geleden in het achterhoofd..
Wat een stelletje kneuzenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:47 schreef Pulu het volgende:
Spelers verraden Verbeek
15 januari 2009
Giovanni van Bronckhorst heeft toegegeven dat het ontslag van Gertjan Verbeek als trainer van Feyenoord bij de spelersgroep vandaan komt.
Voor de microfoon van RTV Rijnmond zei de aanvoerder van Feyenoord dat de spelers contact hebben gezocht met de media, terwijl Verbeek in overleg met de directie was. De spelers communiceerden naar de
media toe dat Verbeek ontslagen was, waardoor de directie geen kant meer op kon.
De jongere gasten (zoals Fer en Wijnaldum) konden toch wel prima met Verbeek overweg?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:58 schreef Klummie het volgende:
[..]
en waar haal jij die wijsheid vandaan?
Ik ken iemand in de spelersgroep....quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:58 schreef Klummie het volgende:
[..]
en waar haal jij die wijsheid vandaan?
Daar was ik dus al bang voor, ongelooflijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:47 schreef Pulu het volgende:
Spelers verraden Verbeek
15 januari 2009
Dan ben ik wel benieuwd naar wie die 9 zijn...quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:01 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik ken iemand in de spelersgroep....
Ik denk dat als je de 25 selectiespelers op een rijtje zet...dat je zelf al een heel eind komt...in de zin van wie er voor en tegen Verbeek waren.....het zal je niet verbazen dat er bij de groep voor Verbeek waren veel jongeren zaten....quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:03 schreef everlast08 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar wie die 9 zijn...
En Bronckhorst?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:07 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de 25 selectiespelers op een rijtje zet...dat je zelf al een heel eind komt...in de zin van wie er voor en tegen Verbeek waren.....het zal je niet verbazen dat er bij de groep voor Verbeek waren veel jongeren zaten....
Uiteraard, het zijn luie honden als Hofland, Lucius, Landzaat, Makaay, Timmer, De Cler etc die hier achter zitten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
De jongere gasten (zoals Fer en Wijnaldum) konden toch wel prima met Verbeek overweg?
Ook tegen natuurlijk.quote:
ad.nlquote:Spelers unaniem tegen Verbeek
ROTTERDAM - Geen enkele speler bij Feyenoord had nog vertrouwen in trainer Gertjan Verbeek, die sinds woensdagavond op non-actief staat in De Kuip. Dat liet aanvoerder Giovanni van Bronckhorst donderdag in de perskamer van het stadion weten.
afbeelding vergroten Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek en assistent Wim Jansen. FOTO PRO SHOTS
,,Na de ochtendtraining op woensdag kwam Verbeek naar mij toe'', vertelde hij. ,,Hij vroeg of ik in de selectie de mening over hem wilde gaan vragen. Verbeek wilde weten of er bij de spelers nog vertrouwen in hem bestond. De uitslag was unaniem. Niemand wilde nog verder met Verbeek. Dat heb ik daarna tegen hem gezegd.''
Van Bronckhorst: ,,Het was de zwaarste dag uit mijn loopbaan. Daarvoor ben ik niet terug naar Feyenoord gekomen. Om tegen de hoofdtrainer te zeggen dat er geen vertrouwen meer in hem was. Zowel voor hem als voor mij was het heel moeilijk. Dit hadden we beiden niet gewild. Maar ik heb hem toch recht in de ogen kunnen kijken. Ik vond het moedig van hem dat hij zelf naar de mening van alle spelers had gevraagd. Maar het was al te laat om het allemaal nog recht te zetten. Heel spijtig.''
Met die pijnlijke uitkomst van de rondvraag meldde Verbeek zich bij de directie. Volgens de trainer was er een onwerkbare situatie ontstaan door het gebrek aan vertrouwen in hem. Na ampel beraad en met forse tegenzin zette de clubleiding Verbeek nadien op non-actief. Technisch directeur Peter Bosz en assistent-trainer Wim Jansen toonden zich solidair en stapten eveneens op.
Ik weet niet precies wie voor en wie tegen waren aangezien er anoniem gestemd is (op een briefje moest "WEG" of "BLIJVEN" worden aangegeven)....quote:
Winnen? Niks ervan. Dan is het net alsof het allemaal weer koek en ei is en blijven we met deze spelers opgescheept. Ze moeten vernederd worden, door iedereen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:54 schreef Pulu het volgende:
Ja dat zal zeker voor rust zorgen....hopelijk winnen we de komende wedstrijden...dan zal voor rust zorgen
Lijkt wel een kinderklasje zeg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wie voor en wie tegen waren aangezien er anoniem gestemd is (op een briefje moest "WEG" of "BLIJVEN" worden aangegeven)....
De uitslag was 16-9 en laten we zeggen dat een aantal van de 9 aan elkaar gecommuniceerd hebben hoe ze hebben gestemd....
Ik zou ook wel willen dat ze Hofland, Lucius, Timmer en zo er uit gooien, maar dat gaat Feyenoord veel te veel geld kosten, dus of dat snel gaat gebeuren.....quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ook tegen natuurlijk.
Als er nu geen spelers-ontslagen vallen, is Feyenoord totaal ongeloofwaardig meer. Dan kan echt níemand ze nog serieus nemen.
als het er 1 van de namen is die ik zonest noemde is, mag je 'm namens mij een acute dwarslaesie toewensen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wie voor en wie tegen waren aangezien er anoniem gestemd is (op een briefje moest "WEG" of "BLIJVEN" worden aangegeven)....
De uitslag was 16-9 en laten we zeggen dat een aantal van de 9 aan elkaar gecommuniceerd hebben hoe ze hebben gestemd....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |