Ah, vier dikke vrouwen, nog wat redenen om niet te kijkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Het stond toevallig op. Maar al die chicks zijn superdik! Terwijl ze de hele dag werken en amper eten!
Nou ja, ze zijn niet slank en gespierd zeg maar
ik zag laatst een Cold Case aflevering over een meisje dat tijdens een ontgroening vermoord is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:02 schreef P.F het volgende:
Wat sadistischZou een ontgroening ook zo gaan??
Iemand anders had het bedacht hoor, maar ik was de quote kwijt. MoBlo? Vik?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat leuk, Potver-Dikkie de geit![]()
Nee een stuk of 10quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, vier dikke vrouwen, nog wat redenen om niet te kijken
Ik nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Iemand anders had het bedacht hoor, maar ik was de quote kwijt. MoBlo? Vik?
Nee boem zelf?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Iemand anders had het bedacht hoor, maar ik was de quote kwijt. MoBlo? Vik?
Sickquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:06 schreef SHE het volgende:
Potverdikkie it will be !
En ik boek vooruitgang. Kon ik begin van deze maand maar 1 uur per dag sporten; nu kan ik al twee. HA!
HAHAHAHHAHAHhAH
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Beetje hyper![]()
Nu maar eens een bak doner (droog) met sla wegwerken. Ha.
Ik zit op de bank, de tv staat aan.. En jullie posten niet snel genoeg dus ik moet wel kijkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:06 schreef Chicolate het volgende:
Was het in een film/detective of in het echt dat een jongen was overleden tijdens een ontgroening, omdat ze hem teveel alcohol hadden gevoerd en hij in coma geraakt was etc?
@PF: jij keek toch nooit tv? Moet je ook geen slechte/enge films gaan kijken
Ja moet je maar reageren op msnquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zit op de bank, de tv staat aan.. En jullie posten niet snel genoeg dus ik moet wel kijken
echtquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:06 schreef Chicolate het volgende:
Was het in een film/detective of in het echt dat een jongen was overleden tijdens een ontgroening, omdat ze hem teveel alcohol hadden gevoerd en hij in coma geraakt was etc?
@PF: jij keek toch nooit tv? Moet je ook geen slechte/enge films gaan kijken
Ik kreeg ook props van de aanwezige instructorrrrrrrrz.quote:
quote:
quote:
Hey!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:08 schreef sigme het volgende:Bak brinta 3 sneden zuurdesembrood (gekookt ei, eigengemaakte yoghurt, jam) 1 bak stevige minestrone Avondeten bij schoonmoeders: Mous, sudderlapje, worst, sju. Bountie (1) Espresso, wijn.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:11 schreef sigme het volgende:
't Was MoBlo en ik had 't nog verkeerd onthouden ook
[..]
Omdat ik niet goed wijs benquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |