abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:05:31 #101
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_65072030
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die foto heb je nou al 3x gepost en telkens reageerd er niemand. Wat wil je nou bereiken?
Ho.
Confidence through competence
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:07:47 #102
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_65072134
Werkelijk waar, uitschot! Gudde, toon eens een keer ballen en geef die jankerds een flinke straftraining, of zet de stoorzenders eens terug. Al die jonkies willen duidelijk wél voetballen. Voor mijn part gaan ze tegen Heerenveen met het tweede voetballen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_65072477
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:04 schreef BB-boy het volgende:
Kijk ze een treuren

[ afbeelding ]
Triest. Beschamend. Om van te kotsen.

Dat is al 2. Nog 1 mensen.
pi_65072522
Gio is boos op verbeek, en vind dat de spelersgroep door verbeek geflikt is.

Van Bronckhorst: "Iedereen heeft schuld"
Het sportieve conflict bij Feyenoord telt alleen maar verliezers. Dat zei aanvoerder Giovanni van Bronckhorst donderdag in een eerste, officiële reactie op het vertrek van Gertjan Verbeek, technisch directeur Peter Bosz en assistent-trainer Wim Jansen.

"Wij krijgen als spelers nu de Zwarte Piet toegeschoven, vooral ook door de uitlatingen die Verbeek woensdagavond na zijn ontslag heeft gedaan. Maar wij zijn zeker niet de hoofdschuldige in deze kwestie. Iedereen bij Feyenoord heeft schuld", vindt Van Bronckhorst.

Verbeek zei woensdagavond in de perskamer van De Kuip onder meer dat de wil bij de spelers ontbrak om er samen nog iets van te maken bij Feyenoord. Ook miste hij bij zijn selectie een open en eerlijke houding ten opzichte van hem. "Dat was niet leuk om te horen, nee", bekende Van Bronckhorst.

"Dat verhoogt de druk op de spelers nog eens extra. En die druk is al zo hoog. Het roept ook kwade bedoelingen bij de supporters op. Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen."
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:19:38 #105
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65072644
"omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen."

Gio
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:20:36 #106
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65072689
Gewoon dinsdag met de hele Kuip 90 minuten lang bij elk balcontact de selectie uitfluiten, Verbeeks naam scanderen en desnoods juichen voor de tegenstander.

van Bronckhorst probeert weer te redden wat er te redden valt, maar het gezicht van de selectie is niet eens geschaad, dat is er nu dik afgeblazen. Schandalig om via de media het ontslag rond proberen te krijgen.
Wederom een actie waar ze niet goed over nagedacht hebben..
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:21:11 #107
138876 Andromache
pi_65072714
Schijnheil! Als ik hier nog één minuut langer ben, dan ga ik koken van woede. Heb zijn hyves al gespamd.

Legioen, neem je verantwoordelijkheid, en eis het vertrek van sommige spelers.
pi_65072809
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef Andromache het volgende:
Schijnheil! Als ik hier nog één minuut langer ben, dan ga ik koken van woede. Heb zijn hyves al gespamd.

Legioen, neem je verantwoordelijkheid, en eis het vertrek van sommige spelers.
Koning.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 15:24:31 #109
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65072834
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef Andromache het volgende:
zijn hyves al gespamd.
Hoe triest kan je zijn...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65072872
quote:
"Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen."
quote:
Volgens Verbeek waren er tijdens de ochtendtraining een paar ,,dingetjes’’ voorgevallen. ,,Er was iets gebeurd in de groep, maar ik wist niet wat. Maar ik voelde het al bij het betreden van het veld. De spelers keken me niet meer aan. Het ging vooral om de non-verbale communicatie. De training verliep ook teleurstellend.
Tuurlijk Gio...
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:26:09 #111
138876 Andromache
pi_65072898
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Hoe triest kan je zijn...
Nooit triester dan de selectie. Hee, ik heb nergens gescholden hoor. Kijk, ik ben geen echte Feyenoorder in hart en nieren, ik ga tenminste niet de straat op prullenbakken en bushokjes in elkaar trimmen. Dan liever zijn Hyves spammen, nietwaar?
pi_65072950
Gio is aan het jokkebrokken.....met zijn "niemand wilde verder"....hij moet eerlijk zeggen dat opnieuw was gestemd en dat die stemming in het nadeel van Verbeek was (16-9)

En wat zijn we zielig met "de druk is al zo hoog".....blessures kunnen we weinig aan doen, maar algehele niveau met uitzondering van een paar sjakies was gewoon 3x kut
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 15:28:58 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_65072994
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef Prosac het volgende:
Gewoon dinsdag met de hele Kuip 90 minuten lang bij elk balcontact de selectie uitfluiten,
Kort fluitconcert dan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:29:36 #114
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65073007
Ik droomde vannacht ( ) dat ik naar Feyenoord - Ajax ging en bij het betreden van het veld de hele Kuip muisstil was, als protest. Niet klappen, niet schreeuwen, iedereen hield z'n bek. Op het Ajax-vak na dan.

Wel apart dat we in de eerste helft met 3-0 achterkwamen en De Kuip ontplofte, soms snap ik m'n eigen dromen ook niet. We kwamen wel terug tot 3-2 maar toen werd ik wakker, ik wilde weer snel gaan slapen om de wedstrijd af te kijken maar dat lukte niet.
Gourmetten of steengrillen?
pi_65073012
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef BB-boy het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk Gio...

Wat een klapmongool.
pi_65073045
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef Silenus het volgende:
Ik droomde vannacht ( ) dat ik naar Feyenoord - Ajax ging en bij het betreden van het veld de hele Kuip muisstil was, als protest. Niet klappen, niet schreeuwen, iedereen hield z'n bek. Op het Ajax-vak na dan.

Wel apart dat we in de rust met 3-0 achterkwamen en De Kuip ontplofte, soms snap ik m'n eigen dromen ook niet. We kwamen wel terug tot 3-2 maar toen werd ik wakker, ik wilde weer snel gaan slapen om de wedstrijd af te kijken maar dat lukte niet.
Dat kan inderdaad alleen maar een droom zijn
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:31:25 #117
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65073068
Haha, had het al aangepast.
pi_65073148
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:31 schreef Silenus het volgende:
Haha, had het al aangepast.
Ik doelde eigenlijk op het 3-0 achterkomen
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:36:48 #119
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65073276
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:33 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk op het 3-0 achterkomen
Hahaha ohja, ik weet wel dat ik vol ongeloof zat te kijken idd.

Maar even OT: Ik zou he-le-maal ziedend zijn als dit bij Ajax zou gebeuren. Echt, als de spelersgroep dit flikt, ik zou in staat zijn om m'n seizoenskaart in te leveren. Ze zouden allemaal op kunnen flikkeren. Wát een naaistreek zeg, echt ongelofelijk. Allemaal oprotten en zet de A1 er maar in, het zou me geen fuck meer uitmaken.

Maargoed, gelukkig gebeurt het bij Feyenoord.
pi_65073406
Sja... ik vind Gio niet het type om te gaan liegen, het leek me altijd een degelijke (en christelijke ) knul.

Het feit is dat wij slecht kunnen beoordelen wat er nou precies gebeurd is. Misschien spelen er wel allemaal privé-dingen waarover alle betrokkenen begrijpelijk zwijgen. Who knows?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65073500
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:39 schreef koningdavid het volgende:
Sja... ik vind Gio niet het type om te gaan liegen,
Bij die vorige persconferentie sprak hij anders ook niet helemaal de waarheid
Float like a butterfly, sting like a bee.
pi_65073502
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Walgelijk. Wat een honden.
Dat had ik nog niet gelezen, dat is inderdaad walgelijk. Lekker volwassen ook.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_65073516
Alsof die spelers onder Van Marwijk wel gepresteerd hebben

was toch ook al dramatisch, aan wie lag het toen

7de en 6de
dit jaar lager
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:42:25 #124
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65073519
quote:
(en christelijke ) knul.
Precies. Glimlachen naar de buitenwereld en ondertussen enorm achter de ellebogen.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:45:34 #125
138876 Andromache
pi_65073675
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:42 schreef pfaf het volgende:

[..]

Precies. Glimlachen naar de buitenwereld en ondertussen enorm achter de ellebogen.
Heuheu, alleen de gereformeerden hebben het achter de ellebogen (zegt mijn moeder altijd)
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:45:51 #126
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65073690
quote:
Het feit is dat wij slecht kunnen beoordelen wat er nou precies gebeurd is. Misschien spelen er wel allemaal privé-dingen waarover alle betrokkenen begrijpelijk zwijgen. Who knows?
Ik denk dat de beerput nog lang niet helemaal open is, maar in grote lijnen zal dit verhaal best wel kloppen en is het dus een naaistreek.

Natuurlijk kunnen er andere dingen aan deze actie ten grondslag liggen (Verbeek heeft de vrouw van Gio en Lucius geneukt bijv.), dat zou niet de eerste keer zijn, maar ik denk dat we het er wel over eens kunnen zijn dat dit een lage actie is van de spelersgroep.
pi_65073741
Spelers verraden Verbeek
15 januari 2009

Giovanni van Bronckhorst heeft toegegeven dat het ontslag van Gertjan Verbeek als trainer van Feyenoord bij de spelersgroep vandaan komt.

Voor de microfoon van RTV Rijnmond zei de aanvoerder van Feyenoord dat de spelers contact hebben gezocht met de media, terwijl Verbeek in overleg met de directie was. De spelers communiceerden naar de
media toe dat Verbeek ontslagen was, waardoor de directie geen kant meer op kon.

http://www.rijnmond.nl/Ho(...)i%2Fonstlg%20verbeek

Check op de website het audiofragment
pi_65073787
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 09:18 schreef Ambrosius het volgende:
WvH aan de telefoon op 538: "Ik wil het seizoen bij Feyenoord wel afmaken".
Heeft Feyenoord wel een gat in het hek?
pi_65073832
quote:
Sja... ik vind Gio niet het type om te gaan liegen, het leek me altijd een degelijke (en christelijke ) knul.

Gio liegt in ieder geval over het feit dat iedereen TEGEN was.....zoals ik al eerder aangaf stemming was 16-9...dus in ieder geval waren er 9 NIET tegen...

Gio valt wel een beetje van voetstuk...helemaal met zijn toneelstukje van een aantal weken geleden in het achterhoofd..
pi_65073917
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:47 schreef Pulu het volgende:
Spelers verraden Verbeek
15 januari 2009

Giovanni van Bronckhorst heeft toegegeven dat het ontslag van Gertjan Verbeek als trainer van Feyenoord bij de spelersgroep vandaan komt.

Voor de microfoon van RTV Rijnmond zei de aanvoerder van Feyenoord dat de spelers contact hebben gezocht met de media, terwijl Verbeek in overleg met de directie was. De spelers communiceerden naar de
media toe dat Verbeek ontslagen was, waardoor de directie geen kant meer op kon.

Man, wat is dit laag bij de grond. Die oudere gasten bij Feyenoord moeten zich echt diep schamen.
pi_65074042
Radiostilte bij Feyenoord
15 januari 2009, 15:44 | ANP
ROTTERDAM (ANP) - Feyenoord heeft even genoeg van de pers. Tot en met de thuiswedstrijd op zaterdag 24 januari tegen Willem II wil de Rotterdamse crisisclub de mediacontacten tot het minimum beperken.

Interim-trainer Leon Vlemmings is alleen na de komende twee wedstrijden tegen Heerenveen (vrijdag en dinsdag) kort aanspreekbaar. Hetzelfde geldt voor de spelers. Verder wil Feyenoord geen journalisten meer over de vloer hebben. ,,We hebben voor even genoeg in de belangstelling gestaan'', liet een woordvoerder van de club weten.

Feyenoord kwam woensdag in een stroomversnelling terecht toen het vertrek van hoofdtrainer Gertjan Verbeek uitlekte. In zijn kielzog nam hij technisch directeur Peter Bosz en assistent-coach Wim Jansen mee.

http://www.bnr.nl/artikel/10861721/radiostilte-feyenoord

Ja dat zal zeker voor rust zorgen....hopelijk winnen we de komende wedstrijden...dan zal voor rust zorgen
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:58:07 #132
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65074211
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:49 schreef Pulu het volgende:

[..]

Gio liegt in ieder geval over het feit dat iedereen TEGEN was.....zoals ik al eerder aangaf stemming was 16-9...dus in ieder geval waren er 9 NIET tegen...

Gio valt wel een beetje van voetstuk...helemaal met zijn toneelstukje van een aantal weken geleden in het achterhoofd..
en waar haal jij die wijsheid vandaan?
pi_65074230
quote:
Spelers verraden Verbeek
15 januari 2009

Wat een stelletje kneuzen !
pi_65074262
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:58 schreef Klummie het volgende:

[..]

De jongere gasten (zoals Fer en Wijnaldum) konden toch wel prima met Verbeek overweg?
pi_65074372
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:58 schreef Klummie het volgende:

[..]

Ik ken iemand in de spelersgroep....
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:02:30 #136
71333 BUG80
Stop making sense
pi_65074399
quote:
Spelers verraden Verbeek
15 januari 2009

Daar was ik dus al bang voor, ongelooflijk
pi_65074463
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:01 schreef Pulu het volgende:

[..]

Ik ken iemand in de spelersgroep....
Dan ben ik wel benieuwd naar wie die 9 zijn...
pi_65074603
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:03 schreef everlast08 het volgende:

[..]

Dan ben ik wel benieuwd naar wie die 9 zijn...
Ik denk dat als je de 25 selectiespelers op een rijtje zet...dat je zelf al een heel eind komt...in de zin van wie er voor en tegen Verbeek waren.....het zal je niet verbazen dat er bij de groep voor Verbeek waren veel jongeren zaten....
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:07:41 #139
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65074628
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:07 schreef Pulu het volgende:

[..]

Ik denk dat als je de 25 selectiespelers op een rijtje zet...dat je zelf al een heel eind komt...in de zin van wie er voor en tegen Verbeek waren.....het zal je niet verbazen dat er bij de groep voor Verbeek waren veel jongeren zaten....
En Bronckhorst?
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:09:56 #140
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65074726
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:59 schreef Nashje het volgende:

[..]

De jongere gasten (zoals Fer en Wijnaldum) konden toch wel prima met Verbeek overweg?
Uiteraard, het zijn luie honden als Hofland, Lucius, Landzaat, Makaay, Timmer, De Cler etc die hier achter zitten.

Maar daar ging het niet ff om, als iemand zo stellig weet dat er weer een peiling is geweest, was ik gewoon ff benieuwd hoe 'ie dat wist.

Overigens een enorme jodenstreek van de spelers
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:10:55 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65074771
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:07 schreef Klummie het volgende:

[..]

En Bronckhorst?
Ook tegen natuurlijk.

Als er nu geen spelers-ontslagen vallen, is Feyenoord totaal ongeloofwaardig meer. Dan kan echt níemand ze nog serieus nemen.
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:12:18 #142
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65074836
quote:
Spelers unaniem tegen Verbeek
ROTTERDAM - Geen enkele speler bij Feyenoord had nog vertrouwen in trainer Gertjan Verbeek, die sinds woensdagavond op non-actief staat in De Kuip. Dat liet aanvoerder Giovanni van Bronckhorst donderdag in de perskamer van het stadion weten.
afbeelding vergroten Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek en assistent Wim Jansen. FOTO PRO SHOTS
,,Na de ochtendtraining op woensdag kwam Verbeek naar mij toe'', vertelde hij. ,,Hij vroeg of ik in de selectie de mening over hem wilde gaan vragen. Verbeek wilde weten of er bij de spelers nog vertrouwen in hem bestond. De uitslag was unaniem. Niemand wilde nog verder met Verbeek. Dat heb ik daarna tegen hem gezegd.''
Van Bronckhorst: ,,Het was de zwaarste dag uit mijn loopbaan. Daarvoor ben ik niet terug naar Feyenoord gekomen. Om tegen de hoofdtrainer te zeggen dat er geen vertrouwen meer in hem was. Zowel voor hem als voor mij was het heel moeilijk. Dit hadden we beiden niet gewild. Maar ik heb hem toch recht in de ogen kunnen kijken. Ik vond het moedig van hem dat hij zelf naar de mening van alle spelers had gevraagd. Maar het was al te laat om het allemaal nog recht te zetten. Heel spijtig.''
Met die pijnlijke uitkomst van de rondvraag meldde Verbeek zich bij de directie. Volgens de trainer was er een onwerkbare situatie ontstaan door het gebrek aan vertrouwen in hem. Na ampel beraad en met forse tegenzin zette de clubleiding Verbeek nadien op non-actief. Technisch directeur Peter Bosz en assistent-trainer Wim Jansen toonden zich solidair en stapten eveneens op.
ad.nl
pi_65074837
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:07 schreef Klummie het volgende:

[..]

En Bronckhorst?
Ik weet niet precies wie voor en wie tegen waren aangezien er anoniem gestemd is (op een briefje moest "WEG" of "BLIJVEN" worden aangegeven)....

De uitslag was 16-9 en laten we zeggen dat een aantal van de 9 aan elkaar gecommuniceerd hebben hoe ze hebben gestemd....
pi_65075110
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:54 schreef Pulu het volgende:
Ja dat zal zeker voor rust zorgen....hopelijk winnen we de komende wedstrijden...dan zal voor rust zorgen
Winnen? Niks ervan. Dan is het net alsof het allemaal weer koek en ei is en blijven we met deze spelers opgescheept. Ze moeten vernederd worden, door iedereen.
pi_65075243
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Pulu het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wie voor en wie tegen waren aangezien er anoniem gestemd is (op een briefje moest "WEG" of "BLIJVEN" worden aangegeven)....

De uitslag was 16-9 en laten we zeggen dat een aantal van de 9 aan elkaar gecommuniceerd hebben hoe ze hebben gestemd....
Lijkt wel een kinderklasje zeg.
pi_65075395
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:10 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ook tegen natuurlijk.

Als er nu geen spelers-ontslagen vallen, is Feyenoord totaal ongeloofwaardig meer. Dan kan echt níemand ze nog serieus nemen.
Ik zou ook wel willen dat ze Hofland, Lucius, Timmer en zo er uit gooien, maar dat gaat Feyenoord veel te veel geld kosten, dus of dat snel gaat gebeuren.....

ik baal echt dat die luie backstabbers hun zin hebben gekregen
pi_65075439
Voor de mensen die Rijnmond TV kunnen ontvangen...ik zou om 17.00 maar kijken, want ze gaan het fragment met Gio uitzenden waarin hij toegeeft dat er vanuit de spelersgroep gelekt (terwijl de spelersraad/directie in overleg waren) naar de Telegraaf en/of AD dat Verbeek al ontslagen was...
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:25:58 #148
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_65075460
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Pulu het volgende:

[..]

als het er 1 van de namen is die ik zonest noemde is, mag je 'm namens mij een acute dwarslaesie toewensen.
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:43:20 #149
202348 Susi
Temple of Love
pi_65076262
(misschien al gepost)

Feyenoord.nl

Giovanni van Bronckhorst heeft donderdagmiddag namens de spelersgroep officieel gereageerd op het vertrek van Gertjan Verbeek, Peter Bosz en Wim Jansen. De aanvoerder gaf tekst en uitleg over de gebeurtenissen van woensdag en hoe hier in de groep op is gereageerd.

Van Bronckhorst kreeg woensdag na de training het verzoek van Verbeek om in de groep te peilen of er nog een basis was om met elkaar door te gaan. Hieruit rolde vanuit de spelersgroep een unanieme beslissing, die Van Bronckhorst in een persoonlijk gesprek aan Verbeek mededeelde. 'Het is op z'n zachtst gezegd niet leuk om aan je trainer mee te moeten delen dat er geen vertrouwen meer is. Het was de moeilijkste dag van mijn carrière.'

Belangrijkste oorzaak van de breuk tussen spelers en trainer was volgens Van Bronckhorst de sfeer die er heerste. 'Alle spelers zijn open aan het seizoen begonnen, maar de meningen van spelers worden beïnvloed door wat er dagelijks op de werkvloer gebeurt. Zoiets gaat niet van de een op de andere dag. Een goed gevoel is daarin heel belangrijk. Ik ben zelf ook een gevoelsmens. Als het gevoel niet goed is, is er geen basis om te presteren.'

Van Bronckhorst merkte dat de sfeer tussen spelers en trainer steeds minder werd. Daarover werden de afgelopen maanden intern vele gesprekken gevoerd, maar het zorgde nauwelijks voor verbetering. 'Er zijn dingen gebeurd waardoor de sfeer niet beter is geworden. Ik wil niet in details treden, dat is niet netjes om achteraf te doen. Maar ik denk dat de mensen nog niet de helft weten van wat er gebeurd is.'

Door de verhalen die de afgelopen dagen in de media zijn verschenen is de druk bij de spelersgroep komen te liggen, zo besefte de aanvoerder. 'Maar het is niet zo dat wij geregisseerd hebben wat de afgelopen dagen is gebeurd. De trainer heeft mij gevraagd te peilen of er in de groep nog een basis was voor samenwerking. Daar heb ik antwoord op gegeven. Laat duidelijk zijn dat deze gebeurtenissen geen winnaars kent, alleen maar verliezers. De laatste maanden is een hele harde les geweest voor de club hoe het niet moet. Iedereen heeft schuld in dit verhaal, ik ook.'
pi_65076834
Wat is ook alweer de betekenis van UNANIEM?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')